Παρασκευή 13 Μαρτίου 2020

ΔΕΗ: Μέτρα για την προστασία των εργαζομένων και των πελατών και την απρόσκοπτη λειτουργία της παραγωγής


Η ΔΕΗ, με απόλυτο σεβασμό στην προστασία της υγείας των εργαζομένων και των πελατών της, ενεργώντας με υπευθυνότητα, έχει προχωρήσει ήδη από τις πρώτες επίσημες ανακοινώσεις για το θέμα του νέου κορονοϊού (COVID-19), σε λήψη μέτρων, αφενός για τον περιορισμό της διασποράς του ιού και αφετέρου για τη διασφάλιση της επιχειρησιακής της συνέχειας και τη διατήρηση του επιπέδου παροχής των υπηρεσιών της προς τους πελάτες της.
Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση, ενσωματώνει άμεσα στη λειτουργία της όλες τις οδηγίες της Πολιτείας για την αντιμετώπιση του κορονοϊού, ενώ λαμβάνει και πρόσθετα μέτρα, προκειμένου να διασφαλίσει την απρόσκοπτη λειτουργία των μονάδων της, συμβάλλοντας στην ενεργειακή επάρκεια της χώρας.
Στο πλαίσιο των πρόσθετων μέτρων, έχουν ήδη απαγορευθεί οι μετακινήσεις υπαλλήλων και οι συγκεντρώσεις πολλών ατόμων στον ίδιο χώρο, πραγματοποιούνται συνεχείς απολυμάνσεις στις εγκαταστάσεις (γραφεία, καταστήματα, μονάδες), ενώ δίνεται κατά περίπτωση η δυνατότητα εργασίας από το σπίτι.
Η είσοδος και η έξοδος από τις εγκαταστάσεις παραγωγής είναι απολύτως ελεγχόμενη, ενώ λαμβάνονται ειδικά μέτρα για την προστασία κρίσιμων ειδικοτήτων εργαζομένων, απαραίτητων για την αδιάλειπτη λειτουργία των μονάδων.
Οι εργαζόμενοι που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες, όπως ορίζονται από τον ΕΟΔΥ, αλλά και όσοι είναι γονείς μαθητών διευκολύνονται με ειδικές άδειες, σύμφωνα με τις πρόσφατες αποφάσεις της Πολιτείας. 
Οι εργαζόμενοι σε κρίσιμες θέσεις εργασίας σε μονάδες παραγωγής και ορυχεία, καθώς και στα καταστήματα εφοδιάζονται με ειδικές μάσκες και γάντια, ενώ πλέον καταγράφονται όλοι οι πελάτες που εισέρχονται στα καταστήματα, ώστε να είναι δυνατή η ιχνηλάτηση πιθανών κρουσμάτων.
 
Προκειμένου να αποφευχθεί ο συνωστισμός και οι ουρές στα καταστήματα και κυρίως να προστατευθεί η υγεία των πελατών της η ΔΕΗ συνιστά στους καταναλωτές να χρησιμοποιούν τα εναλλακτικά κανάλια εξυπηρέτησης και συγκεκριμένα:
- Το τηλεφωνικό κέντρο 11770,
- Την ιστοσελίδα της ΔΕΗ, όπου μπορούν να επιλέξουν το σύνδεσμο: Επικοινωνία με τη ΔΕΗ → https://bit.ly/39L33F3 και να στείλουν μήνυμα στις υπηρεσίες της ΔΕΗ για το θέμα που τους αφορά.

Παράλληλα, η ΔΕΗ ενθαρρύνει την ηλεκτρονική πληρωμή των λογαριασμών μέσω της ιστοσελίδας της και χωρίς καμία προμήθεια στο σύνδεσμο: Ηλεκτρονική πληρωμή λογαριασμού → https://bit.ly/38DMbi8 ή την ηλεκτρονική πληρωμή μέσω τραπεζών.
Η ΔΕΗ επανεξετάζει καθημερινά τα νέα δεδομένα με γνώμονα το επιχειρησιακό σχέδιο, που έχει εκπονήσει και υλοποιεί, σε συνεχή επικοινωνία με τις αρμόδιες Αρχές.