Μεγάλη επιτυχία κατέγραψε η «καμπάνια» της ΔΕΗ με το έντυπό της
για την «εξοικονόμηση ενέργειας» που διανεμήθηκε με τους λογαριασμούς
των πελατών της.Όπως επισημαίνει ο Χ.Χρηστίδης, Σύμβουλος της ΔΕΗ:Η
μέτρηση που έγινε, με βάση τα Ευρωπαϊκά πρότυπα, κατέγραψε ποσοστό
διείσδυσης και αποδοχής 32% έναντι του συνηθισμένου 20% σε παρόμοιες
ενημερωτικές «καμπάνιες». Αυτό σημαίνει ότι υπερκαλύφθηκε η φετινή
υποχρέωση της ΔΕΗ για τη «βελτίωση της ενεργειακής αποδοτικότητας» και η
συμβολή της στους στόχους προστασίας του περιβάλλοντος.Σημειώνεται ότι η
ΔΕΗ καλείται να σηκώσει το 1/3 περίπου του βάρους εξοικονόμησης που
αναλογεί στους ενεργειακούς φορείς. Η απήχηση στην ενημερωτική καμπάνια
της ΔΕΗ γεμίζει με αισιοδοξία το επιστημονικό και τεχνικό της δυναμικό
για την επιτυχία στο καθήκον προστασίας του περιβάλλοντος .
https://energypress.gr/news/epityhis-i-kampania-tis-dei-gia-tin-exoikonomisi
https://energypress.gr/news/epityhis-i-kampania-tis-dei-gia-tin-exoikonomisi