Πέμπτη 24 Ιουνίου 2021

Νέες εμπορικές δραστηριότητες θέλει να αναπτύξει η ΔΕΗ – Στο επίκεντρο οι επιχειρηματικοί πελάτες

 

Γιάννα Παπαδημητρίου

Σε τροχιά αναδιοργάνωσης με σκοπό την δημιουργία προϋποθέσεων για την ανάπτυξη της εμπορικής δραστηριότητας βρίσκεται η ΔΕΗ, έχοντας εντοπίσει ότι για την επίτευξη του σκοπού αυτού απαιτείται η διαρκής προώθηση των προϊόντων με στόχο το βέλτιστο εμπορικό αποτέλεσμα.

Στα πλαίσια αυτά, ο προγραμματισμός της ΔΕΗ για το άμεσο μέλλον περιλαμβάνει νέα χαρτοφυλάκια προϊόντων για τους επιχειρηματικούς πελάτες, καθώς και εντελώς νέες εμπορικές δραστηριότητες για την εταιρεία, νέα κανάλια πωλήσεων και προώθησης κ.λπ.

Προκειμένου να υποστηριχθεί το όλο εγχείρημα και να επιτευχθούν άμεσα και γρήγορα οι στόχοι αυτοί, η ΔΕΗ κρίνει ότι απαιτούνται τα εξής:

-ανάπτυξη στρατηγικής μάρκετινγκ για όλες τις νέες δραστηριότητες

-ανάλυση αγοράς

-τοποθέτηση προϊόντων στα κανάλια πώλησης

-μάρκετινγκ προϊόντων (συμπεριλαμβανομένου του digital marketing).


-ανάπτυξη νέων καναλιών πώλησης

-νέα ψηφιακά εργαλεία διάδρασης και προώθησης.

Η ΔΕΗ έχει προκηρύξει διαγωνισμό, αναζητώντας τον κατάλληλο ανάδοχο που θα αναλάβει να υποστηρίξει τα αντίστοιχα τμήματα με ομάδα έργου που θα απασχοληθεί κατ΄αποκλειστικότητα με την επίτευξη αυτών των στόχων.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της ΔΕΗ, για την παροχή των ζητούμενων υπηρεσιών θα απαιτηθεί η συνεχής απασχόληση ομάδας έργου για 134 ανθρωπομήνες, που αντιστοιχεί σε χρονική διάρκεια περίπου 1 έτους.

Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου, κατά την εκτίμηση της ΔΕΗ, ανέρχεται σε 417.404 ευρώ, με τη ΔΕΗ να διατηρεί το δικαίωμα προαίρεσης να μειώσει μέχρι 30% τη συμβατική αξία, με περιορισμό του αριθμού των απαιτούμενων ανθρωπομηνών απασχόλησης στελεχών του αναδόχου, βάσει των πραγματικών αναγκών της.


https://energypress.gr/news/nees-emporikes-drastiriotites-thelei-na-anaptyxei-i-dei-sto-epikentro-oi-epiheirimatikoi