Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2018

Σε εκσυγχρονισμό του τηλεφωνικού κέντρου 11500, για καλύτερη εξυπηρέτηση, προχωρά ο ΔΕΔΔΗΕ

Μιχάλης Μαστοράκης
Σε νέα φάση μπαίνει, τρία χρόνια μετά την έναρξη λειτουργίας του, το τηλεφωνικό κέντρο του ΔΕΔΔΗΕ που απαντά στο πενταψήφιο 11500.
Βασική αλλαγή είναι ότι σταδιακά όλες οι περιοχές της χώρας θα ενταχθούν σε ενιαίο σύστημα και οι απαντήσεις, για όλη τη χώρα, θα δίνονται από ένα κεντρικό call center στελεχωμένο από εκπαιδευμένα και καταρτισμένα στελέχη.
Σύμφωνα με πληροφορίες του energypress ήδη έχουν ενταχθεί στο ενιαίο σύστημα οι 22 από τις συνολικά 59 περιοχές και σταδιακά θα μπούν και οι υπόλοιπες 37.

Το Κέντρο παρέχει πληροφόρηση για όλα τα ζητήματα που εμπίπτουν στις αρμοδιότητες του ΔΕΔΔΗΕ, ως Διαχειριστή του Δικτύου Διανομής (συνδέσεις στο Δίκτυο, μεταβολές σε υφιστάμενες παροχές, καταμέτρηση, Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο κλπ).

Καλώντας στον πενταψήφιο πανελλαδικό αριθμό 11500 (με αστική χρέωση), οι πελάτες μπορούν να ενημερώνονται για τη διαδικασία και τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για την εξυπηρέτηση των διαφόρων αιτημάτων τους καθώς και για οποιαδήποτε σχετική απορία τους και έτσι να υποβοηθούνται στην υποβολή των αιτημάτων τους στις κατά τόπους υπηρεσίες του ΔΕΔΔΗΕ.


 https://energypress.gr/news/se-eksyghronismo-toy-tilefonikoy-kentroy-11500-gia-kalyteri-exypiretisi-prohora-o-deddie