Σοβαρές καταγγελίες για τη «γαλάζια άλωση» που επιχειρείται από τη
νέα Διοίκηση του Διαχειριστή του Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας
(ΔΕΔΔΗΕ), σε αγαστή συνεργασία με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου
Περιβάλλοντος και Ενέργειας, φέρνουν στο φως με Ερώτηση και Αίτηση
Κατάθεσης Εγγράφων σαράντα πέντε (45) βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, με
πρωτοβουλία του Τομεάρχη Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Σωκράτη Φάμελλου.
Και ενώ ο κύριος Χατζηδάκης, από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε καθήκοντα Υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας, προχωρούσε σε δηλώσεις απαξίωσης του πυλώνα του ενεργειακού μας συστήματος και του ΔΕΔΔΗΕ αφού διαχειρίζεται το δίκτυο διανομής, όπως:
«Φοβάμαι ακόμα και για μπλακ άουτ στη ΔΕΗ και γι' αυτό δεν κοιμάμαι τα βράδια», την ίδια περίοδο, τον Ιούλιο του 2019, δημοσιεύματα ανέφεραν ότι η οικονομική ένδεια του ΔΕΔΔΗΕ έχει καταστήσει το ηλεκτρικό σύστημα της χώρας επισφαλές. Πολύ πρόσφατο άρθρο της εφημερίδας «Καθημερινή» επισημαίνει ότι ο ΔΕΔΔΗΕ αποτελεί το πιο κερδοφόρο χαρτοφυλάκιο της ΔΕΗ, συμμετέχοντας στη λειτουργική κερδοφορία της με ποσό της τάξης των 300 εκατ. ευρώ ετησίως.
Φαίνεται όμως, όπως τονίζουν οι βουλευτές, ότι η προσπάθεια απαξίωσης της ΔΕΗ και του ΔΕΔΔΗΕ είχε ως στόχο να στρώσει το έδαφος για την ιδιωτικοποίηση του ΔΕΔΔΗΕ. Ο κύριος Χατζηδάκης δεν παρέλειψε παράλληλα να αξιοποιήσει το διάστημα έως την ιδιωτικοποίηση, για να βολέψει «γαλάζια παιδιά», κατά την προσφιλή τακτική της πολιτικής παράταξης στην οποία ανήκει, με παχυλούς μισθούς και στο ΔΕΔΔΗΕ, όπως έκανε στη ΔΕΗ και σε πολλούς άλλους φορείς που εποπτεύει το ΥΠΕΝ, σύμφωνα με όσα έρχονται στο φως της δημοσιότητας.
Οι βουλευτές ζητούν να μάθουν εάν οι καταγγελίες για «στελέχη από τη αγορά» που καταλαμβάνουν θέσεις στο οργανόγραμμα του ΔΕΔΔΗΕ, με κριτήριο την πολιτική τους ταυτότητα, και μάλιστα σε διευθυντικές θέσεις που δημιουργούνται ειδικά για αυτούς, ισχύουν. Εάν ισχύουν συγκεκριμένα οι καταγγελίες για τη δημιουργία πληθώρας νέων διευθυντικών θέσεων, ακόμα και σε διευθύνσεις με λίγους εργαζόμενους, εις βάρος των συμφερόντων του ΔΕΔΔΗΕ, της ΔΕΗ, του δημόσιου συμφέροντος και των πολιτών, καθώς, υποστηρίζεται ότι υπάρχουν περιπτώσεις που διευθύνσεις λίγων εργαζομένων, «σπάνε» σε τρεις (3) Διευθύνσεις για να δημιουργηθούν οι Διευθυντικές θέσεις!!
Ζητούν επιπλέον να ενημερωθεί το Κοινοβούλιο εάν κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας δεν παρέλειψε να «αξιοποιήσει» και την πανδημία για να παραβιάσει τους κανόνες διαφάνειας και ανταγωνισμού και να προβεί σε προμήθειες υγειονομικού υλικού και υπηρεσιών με απευθείας αναθέσεις και στον ΔΕΔΔΗΕ και αιτούνται τέλος, να κατατεθούν τα σχετικά με τις προσλήψεις σε διευθυντικές θέσεις και με τη σύναψη συμβάσεων έγγραφα, το οργανόγραμμα του ΔΕΔΔΗΕ τον Ιούνιο του 2019 και σήμερα, καθώς και το άθροισμα των αμοιβών των Διευθυντικών στελεχών την ίδια περίοδο.
Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της Ερώτησης και Αίτησης Κατάθεσης Εγγράφων:
Αθήνα, 10 Σεπτεμβρίου 2020
ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΑΙ Α.Κ.Ε.
ΠΡΟΣ: Υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας
Θέμα : «Γαλάζια άλωση» πριν την ιδιωτικοποίηση και στον ΔΕΔΔΗΕ;
«Φοβάμαι ακόμα και για μπλακ άουτ στη ΔΕΗ και γι' αυτό δεν κοιμάμαι τα βράδια», δήλωνε ο κύριος Χατζηδάκης τον Ιούλιο του 2019. Και ενώ δημοσιεύματα στοχοποιούσαν τον ΔΕΔΔΗΕ αναφέροντας ότι η οικονομική του ένδεια έχει καταστήσει το ηλεκτρικό σύστημα της χώρας επισφαλές, πρόσφατο δημοσίευμα της Καθημερινής αναφέρει ότι: «το δίκτυο διανομής αποτελεί το πιο κερδοφόρο χαρτοφυλάκιο της ΔΕΗ, συμμετέχοντας στη λειτουργική κερδοφορία της με ποσό της τάξης των 300 εκατ. ευρώ ετησίως και για αυτό το λόγο η ΔΕΗ αναζητά τις κόκκινες γραμμές που θα διασφαλίζουν ουσιαστική συμμετοχή στο μάνατζμεντ μετά την είσοδο στρατηγικού επενδυτή στον ΔΕΔΔΗΕ, ενόψει της δρομολογούμενης διαδικασίας μερικής ιδιωτικοποίησης».
Ο κύριος Χατζηδάκης έθεσε ως στόχο πρώτης προτεραιότητας, από την ημέρα που ανέλαβε τη θέση του Υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας, την προετοιμασία του εδάφους για την ιδιωτικοποίηση του Διαχειριστή του Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ), 100% θυγατρικής της ΔΕΗ, ενός πολύ σημαντικού εργαλείου για το μετασχηματισμό και τον εκσυγχρονισμό του ενεργειακού μας συστήματος. Η μέθοδος ήταν προφανής, και παρόμοια με αυτή που ακολουθήθηκε και στη ΔΕΗ, η απαξίωση ενός καθαρά κερδοφόρου φορέα.
Παράλληλα, ο υπουργός έδραξε την ευκαιρία να «βολέψει», κατά την προσφιλή τακτική της πολιτικής παράταξης στην οποία ανήκει, «γαλάζια παιδιά» με παχυλούς μισθούς και στο ΔΕΔΔΗΕ, όπως έκανε στη ΔΕΗ και σε πολλούς άλλους φορείς που εποπτεύει το ΥΠΕΝ, σύμφωνα με όσα έρχονται στο φως της δημοσιότητας. Αλήθεια, πώς συνδέονται αυτές οι ενέργειες με τον φόβο του Υπουργού για μπλάκ άουτ, και με ποιο τρόπο η «άλωση» του ΔΕΔΔΗΕ προ της ιδιωτικοποίησης ξορκίζει αυτόν το φόβο;
Υπάρχουν καταγγελίες για «στελέχη από τη αγορά» που καταλαμβάνουν θέσεις στο οργανόγραμμα του ΔΕΔΔΗΕ, με κριτήριο την πολιτική τους ταυτότητα, και μάλιστα σε διευθυντικές θέσεις που δημιουργούνται ειδικά για αυτούς. Καταγγέλλεται η δημιουργία πληθώρας νέων διευθυντικών θέσεων, ακόμα και σε διευθύνσεις με λίγους εργαζόμενους, εις βάρος των συμφερόντων του ΔΕΔΔΗΕ, της ΔΕΗ, του δημόσιου συμφέροντος και των πολιτών. Υποστηρίζεται ότι υπάρχουν περιπτώσεις που διευθύνσεις λίγων εργαζομένων, «σπάνε» σε τρεις (3) Διευθύνσεις για να δημιουργηθούν οι Διευθυντικές θέσεις!!
Η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας δεν παρέλειψε όμως να «αξιοποιήσει» και την πανδημία για να παραβιάσει τους κανόνες διαφάνειας και ανταγωνισμού και να προβεί σε προμήθειες υγειονομικού υλικού και υπηρεσιών με απευθείας αναθέσεις. Αποτέλεσμα είναι η τακτοποίηση «ημετέρων» και η κατασπατάληση των χρημάτων των πολιτών. Πρόσφατα, αποκαλύφθηκε αντίστοιχο περιστατικό σύναψης προνομιακών συμβάσεων με ιδιωτικό διαγνωστικό όμιλο, μετά από «συστάσεις» του Υπουργείου Υγείας.
Επειδή τίθεται θέμα δημοσίου συμφέροντος και κατασπατάλησης πόρων των πολιτών
Επειδή οι δημόσιες υποδομές κοινής ωφέλειας δεν μπορεί να αποτελούν χώρο «βολέματος» πολιτικών στελεχών της Νέας Δημοκρατίας και σύναψης συμβάσεων με επωφελείς όρους για κάποιους ιδιώτες και αδιαφανείς διαδικασίες
Ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας:
1. Ποιες αλλαγές έγιναν στον οργανόγραμμα του ΔΕΔΔΗΕ, μετά την τοποθέτηση της νέας διοίκησης στις 17.10.2019; Ποιες θέσεις ευθύνης δημιουργήθηκαν σε μέσο, ανώτερο και ανώτατο επίπεδο και τι αλλαγές σε θέσεις ευθύνης έγιναν την ίδια περίοδο;
2. Ποιο είναι το μισθολογικό κόστος των διευθυντικών στελεχών ανά θέση και ανά βαθμίδα ευθύνης και με ποιες αποφάσεις ορίστηκαν οι αμοιβές των στελεχών σε θέση ευθύνης τομέα, διεύθυνσης και γενικής διεύθυνσης;
3. Έχουν προβλεφθεί μπόνους επίτευξης στόχων για τα Διευθυντικά Στελέχη και τη Διοίκηση του ΔΕΔΔΗΕ, με ποια κριτήρια και τι ποσά ;
4. Έχει ανατεθεί σε κάποια εταιρεία ή φυσικό πρόσωπο η αξιολόγηση του προσωπικού του ΔΕΔΔΗΕ; Με ποια διαδικασία και με ποιο κόστος;
5. Τι μέσα προστασίας των εργαζομένων και της διοίκησης και γενικά τι υγειονομικό εξοπλισμό προμηθεύτηκε ο ΔΕΔΔΗΕ για την αντιμετώπιση της πανδημίας του COVID19, από την έναρξη της πανδημίας. Με ποιες διαδικασίες έγινε η προμήθεια και οι συμβάσεις, ποιο ήταν το συνολικό κόστος, ποιες είναι οι τελικές τιμές μονάδας (πχ. τιμή ανά μάσκα) και με ποια εισήγηση επιλέχθηκε το είδος και η ποσότητα των μέσων προστασίας;
6. Σε ποιες συμβάσεις με διαγνωστικά κέντρα και εργαστήρια αναλύσεων, με εταιρείες καθαριότητας και απολύμανσης, και γενικά συμβάσεις παροχής υπηρεσιών για την αντιμετώπιση της πανδημίας του COVID19 έχει προχωρήσει ο ΔΕΔΔΗΕ, με ποιες διαδικασίες και ποιο είναι το συνολικό κόστος κάθε σύμβασης και ποια η κοστολόγηση ανά υπηρεσία;
Ζητούμε επίσης να κατατεθούν προς ενημέρωση της Βουλής και των πολιτών τα παρακάτω έγγραφα:
-Το οργανόγραμμα του ΔΕΔΔΗΕ τον Ιούνιο του 2019 και το σημερινό οργανόγραμμα.
-Το άθροισμα των αμοιβών των Διευθυντικών στελεχών (Αναπληρωτών και Βοηθών Διευθυντών, Διευθυντών, Γενικών Διευθυντών και Διευθυντών Επικουρίας(!)) τον Ιούνιο του 2019 και σήμερα, όπως και οι αμοιβές ανά θέση ευθύνης.
-Οι προκηρύξεις και οι συμβάσεις προμήθειας υγειονομικού υλικού και μέσων προστασίας για την αντιμετώπιση της πανδημίας καθώς και οι συμβάσεις με επιχειρήσεις και φυσικά πρόσωπα που παρέχουν υπηρεσίες διάγνωσης, εργαστηριακών αναλύσεων αλλά και απολύμανσης και καθαριότητας.
-Οι αναθέσεις σε μελετητικές και συμβουλευτικές εταιρείες, φυσικά και νομικά πρόσωπα, που έχουν υπογραφεί μετά την ανάληψη της νέας διοίκησης του ΔΕΔΔΗΕ και τα αντίστοιχα τεύχη διακήρυξης, αν υπάρχουν, ή οι σχετικές αποφάσεις των οργάνων διοίκησης και διεύθυνσης του ΔΕΔΔΗΕ.
Και ενώ ο κύριος Χατζηδάκης, από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε καθήκοντα Υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας, προχωρούσε σε δηλώσεις απαξίωσης του πυλώνα του ενεργειακού μας συστήματος και του ΔΕΔΔΗΕ αφού διαχειρίζεται το δίκτυο διανομής, όπως:
«Φοβάμαι ακόμα και για μπλακ άουτ στη ΔΕΗ και γι' αυτό δεν κοιμάμαι τα βράδια», την ίδια περίοδο, τον Ιούλιο του 2019, δημοσιεύματα ανέφεραν ότι η οικονομική ένδεια του ΔΕΔΔΗΕ έχει καταστήσει το ηλεκτρικό σύστημα της χώρας επισφαλές. Πολύ πρόσφατο άρθρο της εφημερίδας «Καθημερινή» επισημαίνει ότι ο ΔΕΔΔΗΕ αποτελεί το πιο κερδοφόρο χαρτοφυλάκιο της ΔΕΗ, συμμετέχοντας στη λειτουργική κερδοφορία της με ποσό της τάξης των 300 εκατ. ευρώ ετησίως.
Φαίνεται όμως, όπως τονίζουν οι βουλευτές, ότι η προσπάθεια απαξίωσης της ΔΕΗ και του ΔΕΔΔΗΕ είχε ως στόχο να στρώσει το έδαφος για την ιδιωτικοποίηση του ΔΕΔΔΗΕ. Ο κύριος Χατζηδάκης δεν παρέλειψε παράλληλα να αξιοποιήσει το διάστημα έως την ιδιωτικοποίηση, για να βολέψει «γαλάζια παιδιά», κατά την προσφιλή τακτική της πολιτικής παράταξης στην οποία ανήκει, με παχυλούς μισθούς και στο ΔΕΔΔΗΕ, όπως έκανε στη ΔΕΗ και σε πολλούς άλλους φορείς που εποπτεύει το ΥΠΕΝ, σύμφωνα με όσα έρχονται στο φως της δημοσιότητας.
Οι βουλευτές ζητούν να μάθουν εάν οι καταγγελίες για «στελέχη από τη αγορά» που καταλαμβάνουν θέσεις στο οργανόγραμμα του ΔΕΔΔΗΕ, με κριτήριο την πολιτική τους ταυτότητα, και μάλιστα σε διευθυντικές θέσεις που δημιουργούνται ειδικά για αυτούς, ισχύουν. Εάν ισχύουν συγκεκριμένα οι καταγγελίες για τη δημιουργία πληθώρας νέων διευθυντικών θέσεων, ακόμα και σε διευθύνσεις με λίγους εργαζόμενους, εις βάρος των συμφερόντων του ΔΕΔΔΗΕ, της ΔΕΗ, του δημόσιου συμφέροντος και των πολιτών, καθώς, υποστηρίζεται ότι υπάρχουν περιπτώσεις που διευθύνσεις λίγων εργαζομένων, «σπάνε» σε τρεις (3) Διευθύνσεις για να δημιουργηθούν οι Διευθυντικές θέσεις!!
Ζητούν επιπλέον να ενημερωθεί το Κοινοβούλιο εάν κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας δεν παρέλειψε να «αξιοποιήσει» και την πανδημία για να παραβιάσει τους κανόνες διαφάνειας και ανταγωνισμού και να προβεί σε προμήθειες υγειονομικού υλικού και υπηρεσιών με απευθείας αναθέσεις και στον ΔΕΔΔΗΕ και αιτούνται τέλος, να κατατεθούν τα σχετικά με τις προσλήψεις σε διευθυντικές θέσεις και με τη σύναψη συμβάσεων έγγραφα, το οργανόγραμμα του ΔΕΔΔΗΕ τον Ιούνιο του 2019 και σήμερα, καθώς και το άθροισμα των αμοιβών των Διευθυντικών στελεχών την ίδια περίοδο.
Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της Ερώτησης και Αίτησης Κατάθεσης Εγγράφων:
Αθήνα, 10 Σεπτεμβρίου 2020
ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΑΙ Α.Κ.Ε.
ΠΡΟΣ: Υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας
Θέμα : «Γαλάζια άλωση» πριν την ιδιωτικοποίηση και στον ΔΕΔΔΗΕ;
«Φοβάμαι ακόμα και για μπλακ άουτ στη ΔΕΗ και γι' αυτό δεν κοιμάμαι τα βράδια», δήλωνε ο κύριος Χατζηδάκης τον Ιούλιο του 2019. Και ενώ δημοσιεύματα στοχοποιούσαν τον ΔΕΔΔΗΕ αναφέροντας ότι η οικονομική του ένδεια έχει καταστήσει το ηλεκτρικό σύστημα της χώρας επισφαλές, πρόσφατο δημοσίευμα της Καθημερινής αναφέρει ότι: «το δίκτυο διανομής αποτελεί το πιο κερδοφόρο χαρτοφυλάκιο της ΔΕΗ, συμμετέχοντας στη λειτουργική κερδοφορία της με ποσό της τάξης των 300 εκατ. ευρώ ετησίως και για αυτό το λόγο η ΔΕΗ αναζητά τις κόκκινες γραμμές που θα διασφαλίζουν ουσιαστική συμμετοχή στο μάνατζμεντ μετά την είσοδο στρατηγικού επενδυτή στον ΔΕΔΔΗΕ, ενόψει της δρομολογούμενης διαδικασίας μερικής ιδιωτικοποίησης».
Ο κύριος Χατζηδάκης έθεσε ως στόχο πρώτης προτεραιότητας, από την ημέρα που ανέλαβε τη θέση του Υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας, την προετοιμασία του εδάφους για την ιδιωτικοποίηση του Διαχειριστή του Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ), 100% θυγατρικής της ΔΕΗ, ενός πολύ σημαντικού εργαλείου για το μετασχηματισμό και τον εκσυγχρονισμό του ενεργειακού μας συστήματος. Η μέθοδος ήταν προφανής, και παρόμοια με αυτή που ακολουθήθηκε και στη ΔΕΗ, η απαξίωση ενός καθαρά κερδοφόρου φορέα.
Παράλληλα, ο υπουργός έδραξε την ευκαιρία να «βολέψει», κατά την προσφιλή τακτική της πολιτικής παράταξης στην οποία ανήκει, «γαλάζια παιδιά» με παχυλούς μισθούς και στο ΔΕΔΔΗΕ, όπως έκανε στη ΔΕΗ και σε πολλούς άλλους φορείς που εποπτεύει το ΥΠΕΝ, σύμφωνα με όσα έρχονται στο φως της δημοσιότητας. Αλήθεια, πώς συνδέονται αυτές οι ενέργειες με τον φόβο του Υπουργού για μπλάκ άουτ, και με ποιο τρόπο η «άλωση» του ΔΕΔΔΗΕ προ της ιδιωτικοποίησης ξορκίζει αυτόν το φόβο;
Υπάρχουν καταγγελίες για «στελέχη από τη αγορά» που καταλαμβάνουν θέσεις στο οργανόγραμμα του ΔΕΔΔΗΕ, με κριτήριο την πολιτική τους ταυτότητα, και μάλιστα σε διευθυντικές θέσεις που δημιουργούνται ειδικά για αυτούς. Καταγγέλλεται η δημιουργία πληθώρας νέων διευθυντικών θέσεων, ακόμα και σε διευθύνσεις με λίγους εργαζόμενους, εις βάρος των συμφερόντων του ΔΕΔΔΗΕ, της ΔΕΗ, του δημόσιου συμφέροντος και των πολιτών. Υποστηρίζεται ότι υπάρχουν περιπτώσεις που διευθύνσεις λίγων εργαζομένων, «σπάνε» σε τρεις (3) Διευθύνσεις για να δημιουργηθούν οι Διευθυντικές θέσεις!!
Η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας δεν παρέλειψε όμως να «αξιοποιήσει» και την πανδημία για να παραβιάσει τους κανόνες διαφάνειας και ανταγωνισμού και να προβεί σε προμήθειες υγειονομικού υλικού και υπηρεσιών με απευθείας αναθέσεις. Αποτέλεσμα είναι η τακτοποίηση «ημετέρων» και η κατασπατάληση των χρημάτων των πολιτών. Πρόσφατα, αποκαλύφθηκε αντίστοιχο περιστατικό σύναψης προνομιακών συμβάσεων με ιδιωτικό διαγνωστικό όμιλο, μετά από «συστάσεις» του Υπουργείου Υγείας.
Επειδή τίθεται θέμα δημοσίου συμφέροντος και κατασπατάλησης πόρων των πολιτών
Επειδή οι δημόσιες υποδομές κοινής ωφέλειας δεν μπορεί να αποτελούν χώρο «βολέματος» πολιτικών στελεχών της Νέας Δημοκρατίας και σύναψης συμβάσεων με επωφελείς όρους για κάποιους ιδιώτες και αδιαφανείς διαδικασίες
Ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας:
1. Ποιες αλλαγές έγιναν στον οργανόγραμμα του ΔΕΔΔΗΕ, μετά την τοποθέτηση της νέας διοίκησης στις 17.10.2019; Ποιες θέσεις ευθύνης δημιουργήθηκαν σε μέσο, ανώτερο και ανώτατο επίπεδο και τι αλλαγές σε θέσεις ευθύνης έγιναν την ίδια περίοδο;
2. Ποιο είναι το μισθολογικό κόστος των διευθυντικών στελεχών ανά θέση και ανά βαθμίδα ευθύνης και με ποιες αποφάσεις ορίστηκαν οι αμοιβές των στελεχών σε θέση ευθύνης τομέα, διεύθυνσης και γενικής διεύθυνσης;
3. Έχουν προβλεφθεί μπόνους επίτευξης στόχων για τα Διευθυντικά Στελέχη και τη Διοίκηση του ΔΕΔΔΗΕ, με ποια κριτήρια και τι ποσά ;
4. Έχει ανατεθεί σε κάποια εταιρεία ή φυσικό πρόσωπο η αξιολόγηση του προσωπικού του ΔΕΔΔΗΕ; Με ποια διαδικασία και με ποιο κόστος;
5. Τι μέσα προστασίας των εργαζομένων και της διοίκησης και γενικά τι υγειονομικό εξοπλισμό προμηθεύτηκε ο ΔΕΔΔΗΕ για την αντιμετώπιση της πανδημίας του COVID19, από την έναρξη της πανδημίας. Με ποιες διαδικασίες έγινε η προμήθεια και οι συμβάσεις, ποιο ήταν το συνολικό κόστος, ποιες είναι οι τελικές τιμές μονάδας (πχ. τιμή ανά μάσκα) και με ποια εισήγηση επιλέχθηκε το είδος και η ποσότητα των μέσων προστασίας;
6. Σε ποιες συμβάσεις με διαγνωστικά κέντρα και εργαστήρια αναλύσεων, με εταιρείες καθαριότητας και απολύμανσης, και γενικά συμβάσεις παροχής υπηρεσιών για την αντιμετώπιση της πανδημίας του COVID19 έχει προχωρήσει ο ΔΕΔΔΗΕ, με ποιες διαδικασίες και ποιο είναι το συνολικό κόστος κάθε σύμβασης και ποια η κοστολόγηση ανά υπηρεσία;
Ζητούμε επίσης να κατατεθούν προς ενημέρωση της Βουλής και των πολιτών τα παρακάτω έγγραφα:
-Το οργανόγραμμα του ΔΕΔΔΗΕ τον Ιούνιο του 2019 και το σημερινό οργανόγραμμα.
-Το άθροισμα των αμοιβών των Διευθυντικών στελεχών (Αναπληρωτών και Βοηθών Διευθυντών, Διευθυντών, Γενικών Διευθυντών και Διευθυντών Επικουρίας(!)) τον Ιούνιο του 2019 και σήμερα, όπως και οι αμοιβές ανά θέση ευθύνης.
-Οι προκηρύξεις και οι συμβάσεις προμήθειας υγειονομικού υλικού και μέσων προστασίας για την αντιμετώπιση της πανδημίας καθώς και οι συμβάσεις με επιχειρήσεις και φυσικά πρόσωπα που παρέχουν υπηρεσίες διάγνωσης, εργαστηριακών αναλύσεων αλλά και απολύμανσης και καθαριότητας.
-Οι αναθέσεις σε μελετητικές και συμβουλευτικές εταιρείες, φυσικά και νομικά πρόσωπα, που έχουν υπογραφεί μετά την ανάληψη της νέας διοίκησης του ΔΕΔΔΗΕ και τα αντίστοιχα τεύχη διακήρυξης, αν υπάρχουν, ή οι σχετικές αποφάσεις των οργάνων διοίκησης και διεύθυνσης του ΔΕΔΔΗΕ.