Η ΔΕΗ με σημερινή της ανακοίνωση διαψεύδει με τον πλέον
κατηγορηματικό τρόπο δημοσίευμα που αναφέρει ότι η Εταιρεία «πήρε πίσω
πελάτη με φέσι σε ιδιώτη προμηθευτή». "Το δημοσίευμα είναι ανυπόστατο,
συκοφαντικό και δυσφημιστικό για την ΔΕΗ", τονίζει σχετικά η Επιχείρηση.
Η ανακοίνωση συνεχίζει ως εξής:
Η ΔΕΗ έχει πρωτοστατήσει στη μάχη για την καθιέρωση ξεκάθαρων κανόνων ώστε η απελευθέρωση της αγοράς ενέργειας να γίνει συντεταγμένα και να σταματήσουν φαινόμενα αθέμιτου ανταγωνισμού, όπως συχνά συνέβη σε βάρος
της Επιχείρησης από τρίτους.
Επισημαίνεται ότι η Διοίκηση της ΔΕΗ έχει δώσει αυστηρές οδηγίες προς το προσωπικό σχετικά με αιτήσεις αλλαγής προμηθευτή. Στη σχετική εγκύκλιο του Γενικού Διευθυντή Εμπορίας, μεταξύ άλλων επισημαίνονται τα εξής:
«Παρακαλώ για την πιστή εφαρμογή των προβλεπομένων (…) ήτοι, στα αιτήματα νέας εκπροσώπησης από πελάτη άλλου Προμηθευτή, μεταξύ των λοιπών δικαιολογητικών, να ζητείται υποχρεωτικά η προσκόμιση: -του τελευταίου εκδοθέντα λογαριασμού μαζί με το σχετικό αποδεικτικό εξόφλησής του ή εναλλακτικά -εγγράφου του Προμηθευτή του, από το οποίο να προκύπτει ότι έχει συναφθεί ρύθμιση εξόφλησης της οφειλής και αυτή τηρείται. Στην περίπτωση που από τα προσκομιζόμενα δικαιολογητικά προκύπτει ότι ο πελάτης εμπίπτει στις περιοριστικές διατάξεις των προβλεπομένων στο άρθρο 42 του Κώδικα Προμήθειας (έχει ληξιπρόθεσμες οφειλές στον Προμηθευτή του ή έχει συνάψει ρύθμιση εξόφλησης η οποία δεν τηρείται), τότε θα ενημερώνεται ο πελάτης ότι κατά τα προβλεπόμενα στον Κώδικα Προμήθειας, δεν δύναται να ασκήσει το δικαίωμά του για αλλαγή Προμηθευτή, εάν δεν τακτοποιήσει πρώτα τις οφειλές του προς τον Προμηθευτή του».
Η ανακοίνωση συνεχίζει ως εξής:
Η ΔΕΗ έχει πρωτοστατήσει στη μάχη για την καθιέρωση ξεκάθαρων κανόνων ώστε η απελευθέρωση της αγοράς ενέργειας να γίνει συντεταγμένα και να σταματήσουν φαινόμενα αθέμιτου ανταγωνισμού, όπως συχνά συνέβη σε βάρος
της Επιχείρησης από τρίτους.
Επισημαίνεται ότι η Διοίκηση της ΔΕΗ έχει δώσει αυστηρές οδηγίες προς το προσωπικό σχετικά με αιτήσεις αλλαγής προμηθευτή. Στη σχετική εγκύκλιο του Γενικού Διευθυντή Εμπορίας, μεταξύ άλλων επισημαίνονται τα εξής:
«Παρακαλώ για την πιστή εφαρμογή των προβλεπομένων (…) ήτοι, στα αιτήματα νέας εκπροσώπησης από πελάτη άλλου Προμηθευτή, μεταξύ των λοιπών δικαιολογητικών, να ζητείται υποχρεωτικά η προσκόμιση: -του τελευταίου εκδοθέντα λογαριασμού μαζί με το σχετικό αποδεικτικό εξόφλησής του ή εναλλακτικά -εγγράφου του Προμηθευτή του, από το οποίο να προκύπτει ότι έχει συναφθεί ρύθμιση εξόφλησης της οφειλής και αυτή τηρείται. Στην περίπτωση που από τα προσκομιζόμενα δικαιολογητικά προκύπτει ότι ο πελάτης εμπίπτει στις περιοριστικές διατάξεις των προβλεπομένων στο άρθρο 42 του Κώδικα Προμήθειας (έχει ληξιπρόθεσμες οφειλές στον Προμηθευτή του ή έχει συνάψει ρύθμιση εξόφλησης η οποία δεν τηρείται), τότε θα ενημερώνεται ο πελάτης ότι κατά τα προβλεπόμενα στον Κώδικα Προμήθειας, δεν δύναται να ασκήσει το δικαίωμά του για αλλαγή Προμηθευτή, εάν δεν τακτοποιήσει πρώτα τις οφειλές του προς τον Προμηθευτή του».