Σε πλήρη ανασχεδιασμό του δικτύου καταστημάτων και σημείων
εξυπηρέτησης των πελατών της ετοιμάζεται να προβεί η ΔΕΗ και για το
σκοπό αυτό αναζητά σύμβουλο που θα τις παρέχει σχετικές υπηρεσίες.
Συγκεκριμένα, η ΔΕΗ αναζητά συμβουλευτικές υπηρεσίες μελέτης και δημιουργίας του νέου retail concept των καταστημάτων και σημείων εξυπηρέτησης, στα πλαίσια της νέας στρατηγικής της.
Η ΔΕΗ θέλει το νέο retail concept της να αποτυπώνει και να ενισχύουν τη νέα στρατηγική θέση της στην αγορά.
Για να το πετύχει αυτό, ο σύμβουλος που θα αναλάβει το έργο θα πρέπει να αναπτύξει δυο πακέτα εργασίας.
Το πρώτο πακέτο αφορά τη στρατηγική λιανικής σε επίπεδο δικτύου & εμπειρίας πελάτη στο κατάστημα και περιλαμβάνει:
-Στρατηγικές τάσεις: τάσεις & βέλτιστες πρακτικές σε επίπεδο δικτύου λιανικής στο κλάδο του Λιανικής Αγοράς Ηλεκτρισμού αλλά και άλλων συναφών αγορών ( τηλεπικοινωνίες, ύδρευση κλπ)
-Ανάλυση δικτύου: ανάλυση του υφιστάμενου δικτύου και επιλογές νέας δομής και διάρθρωσης με βάση τη Στρατηγική της ΔΕΗ
-Εμπειρία καταστήματος: λεπτομερής σχεδίαση και αποτύπωση της εμπειρίας πελάτη μέσα στα νέα καταστήματα και των παρεχόμενων από αυτά υπηρεσιών.
Το δεύτερο πακέτο αφορά τον σχεδιασμό της μορφής των καταστημάτων και περιλαμβάνει:
- Σχεδιαστική ταυτότητα: μελέτη εναλλακτικών σχεδίων για την εμφάνιση των καταστημάτων
- Πιλοτική Εφαρμογή: πλήρης και λειτουργική υλοποίηση επιλεγμένου σχεδίου σε τρία καταστήματα
- Οριστικοποίηση: πλήρης καταγραφή προδιαγραφών υλοποίησης μετά τυχόν διορθωτικές ενέργειες ως αποτέλεσμα της πιλοτικής εφαρμογής των σχεδίων.
https://energypress.gr/news/se-pliri-anashediasmo-toy-diktyoy-katastimaton-prohora-i-dei-neo-retail-concept-gia-tin
Συγκεκριμένα, η ΔΕΗ αναζητά συμβουλευτικές υπηρεσίες μελέτης και δημιουργίας του νέου retail concept των καταστημάτων και σημείων εξυπηρέτησης, στα πλαίσια της νέας στρατηγικής της.
Η ΔΕΗ θέλει το νέο retail concept της να αποτυπώνει και να ενισχύουν τη νέα στρατηγική θέση της στην αγορά.
Για να το πετύχει αυτό, ο σύμβουλος που θα αναλάβει το έργο θα πρέπει να αναπτύξει δυο πακέτα εργασίας.
Το πρώτο πακέτο αφορά τη στρατηγική λιανικής σε επίπεδο δικτύου & εμπειρίας πελάτη στο κατάστημα και περιλαμβάνει:
-Στρατηγικές τάσεις: τάσεις & βέλτιστες πρακτικές σε επίπεδο δικτύου λιανικής στο κλάδο του Λιανικής Αγοράς Ηλεκτρισμού αλλά και άλλων συναφών αγορών ( τηλεπικοινωνίες, ύδρευση κλπ)
-Ανάλυση δικτύου: ανάλυση του υφιστάμενου δικτύου και επιλογές νέας δομής και διάρθρωσης με βάση τη Στρατηγική της ΔΕΗ
-Εμπειρία καταστήματος: λεπτομερής σχεδίαση και αποτύπωση της εμπειρίας πελάτη μέσα στα νέα καταστήματα και των παρεχόμενων από αυτά υπηρεσιών.
Το δεύτερο πακέτο αφορά τον σχεδιασμό της μορφής των καταστημάτων και περιλαμβάνει:
- Σχεδιαστική ταυτότητα: μελέτη εναλλακτικών σχεδίων για την εμφάνιση των καταστημάτων
- Πιλοτική Εφαρμογή: πλήρης και λειτουργική υλοποίηση επιλεγμένου σχεδίου σε τρία καταστήματα
- Οριστικοποίηση: πλήρης καταγραφή προδιαγραφών υλοποίησης μετά τυχόν διορθωτικές ενέργειες ως αποτέλεσμα της πιλοτικής εφαρμογής των σχεδίων.
https://energypress.gr/news/se-pliri-anashediasmo-toy-diktyoy-katastimaton-prohora-i-dei-neo-retail-concept-gia-tin