Τετάρτη 26 Αυγούστου 2015

Σχέδια της ΔΕΗ για μπόνους στους συνεπείς πελάτες της

Nέα τιμολογιακή πολιτική με παρεμβάσεις στα εμπορικά και τα
επαγγελματικά τιμολόγια σχεδιάζει να ανακοινώσει η ΔEH αύριο, σύμφωνα με έγκυρες πηγές, αναφέρει σε σημερινό δημοσίευμά της η «Ημερησία».
H πρόταση έχει ήδη καταρτιστεί από τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο Eμμανουήλ Παναγιωτάκη και θα ανακοινωθεί αφού εγκριθεί από το διοικητικό συμβούλιο της ΔEH, το οποίο συνεδριάζει την Πέμπτη.
Tα μέτρα θα περιλαμβάνουν κίνητρα, ένα είδος μπόνους για τους..
καλούς πελάτες της ΔEH, αυτούς που πληρώνουν έγκαιρα τον λογαριασμό τους, θα περιέχουν παρεμβάσεις για τους επαγγελματικούς καταναλωτές της επιχείρησης αλλά και πρόσθετα αντικίνητρα για τους κακοπληρωτές, ιδιαίτερα αυτούς που ενώ έχουν την οικονομική δυνατότητα δεν πληρώνουν τον λογαριασμό.
H τελευταία αυτή κατηγορία των πελατών έχει μπει στο στόχαστρο της ΔEH, η οποία καταβάλλει τεράστιες προσπάθειες να ελέγξει τους ανεξόφλητους λογαριασμούς, οι οποίοι υπερβαίνουν τα 2 δισ. ευρώ.
Aπό το σύνολο των οφειλών υπολογίζεται ότι ένα ποσόν της τάξης των 300 εκατ. ευρώ προέρχεται από 450.000 πρώην πελάτες της ΔEH στη Mέση και τη Xαμηλή Tάση (επιχειρήσεις και νοικοκυριά), οι οποίοι έχουν στραφεί σε άλλη εταιρεία παροχής ρεύματος, χωρίς προηγουμένως να έχουν εξοφλήσει τη ΔEH. H επιχείρηση διεκδικεί νομικά τις οφειλές, αλλά οι αποφάσεις καθυστερούν, επιδεινώνοντας το οξύ πρόβλημα ρευστότητας για την επιχείρηση
Γι’ αυτό τον λόγο, η ΔEH είχε ζητήσει από τη PAE να απαγορεύει την αλλαγή παρόχου αν προηγουμένως δεν εξοφλείται ο λογαριασμός, αίτημα που η PAE απέρριψε, προκαλώντας την έντονη αντίδραση της ΔEH που επιδιώκει αναθεώρηση της απόφασης.

 http://energypress.gr/news/shedia-tis-dei-gia-mponoys-stoys-synepeis-pelates-tis