Τρίτη 9 Ιουνίου 2015

ΟΙ ΑΝΑ ΔΙΜΗΝΟ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΡΕΥΜΑΤΟΣ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΟΎΝ ..."ΜΕΘΟΔΟ" ΜΕΙΩΣΗΣ ΤΩΝ ΧΡΕΩΣΕΩΝ!!!

Η ΔΕΗ ΔΙΑΨΕΥΔΕΙ ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΑ:


ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ!!!
Στο τελευταίο διάστημα κυκλοφορεί στα social media ένα παντελώς ανυπόστατο και παραπλανητικό δημοσίευμα, σύμφωνα με το οποίο, μέσω της λήψης από τους Πελάτες της ΔΕΗ εκκαθαριστικών λογαριασμών ανά δίμηνο, αυτοί εξασφαλίζουν ...μείωση των χρεώσεων στους λογαριασμούς που λαμβάνουν!!!
Μια τέτοια παραπλανητική άποψη - ότι δήθεν με την έκδοση εκκαθαριστικών ανά δίμηνο ...μειώνονται οι λογαριασμοί ρεύματος (!!!) - είναι επόμενο να δημιουργεί συγχίσεις και ανυπόστατους..
εντυπωσιασμούς...
Ήδη η ΔΕΗ, με επιστολή μου, έχει ενημερώσει την ιστοσελίδα που δημοσιοποίησε τις παντελώς ανυπόστατες ..."συστάσεις ανώνυμης πελάτισσας" για ...μείωση των λογαριασμών ρεύματος μέσω μιας αυθαίρετης "μεθοδολογίας"...

Για την υπεύθυνη ενημέρωση των φίλων των sm, που είναι και πελάτες της ΔΕΗ, διευκρινίζουμε τα ακόλουθα που αφορούν τη μεθοδολογία που εφαρμόζει κατά τρόπο ενιαίο και διαφανή, σε όφελος όλων ανεξαίρετα των Πελατών της!
- Η έκδοση εκκαθαριστικών λογαριασμών για τους Πελάτες της ΔΕΗ ανά δίμηνο, συγκριτικά με τη συνήθη έκδοση εκκαθαριστικών λογαριασμών ανά τετράμηνο, σε καμία περίπτωση δεν οδηγεί σε διαφοροποίηση στις χρεώσεις των λογαριασμών ηλεκτρικής ενέργειας.
Πιο συγκεκριμένα:
- Ο τιμοκατάλογος της ΔΕΗ για τη χρέωση ηλεκτρικής ενέργειας στους οικιακούς της πελάτες, εφαρμόζεται για χρονική περίοδο ενός τετραμήνου – δηλαδή 120 ημερών – και αποτελεί τη βάση αναφοράς στην τιμολόγηση της κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας του κάθε πελάτη.
- Στην περίπτωση που, για οποιοδήποτε λόγο, η τιμολόγηση γίνει για χρονικό διάστημα μικρότερο ή μεγαλύτερο των 120 ημερών, τότε το εύρος των κλιμακίων κατανάλωσης, που εφαρμόζεται στους οικιακούς πελάτες, μεταβάλλεται ανάλογα, με την εφαρμογή ενός συντελεστή αναγωγής ημερών στις 120 ημέρες.
Με αυτόν τον τρόπο, η συνολική χρέωση μπορεί να υπολογίζεται ανεξάρτητα από το χρόνο καταμέτρησης (2μηνο, 4μηνο, 8μηνο κλπ).

Με βάση τις ανωτέρω διευκρινίσεις, παραθέτουμε δύο απλά παραδείγματα:
ΠΡΩΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ:
Εάν ένας οικιακός πελάτης, σε ένα δίμηνο (60 ημέρες) καταναλώσει 1.100 KWh, τότε με βάση τον παραπάνω συντελεστή αναγωγής, στις 120 ημέρες θα είναι σαν να κατανάλωσε 2.200KWh emoticon smile 1.100 X 120/60).
Έτσι, σε αυτή την περίπτωση, η τιμολόγηση θα γίνει με βάση τις τιμές της κλίμακας άνω των 2.000 KWh στο τετράμηνο και όχι με τιμές κλίμακας κάτω των 2.000 KWh - όπως εσφαλμένα υπολόγισε η "ανώνυμη πελάτισσα" που συνέταξε το σχετικό δημοσίευμα, χωρίς προφανώς να ενημερωθεί υπεύθυνα από τη ΔΕΗ...

ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ:
Εάν οικιακός πελάτης, σε ένα 8μηνο (240 ημέρες) καταναλώσει 2.200 KWh, τότε με βάση τον παραπάνω συντελεστή αναγωγής, στις 120 ημέρες θα είναι σαν να κατανάλωσε 1.100 KWh emoticon smile 2.200 X 120/240).
Σε αυτή την περίπτωση η τιμολόγηση θα γίνει με βάση τις τιμές της κλίμακας κάτω των 2.000 KWh στο τετράμηνο.

ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ ΕΝΔΕΙΞΕΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ
H δυνατότητα καταχώρησης ένδειξης μετρητή ηλεκτρονικά ή τηλεφωνικά είναι μια υπηρεσία που παρέχεται από τον Διαχειριστή Δικτύου, τη ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε., στους πελάτες, οι οποίοι επιθυμούν να συμμετέχουν στην καταμέτρηση της κατανάλωσής τους.
Με αυτόν τον τρόπο οι πελάτες, που αξιοποιούν αυτή τη δυνατότητα, μπορούν να λαμβάνουν όλο τον χρόνο εκκαθαριστικούς λογαριασμούς, δηλαδή:

α) τρεις εκκαθαριστικούς μετά από λήψη ένδειξης από το προσωπικό του ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε. και
β) τρεις εκκαθαριστικούς με ένδειξη πελάτη – αντί των τριών τακτικών «έναντι λογαριασμών».
ΣΥΝΕΠΩΣ:
Σε καμία περίπτωση η λήψη εκκαθαριστικού λογαριασμού ανά δίμηνο, δεν αποτελεί μέθοδο μείωσης των χρεώσεων στους λογαριασμούς ηλεκτρικής ενέργειας των πελατών της


ΚΙΜΩΝ ΣΤΕΡΙΩΤΗΣ
Διευθυντής Τύπου & ΜΜΕ ΔΕΗ ΑΕ