Έγγραφη σύσταση σχετικά με τις αυξημένες χρεώσεις
τηλεφωνικής εξυπηρέτησης των πελατών απεύθυνε στη ΔΕΗ ο Συνήγορος του
Καταναλωτή.
Όπως αναφέρεται στη σχετική απόφαση, ο Συνήγορος του
Καταναλωτή επιλήφθηκε του θέματος μετά από πολλές αναφορές καταναλωτών
περί υψηλής χρέωσης για κλήσεις προς τον πενταψήφιο αριθμό 11770.
Σύμφωνα με τις καταγγελίες αυτές, οι χρεώσεις έφτασαν σε ορισμένες
περιπτώσεις ακόμα και τα 50 ευρώ.
Ο Συνήγορος του Καταναλωτή υπενθυμίζει ότι ήδη από τον Μάιο
του 2018 είχε απευθυνθεί εγγράφως προς τη ΔΕΗ και τους άλλους
προμηθευτές, προκειμένου να καθιερώσουν δεκαψήφιο αριθμό για την
εξυπηρέτηση των καταναλωτών-πελατών τους και υπογραμμίζει ότι, παρά τις
συνεχείς οχλήσεις, η ΔΕΗ δεν προχωρούσε στην δέουσα προβολή και
γνωστοποίηση προς το κοινό της λειτουργίας τέτοιου αριθμού.
Κατόπιν των παραπάνω και με δεδομένες και τις
προαναφερθείσες καταγγελίες, ο Συνήγορος του Καταναλωτή απεύθυνε Σύσταση
προς τη ΔΕΗ για τη θέσπιση και δέουσα προβολή δεκαψήφιου αριθμού
τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πελατών για όλους τους καταναλωτές-πελάτες που
καλούν είτε από σταθερό είτε από κινητό τηλέφωνο.
Δείτε αναλυτικά τη σχετική απόφαση του Συνηγόρου του Καταναλωτή εδώ.