Μόνο ακραία, μπορεί να χαρακτηριστεί η αντεργατική συμπεριφορά των αρμοδίων να αποπέμψουν υπάλληλο της εταιρείας security που εργαζόταν καιρό τώρα, στο χώρο που στεγάζεται η ΔΠΑ και η Περιοχή Αθήνας.
Δυστυχώς η εταιρεία απέλυσε έναν εργαζόμενο ο οποίος ήταν εξυπηρετικός τόσο με τους συναδέλφους όσο και με τους πελάτες, αφού ήταν γνώστης πολλών θεμάτων που αφορούσαν τους καταναλωτές.
Φαίνεται πως αυτό ενοχλούσε τους ιθύνοντες γιατί, ως γνωστό δεν θέλουν να πλησιάσει πελάτης καθόλου στον ΔΕΔΔΗΕ, λες και είναι εχθρός!!!
Όλα πρέπει να γίνονται ηλεκτρονικά, ακόμη και για τους ανήμπορους πελάτες, δηλαδή αυτοί που δεν ξέρουν να χειριστούν υπολογιστές, αδιαφορώντας επίσης για τον χρόνο εξυπηρέτησης κάθε αιτήματος!!!
Νέα ήθη και έθιμα και περίσσια ευαισθησία για τους πελάτες!!!
Στην περίπτωσή μας, όμως, ας μας εξηγήσουν γιατί απολύθηκε ο εργαζόμενος που έκανε χρέη φύλακα στο κτήριο; Τι παράπτωμα έκανε και ποιο πρόβλημα δημιούργησε στην υπηρεσία; Μήπως ήταν αρνητικός παράγοντας το γεγονός ότι ήξερε να αντιμετωπίσει τους οργισμένους πολλές φορές καταναλωτές, κατευθύνοντας σωστά και δίνοντας λύση στα αιτήματά τους;
Όπως και να έχει το όλο θέμα, καταγράφεται ως μελανό σημείο η απόλυση ενός εργαζόμενου, έμπειρου και απαραίτητου για τον ΔΕΔΔΗΕ και με την πράξη αυτή καλείται να μας απαντήσει ο εργοδότης γιατί τον απέλυσε;
Έλαβε τέτοιες εντολές; Αν ΝΑΙ ποιος τις έδωσε; Μήπως αυτοί που μετά τις απειλές και τις μεταθέσεις ξεπέρασαν τα εσκαμμένα, ώστε να φτάσουν στο σημείο να απολυθεί ένας φτωχός, εξαρτώμενος από τον μισθό του, αξιοπρεπής εργαζόμενος εν μέσω πανδημίας;
Δυστυχώς τέτοιες ανοίκειες πράξεις δεν τιμούν όχι μόνο την εταιρεία που τον απέλυσε, αλλά και τον ΔΕΔΔΗΕ που συνεργάζεται με αυτού του είδους, αντεργατικές, εταιρείες.
Αναμένουμε ειλικρινείς και όχι προσχηματικές απαντήσεις.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΕΑΜΕ ΕΤΕ ΔΕΗ