http://www.bloomberg.com/news/articles/2015-09-29/teslas-hit-by-180-tax-in-denmark-as-green-goals-get-left-behind
Η Δανία θα ...τριπλασιάσει την λιανική τιμή των ηλεκτρικών αυτοκινήτων Τέσλα (με την κατάργηση των φοροαπαλλαγών στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα) από 650.000 κορώνες (περίπου 80.000 ευρώ) σε 1,8 εκατομ. κορώνες. Θα κάνει επίσης τα αυτοκίνητα με ντήζελ πιο φθηνά, με την κατάργηση των φόρων σε ρύπους. Λένε ότι αυτά γίνονται για να εξοικονομηθούν λεφτά και να αυξηθεί η απασχόληση.
Ακριβαίνοντας το Τέσλα, στην ουσία βοηθάει τα επίσης ακριβά..
αυτοκίνητα της BMW.
Η Δανία εγκαταλείπει τους στόχους για μείωση του CO2 και τα περί "χωρίς ορυκτά καύσιμα μέχρι το 2050".
Όλα αυτά, επειδή έχουν δημοσιονομικό έλλειμμα. (Εμείς προφανώς έχουμε πλεόνασμα, και βάζουμε αιολικά).
Το αστείο είναι ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πλασάρονται σαν τρόπος απορρόφησης του τυχαίου ρεύματος από ΑΠΕ (αν φυσήξει την νύχτα θα φορτίζεις το αμάξι) και η Δανία είναι τίγκα στα αιολικά, και , όπως έχω αναφέρει, στην ουσία απορρίπτει το αιολικό ρεύμα στην υδροηλεκτρική Νορβηγία, το επανεισάγει όταν το χρειάζεται, και από την διαφορά απόρριψης και εισαγωγής, έχει το ακριβότερο ρεύμα στην Ευρώπη. Προφανώς δεν θέλει περισσότερα πεταμένα λεφτά.
Η Δανία του Βορρά δεν είναι στο ευρώ.
http://archaeopteryxgr.blogspot.gr/
Η Δανία θα ...τριπλασιάσει την λιανική τιμή των ηλεκτρικών αυτοκινήτων Τέσλα (με την κατάργηση των φοροαπαλλαγών στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα) από 650.000 κορώνες (περίπου 80.000 ευρώ) σε 1,8 εκατομ. κορώνες. Θα κάνει επίσης τα αυτοκίνητα με ντήζελ πιο φθηνά, με την κατάργηση των φόρων σε ρύπους. Λένε ότι αυτά γίνονται για να εξοικονομηθούν λεφτά και να αυξηθεί η απασχόληση.
Ακριβαίνοντας το Τέσλα, στην ουσία βοηθάει τα επίσης ακριβά..
αυτοκίνητα της BMW.
Η Δανία εγκαταλείπει τους στόχους για μείωση του CO2 και τα περί "χωρίς ορυκτά καύσιμα μέχρι το 2050".
Όλα αυτά, επειδή έχουν δημοσιονομικό έλλειμμα. (Εμείς προφανώς έχουμε πλεόνασμα, και βάζουμε αιολικά).
Το αστείο είναι ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πλασάρονται σαν τρόπος απορρόφησης του τυχαίου ρεύματος από ΑΠΕ (αν φυσήξει την νύχτα θα φορτίζεις το αμάξι) και η Δανία είναι τίγκα στα αιολικά, και , όπως έχω αναφέρει, στην ουσία απορρίπτει το αιολικό ρεύμα στην υδροηλεκτρική Νορβηγία, το επανεισάγει όταν το χρειάζεται, και από την διαφορά απόρριψης και εισαγωγής, έχει το ακριβότερο ρεύμα στην Ευρώπη. Προφανώς δεν θέλει περισσότερα πεταμένα λεφτά.
Η Δανία του Βορρά δεν είναι στο ευρώ.
http://archaeopteryxgr.blogspot.gr/