Κυριακή 4 Αυγούστου 2019

ΔΕΗ: Πώς να κάνετε αλλαγή ονόματος στον λογαριασμό

Τι πρέπει να κάνετε σε περίπτωση που θέλετε να αλλάξετε το όνομα στον λογαριασμό της ΔΕΗ. Δείτε παρακάτω τα βήματα.
Ο λογαριασμός ρεύματος πρέπει να εκδίδεται στο όνομα του πραγματικού χρήστη του ακινήτου. 
Σε περίπτωση που μετακομίζετε σε ένα ηλεκτροδοτημένο ακίνητο, οπότε εκδίδονται ήδη λογαριασμοί σε άλλο όνομα, πρέπει να υπογράψετε νέα Σύμβαση Προμήθειας Ρεύματος, έτσι ώστε οι λογαριασμοί να εκδίδονται στο όνομά σας.
Για την υπογραφή της νέας Σύμβασης μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών, καλώντας στο 11770 ή να απευθυνθείτε σε οποιοδήποτε Κατάστημά μας  προσκομίζοντας τα εξής: έναν λογαριασμό ρεύματος ή να γνωρίζετε τον αριθμό παροχής του ακινήτου την αστυνομική σας ταυτότητα ή διαβατήριο (ή άλλο επίσημο σχετικό έγγραφο)
αποδεικτικό του ΑΦΜ σας (επίδειξη οποιουδήποτε δημοσίου εγγράφου, π.χ. εκκαθαριστικό εφορίας, βεβαίωση απόδοσης ΑΦΜ, δήλωση πληροφοριακών στοιχείων ακινήτου από TAXIS) επιπλέον, για δική σας διασφάλιση, είναι πιθανό να χρειαστείτε και αποδεικτικό υποβολής δήλωσης πληροφοριακών στοιχείων μίσθωσης ακινήτου (έγγραφο Taxisnet) ή αντίγραφο του συμβολαίου ιδιοκτησίας.
Υπογράφοντας νέα Σύμβαση Προμήθειας πρέπει να πληρώσετε και ένα ποσό ως εγγύηση. 
Για να πληροφορηθείτε σχετικά με το ποσό της εγγύησης, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών, καλώντας στο 11770 αναφέροντας τον Αριθμό Παροχής του ακινήτου ή τον Λογαριασμό Συμβολαίου.
Η παραπάνω διαδικασία μπορεί να γίνει και από εξουσιοδοτημένο από εσάς άτομο, έχοντας μαζί του επιπλέον: πρωτότυπη επικυρωμένη εξουσιοδότηση αστυνομική ταυτότητα Σημειώνεται ότι στην περίπτωση που στο ακίνητο έχει ζητηθεί διακοπή ρεύματος από τον προηγούμενο χρήστη, ακολουθείται ομοίως η ίδια διαδικασία. 
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Στην περίπτωση που έχει λήξει η ισχύς της Υπεύθυνης Δήλωσης Εγκαταστάτη (ΥΔΕ)/πιστοποιητικό ηλεκτρολόγου, θα πρέπει να προσκομιστεί πρόσφατη ΥΔΕ στο αρμόδιο πρακτορείο του Διαχειριστή Δικτύου (ΔΕΔΔΗΕ) σε διάστημα 6 μηνών
. Στην περίπτωση που στο ακίνητο δεν υπάρχει ρεύμα, λόγω αίτησης διακοπής από προηγούμενο χρήστη, θα πρέπει να προσκομιστεί άμεσα η ΥΔΕ/πιστοποιητικό ηλεκτρολόγου στον ΔΕΔΔΗΕ, προκειμένου να επανηλεκτροδοτηθεί το ακίνητο.
(dikaiologitika.gr)