Παρασκευή 8 Μαΐου 2020

Νέα καθήκοντα για 2+2 Γενικούς Διευθυντές στον ΔΕΔΔΗΕ - ποιές είναι οι αρμοδιότητες

Τη θέσπιση δυο νέων θέσεων Γενικών Διευθυντών αποφάσισε το Διοικητικό Συμβούλιο του ΔΕΔΔΗΕ στην τελευταία συνεδρίασή του, με παράλληλο ανακαθορισμό των θέσεων και των αρμοδιοτήτων του Γενικού Διευθυντή Υποστηρικτικών Λειτουργιών και του Γενικού Διευθυντή Επιχειρησιακών Λειτουργιών.
Στο νέο σχήμα, στους 4 Γενικούς Διευθυντές έχουν καταμεριστεί ως αντικείμενα οι αρμοδιότητες και η εποπτεία των αντίστοιχων υπηρεσιακών κλιμακίων ως εξής:

-Γενικός Διευθυντής Στρατηγικής και Μετασχηματισμού: διαμόρφωση της στρατηγικής της Εταιρίας, ευθύνη για την υλοποίηση της συμμόρφωσης της εταιρίας με το εκάστοτε ισχύον ρυθμιστικό πλαίσιο, διαχείριση διεθνών φορέων, συντονισμός της συνεχούς βελτίωσης της απόδοσης των Μονάδων με βάση εταιρικούς δείκτες απόδοσης, διαχείριση ερευνητικών έργων, διαχείριση στρατηγικών και επιχειρησιακών έργων, ανάπτυξη, εισαγωγή και υλοποίηση καινοτόμων λύσεων και εκσυγχρονιστικών συστημάτων (transformation) και καινοτόμων τεχνολογιών/λειτουργιών (innovation).
- Γενικός Διευθυντής Οικονομικών Υπηρεσιών: κατάρτιση και παρακολούθηση οικονομικού προγραμματισμού, χρηματοοικονομικές και λογιστικές δραστηριότητες, τήρηση φορολογικών και οικονομικών ρυθμιστικών υποχρεώσεων, διασφάλιση χρηματορροών, οργάνωση Συστήματος Οικονομικής Διοικητικής Πληροφόρησης και έλεγχος δεικτών απόδοσης.
- Γενικός Διευθυντής Ανθρωπίνων Πόρων και Οργάνωσης: διαχείριση, ανάπτυξη και εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού, οργάνωση των δομών και των λειτουργιών της εταιρίας, ανάπτυξη πολιτικής και διαχείριση θεμάτων υγείας και ασφάλειας στην εργασία, διαχείριση και αξιοποίηση ακίνητης περιουσίας και κτιριακών υποδομών, οργάνωση και διαχείριση θεμάτων ασφάλειας και φύλαξης των κτηρίων και εγκαταστάσεων της εταιρίας.
- Γενικός Διευθυντής Εφοδιαστικής Αλυσίδας και Ψηφιοποίησης: προμήθειες υλικών και διαχείριση των σχετικών αποθεμάτων, αποθηκών και μεταφορικών μέσων, έλεγχος ποιότητας υλικών, ανάπτυξη πολιτικής και διαχείριση συστημάτων ποιότητας (ISO), ανάπτυξη, διαχείριση και τεχνική υποστήριξη των πληροφοριακών και τηλεπικοινωνιακών συστημάτων και υποδομών της εταιρίας, συμμόρφωση και στρατηγική σύμφωνα με το γενικό κανονισμό προσωπικών δεδομένων (GDPR) και για θέματα ασφάλειας συστημάτων.