Παρασκευή 25 Ιουνίου 2021

ΔΕΗ: Νέα προϊόντα και καταστήματα – self service με στόχο να μειώσει το μερίδιό της αλλά να κρατήσει τους καλούς πελάτες

 


Κωνσταντίνος Φιλίππου

Νέα στρατηγική στον τομέα της εμπορικής πολιτικής ξεδιπλώνει το επόμενο χρονικό διάστημα η ΔΕΗ επιδιώκοντας, όπως είπε στη διάρκεια της τακτικής γενικής συνέλευσης των μετόχων ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Γιώργος Στάσσης, να κρατήσει τους καλούς πελάτες.

Όπως είπε ο CEO της εταιρίας «η ΔΕΗ θα χάσει μερίδιο, θα φτάσουμε στο 50% από 70% αλλά σκοπεύουμε να κρατήσουμε τους καλούς πελάτες».

Μάλιστα ο ίδιος απέδωσε την απώλεια πελατών στο ότι «μία ανταγωνιστική αγορά δεν μπορεί να λειτουργεί με τον κύριο παίκτη να κατέχει το 70% της προμήθειας».

Σύμφωνα με το επιχειρησιακό σχέδιο για την περίοδο 2021-2023 που είχε παρουσιάσει τον περασμένο Δεκέμβριο ο κ. Στάσσης, η εταιρία πρόκειται να χάσει περί το 1,4 εκατομμύρια πελάτες. Μάλιστα τότε είχε σημειώσει πως το μερίδιο της το 2023 θα μειωθεί στο 54%.

Η δημόσια εταιρία, σύμφωνα με τον ίδιο και την παρουσίαση που είχε κάνει στους επενδυτές, έχει ως στόχο τη διατήρηση στο χαρτοφυλάκιο της των λεγόμενων «χρυσών» πελατών. Αυτοί δεν θα προέλθουν μόνο από τους υφιστάμενους πελάτες της αλλά η εταιρία θα επιδιώξει να... αλιεύσει και από τα νερά των ανταγωνιστών της.

Έτσι, και σύμφωνα με πληροφορίες, η διοίκηση της εταιρίας ετοιμάζει νέα προϊόντα που θα στοχεύουν σε επιχειρηματικούς πελάτες αλλά και τη διάθεση προγραμμάτων ενέργειας και υπηρεσιών μέσα και από άλλα κανάλια.

Επιπλέον, με βάση και την αλλαγή του καταστατικού που προχώρησε πριν από λίγες εβδομάδες, η εταιρία αναμένεται να περάσει και στην παροχή υπηρεσιών ενεργειακής αποδοτικότητας. «Πρόκειται για τομέα με μεγάλες προοπτικές ανάπτυξης», είπε χαρακτηριστικά ο CEO της επιχείρησης, ενώ να σημειωθεί πως στο καταστατικό προβλέπεται και η δυνατότητα της επιχείρησης να χρηματοδοτεί και τέτοια προγράμματα (π.χ. φωτοβολταϊκά σε κατοικίες για net metering).

Στο πλαίσιο αυτής της στρατηγικής η ΔΕΗ προχωρά και σε ένα λίφτινγκ των καταστημάτων της. Ο κ. Στάσσης μιλώντας στους μετόχους χθες έκανε αναφορά για καταστήματα – self service.

Σύμφωνα με πληροφορίες, προχωρά σε μία μεγάλη ανακαίνιση από πλευράς υλικοτεχνικής υποδομής, αρχιτεκτονικής και αισθητικής, η οποία σταδιακά θα επεκταθεί και στα 97 καταστήματα της. Σε αυτά αναμένεται να τοποθετηθούν και μηχανήματα αυτόματων πληρωμών.

Η αρχή, λένε οι πληροφορίες, έγινε στα καταστήματα Αμαρουσίου και της Καλλιθέας. Γύρω στην 1η Ιουλίου αναμένεται να κάνει τα εγκαίνια των νέων σημείων πώλησης, τα οποία και προφανώς θα απευθύνονται σε πελάτες που έχει ως στόχο να κρατήσει.