Δευτέρα 6 Απριλίου 2015

ΑΗΘΕΙΣ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΗΣ ΔΕΗ!

Παντελώς απαράδεκτα είναι περιορισμένα δημοσιεύματα που
αφορούν τη διαφημιστική πολιτική της ΔΕΗ, η οποία είναι Απόλυτα Διαφανής και εξυπηρετούσε και εξυπηρετεί αποκλειστικά και μόνο τα συμφέροντα της Εταιρείας.
Συγκεκριμένα, για τις αρχές, τους κανόνες κλπ που διέπουν την διαφημιστική και επικοινωνιΚή πολιτική της ΔΕΗ, ωσ αρμόδιος Διευθυντής, θα ήθελα να διευκρινίσω τα ακόλουθα:
1) Δύο ολόκληρα χρόνια κράτησε ο Διεθνής Διαγωνισμός για να αναδειχθεί ανάδοχος διαφημιστική εταιρία για τη ΔΕΗ, με εγκρίσεις του Διοικητικού Συμβουλίου της και με Σύμβαση - όλα.. σύμφωνα με τους Εσωτερικούς Κανονισμούς και την Εθνική Νομοθεσία!
2) Μέσω του διαγωνισμού αναδείχθηκε ανάδοχος διαφημιστική εταιρεία με μειωμένες τιμές (εκπτώσεις) 69% έναντι των επισήμων τιμών (εμπορικών καταλόγων) που καταθέτει το ΜΜΕ στην Εφορία.
Εάν δεν υπάρχε διαφημιστική εταιρεία που να παρέχει τέτοιες εκπτώσεις τότε η ΔΕΗ θα πλήρωνε τριπλάσιο διαφημιστικό κόστος σε βάρος των συμφερόντων της!
4) Σε ότι αφορά διαφημίσεις η ΔΕΗ ανέλαβε να κάνει ενημερώσεις από το 2011 για το Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο, ώστε σήμερα να επωφελούνται πάνω από 630.000 νοικοκυριά για να έχουν φθηνότερο ρεύμα μέχρι και 50%! Επίσης η ΔΕΗ πραγματοποίησε καμπάνιες ενημέρωσης των βιοτεχνών, επαγγελματιών κλπ για μειωμένο ρεύμα, ενημέρωσε για τις δραστηριότητέως της κλπ... Η ΔΕΗ έχει 7.200.000 πελάτες και 11.000.000 καταναλωτές ηλεκτρικής ενέργειας!
5) Η ετήσια διαφημιστική δαπάνη της ΔΕΗ είναι υποπολλαπλάσια αυτής που πραγματοποιούν οι μεγαλύτερες εταιρείες στην Ελλάδα, οι οποίες και έχουν πολύ μικρότερο αριθμό πελατών από αυτόν της ΔΕΗ...
6) Σε ότι αφορά τα κριτήρια της κατανομής των διαφημιστικών δαπανών αυτά είναι με βάση τη μετρήσιμη τηλεθέαση, ακροαματικότητα, αναγνωσιμότητα κλπ του κάθε ΜΜΕ - πολιτικές ανάλογες με αυτές που εφαρμόζουν όλες οι εταιρείες στην Ελλάδα και σε ολόκληρο τον κόσμο! Τα σχετικά Master Plans καταρτίζονται από τη διαφημιστική εταιρεία, χαρακτηρίζονται από ευρύτατο πλουραλισμό ΜΜΕ, ώστε τα διαφημιστικά μηνύματα να καλύπτουν το σύνολο του Κοινού και με ιδιαίτερα υψηλή κατανομή σε όφελος της Περιφέρειας.
7) Τέλος, για τη διαφημιστική και επικοινωνιακή πολιτική της ΔΕΗ κατ´ επανάληψη έχει ενημερωθεί η Βουλή των Ελλήνων και έχει απαντηθεί γραπτώς το σύνολο των ερωτήσεων που έχουν κατά καιρούς υποβληθεί, ενώ το σύνολο των δαπανών ελέγχεται από όλα τα αρμόδια κατά τους Νόμους προβεπόμενα Οργανα Εποπτείας και Ελέγχου.

Κατόπιν των ανωτέρω Διερωτώμαι εύλογα:
- Δεν πρέπει η ΔΕΗ να ενημερώνει τα εκατομμύρια πελάτες της και να διαφημίζει τις υπηρεσίες της;
- Υπήρξε άλλη ανταγωνίστρια εταιρεία που να ανέλαβε να διαφημίσει το Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο εκτός από τη ΔΕΗ; Η μήπως οι ανταγωνιστές διαφημίζονται και αναζητούν πελάτες μόνο για τα "κερδοφόρα τιμολόγια";
- Αυτό το "δικαίωμα της ενημέρωσης" πρέπει να το έχουν ΜΟΝΟ οι Ανταγωνιστές της ΔΕΗ;
- Αυτή την περίοδο γιατί γίνονται τόσες "πολλές επιθέσεις" (εναντίον στελεχών, μεγάλων Ενεργειακών Επενδύσεων, των σχέσεων Εργασίας κλπ) σε βάρος της μεγαλύτερης Βιομηχανίας της χώρας;


ΚΙΜΩΝ ΣΤΕΡΙΩΤΗΣ
Διευθυντής Τύπου & ΜΜΕ ΔΕΗ ΑΕ