Η εμπορία αποτελεί το πρόσωπο της ΔΕΗ απέναντι στους
καταναλωτές ενώ το επόμενο διάστημα η εταιρεία θα κληθεί να ισορροπήσει
μεταξύ των μνημονιακών υποχρεώσεων για αναγκαστική μείωση του μεριδίου
αγοράς αλλά και του εκσυγχρονισμού των υπηρεσιών της, της προσαρμογής
της στα νέα δεδομένα και πρωτίστως της βελτίωσης της εισπραξιμότητας.
Υπό την έννοια αυτή η αλλαγή που γνωστοποιήθηκε την περασμένη εβδομάδα με την τοποθέτηση του Γ. Κατάκη στη νευραλγική θέση του γενικού διευθυντή εμπορίας, σηματοδοτεί την έμφαση που θα δοθεί το επόμενο διάστημα στη σχέση της ΔΕΗ με τους καταναλωτές. Άλλωστε ο νέος ΓΔ έχει επιτυχημένη θητεία σε υψηλές θέσεις στον ιδιωτικό τομέα και σε μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας και
τυχερών παιχνιδιών.
Επί επί χρόνια υψηλόβαθμο στέλεχος της Intralot, στην οποία έχει θητεία από το 1998 έως το 2015 ο Γ. Κατάκης έχει υπάρξει μεταξύ άλλων επικεφαλής της γενικής διεύθυνσης στρατηγικής και εμπορίας του ομίλου, αλλά και μέλος του ΔΣ. επίσης στην Intralot ήταν επικεφαλής των θυγατρικών σε αρκετές χώρες του εξωτερικού όπως Μαρόκο, Ρουμανία, Ταιβάν, Μάλτα, Νέα Ζηλανδία, Ισπανία, Αυστραλία,.
Αλλά και πριν την Intralot από το 1989 έως το 1994 ο νέος ΓΔ Εμπορίας της ΔΕΗ είχε εργαστεί στον όμιλο Ιντρακομ και στην εταιρεία τεχνολογίας Eurocom Expertise όπου μεταξύ άλλων δημιούργησε και ανέπτυξε τα πρώτα μεγάλα site στην Ελλάδα όπως το site του Ολυμπιακού olympiacos.gr, το πρώτο site της vodafone panaphone.gr και το flash.gr.
Ήδη πάντως στο κομμάτι της σχέσης με τους καταναλωτές έχουν δρομολογηθεί οι πρώτες αλλαγές, όπως η αποστολή μηνιαίων λογαριασμών που ξεκινά από τον Ιανουάριο σε 800 χιλιάδες συνδρομητές του ebill, ενώ στη συνέχεια η Εμπορία θα κληθεί να ανταγωνιστεί τους ιδιώτες και στα νέα προϊόντα όπως τα ενεργειακά double play πακέτα ηλεκτρισμού και φυσικού αέριου. Άλλωστε και η ΔΕΗ σχεδιάζει να μπει στην αγορά του αερίου, έχοντας μάλιστα προσλάβει και σύμβουλο για να αποφασίσει τα επόμενα βήματά της στην αγορά.
Τέλος στο κομμάτι των ληξιπρόθεσμων και της βελτίωσης της εισπραξιμότητας η ΓΔ Εμπορίας θα κληθεί να συνεργαστεί με την Qualco και να υλοποιήσει το πλάνο που θα εκπονηθεί με στόχο να μπει ένα τέλος στο φαύλο κύκλο των ανεξόφλητων οφειλών πελατών προς την εταιρεία.
https://energypress.gr/news/dei-gia-proti-fora-genikos-dieythyntis-apo-ton-idiotiko-tomea-stin-emporia-poios-einai-o-g
Υπό την έννοια αυτή η αλλαγή που γνωστοποιήθηκε την περασμένη εβδομάδα με την τοποθέτηση του Γ. Κατάκη στη νευραλγική θέση του γενικού διευθυντή εμπορίας, σηματοδοτεί την έμφαση που θα δοθεί το επόμενο διάστημα στη σχέση της ΔΕΗ με τους καταναλωτές. Άλλωστε ο νέος ΓΔ έχει επιτυχημένη θητεία σε υψηλές θέσεις στον ιδιωτικό τομέα και σε μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας και
τυχερών παιχνιδιών.
Επί επί χρόνια υψηλόβαθμο στέλεχος της Intralot, στην οποία έχει θητεία από το 1998 έως το 2015 ο Γ. Κατάκης έχει υπάρξει μεταξύ άλλων επικεφαλής της γενικής διεύθυνσης στρατηγικής και εμπορίας του ομίλου, αλλά και μέλος του ΔΣ. επίσης στην Intralot ήταν επικεφαλής των θυγατρικών σε αρκετές χώρες του εξωτερικού όπως Μαρόκο, Ρουμανία, Ταιβάν, Μάλτα, Νέα Ζηλανδία, Ισπανία, Αυστραλία,.
Αλλά και πριν την Intralot από το 1989 έως το 1994 ο νέος ΓΔ Εμπορίας της ΔΕΗ είχε εργαστεί στον όμιλο Ιντρακομ και στην εταιρεία τεχνολογίας Eurocom Expertise όπου μεταξύ άλλων δημιούργησε και ανέπτυξε τα πρώτα μεγάλα site στην Ελλάδα όπως το site του Ολυμπιακού olympiacos.gr, το πρώτο site της vodafone panaphone.gr και το flash.gr.
Ήδη πάντως στο κομμάτι της σχέσης με τους καταναλωτές έχουν δρομολογηθεί οι πρώτες αλλαγές, όπως η αποστολή μηνιαίων λογαριασμών που ξεκινά από τον Ιανουάριο σε 800 χιλιάδες συνδρομητές του ebill, ενώ στη συνέχεια η Εμπορία θα κληθεί να ανταγωνιστεί τους ιδιώτες και στα νέα προϊόντα όπως τα ενεργειακά double play πακέτα ηλεκτρισμού και φυσικού αέριου. Άλλωστε και η ΔΕΗ σχεδιάζει να μπει στην αγορά του αερίου, έχοντας μάλιστα προσλάβει και σύμβουλο για να αποφασίσει τα επόμενα βήματά της στην αγορά.
Τέλος στο κομμάτι των ληξιπρόθεσμων και της βελτίωσης της εισπραξιμότητας η ΓΔ Εμπορίας θα κληθεί να συνεργαστεί με την Qualco και να υλοποιήσει το πλάνο που θα εκπονηθεί με στόχο να μπει ένα τέλος στο φαύλο κύκλο των ανεξόφλητων οφειλών πελατών προς την εταιρεία.
https://energypress.gr/news/dei-gia-proti-fora-genikos-dieythyntis-apo-ton-idiotiko-tomea-stin-emporia-poios-einai-o-g