Παρασκευή 29 Οκτωβρίου 2021

Σε καταστήματα- ενεργειακά marketplace μεταμορφώνονται οι 112 “ΔΕΗ” σε όλη την Ελλάδα



Μια στροφή στον καταναλωτή πραγματοποιεί η ΔΕΗ, υλοποιώντας τη στρατηγική της για ολοκληρωμένη πελατοκεντρική προσέγγιση, με ενεργειακά προϊόντα και υπηρεσίες με άμεσο στόχο τη βελτίωση της σχέσης της με τους πελάτες της και μεσοπρόθεσμο να κεφαλαιοποιήσει την πρόσβαση που διαθέτει σε 6 εκατ. καταναλωτές. Στο πλαίσιο αυτό η ΔΕΗ θα μεταμορφώσει τα 112 σημεία της σε όλη την Ελλάδα, σε σύγχρονα καταστήματα που θα

πωλούν και προϊόντα τεχνολογίας για το σπίτι και θα προσθέσει και pop up stores, δηλαδή μικρότερα καταστήματα με συγκεκριμένες υπηρεσίες και προϊόντα σε εμπορικά κέντρα, όπως αυτά που έγιναν ήδη στο Golden Hall και το Mediterranean Cosmos στη Θεσσαλονίκη.

Η αρχή του νέου concept έγινε τον Ιούλιο  με το πρώτο πιλοτικό κατάστημα στο Μαρούσι, στη Λ. Κηφισίας 167, ενώ  η ΔΕΗ στην Καλλιθέα θα είναι το δεύτερο κατάστημα που θα είναι έτοιμο μέχρι το τέλος του έτους και το τρίτο κατά πληροφορίες θα γίνει στη Θεσσαλονίκη.

Στα σχέδια της εταιρείας είναι να ακολουθήσουν και τα υπόλοιπα 110 σημεία της ΔΕΗ, σε όλη την Ελλάδα, με στόχο να προσφέρει υπηρεσίες αλλά και προϊόντα στους πελάτες της και σταδιακά να μετεξελίσσονται σε ενεργειακά marketplace, όπου ο καταναλωτής θα μπορεί να βρει έξυπνα προϊόντα που σχετίζονται με το smart home. Μεσοπρόθεσμα στρατηγική της ΔΕΗ είναι να ενισχύσει τη σχέση της με τον πελάτη και να αξιοποιήσει το μεγάλο πελατολόγιό της εμπορικά, τόσο offline όσο και online, δημιουργώντας ένα ισχυρό marketplace ενεργειακών προϊόντων αρχικά που σταδιακά θα μπορούσε να επεκταθεί στην αγορά, κεφαλαιοποιώντας την πρόσβαση που διαθέτει σε 6 εκατ. πελάτες.

Τα καταστήματα ΔΕΗ, θα προσφέρουν και προϊόντα στους καταναλωτές, κάτι που  ξεκίνησε με μια συνεργασία με την Xiaomi Smart, ενώ αναφέρουν πληροφορίες στα σχέδια της εταιρείας είναι να προχωρήσει σε συνεργασίες και με άλλες εταιρείες, που διαθέτουν έξυπνα προϊόντα για το σπίτι.

Οι κινήσεις αυτές είναι μέρος του μετασχηματισμού της Εμπορίας στρατηγική που περιλαμβάνει, νέα συνδυαστικά προϊόντα και ευέλικτα πακέτα, καθώς και ενεργειακές υπηρεσίες υψηλού επιπέδου, στο πρότυπο των σύγχρονων παρόχων ηλεκτρικής ενέργειας διεθνώς.

Ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΕΗ, Γιώργος Καρακούσης είχε δηλώσει σχετικά: “Η αναβάθμιση της εμπειρίας του πελάτη, είναι στον πυρήνα της νέας φιλοσοφίας της ΔΕΗ. Στο Κατάστημα στο Μαρούσι, εφαρμόζουμε πιλοτικά όλες τις νέες μας ιδέες και εξελίσσουμε συνεχώς τις υπηρεσίες μας με στόχο να ανταποκριθούμε άμεσα και αποτελεσματικά στις ανάγκες των πελατών κάθε γενιάς. Παρουσιάζουμε το πρώτο κατάστημα της νέας εποχής της ΔΕΗ και σύντομα θα μπορείτε να ανακαλύψετε τον νέο κόσμο της ενέργειας στα καταστήματά μας σε όλη την Ελλάδα”.

 

Τι θα περιλαμβάνει το κατάστημα ΔΕΗ:

Με βάση το πρώτο πιλοτικό κατάστημα που ήδη λειτουργεί, το εσωτερικό του καταστήματος χωρίζεται σε τρεις ζώνες:

– Τη ζώνη ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης myΔΕΗ Service Point, όπου οι πελάτες μπορούν να εγγραφούν και να διαχειριστούν τους λογαριασμούς τους e-bill, να υποβάλλουν αίτημα και να εξυπηρετηθούν ηλεκτρονικά ή να προγραμματίσουν το ραντεβού τους σε ημέρα και ώρα της επιλογής τους.

– Τη ζώνη γρήγορης εξυπηρέτησης.

– Τη ζώνη της εξυπηρέτησης από εξειδικευμένους συμβούλους ενέργειας.

Παράλληλα, στο νέο πιλοτικό κατάστημα της ΔΕΗ στο Μαρούσι υπάρχει ειδικός χώρος πώλησης έξυπνων προϊόντων, τελευταίας τεχνολογίας, όπως τα προϊόντα έξυπνης τεχνολογίας Xiaomi έως τις 6/8/2021.

Οι πελάτες στο νέο κατάστημα της ΔΕΗ μπορούν να εξυπηρετηθούν όλο το 24ωρο για πληρωμές λογαριασμών μέσω του myΔΕΗ24 για πληρωμές λογαριασμών 24/7.

Τα Pop up stores

Από τις 27.09.2021, το Golden Hall στην Αθήνα και από τις 29.09.2021, το Mediterranean Cosmos στη Θεσσαλονίκη, φιλοξενούν τα pop-up stores της ΔΕΗ, σχεδιασμένα με έμφαση στη διαδραστικότητα και το νέο ψηφιακό περιβάλλον. Το πλεονέκτημα σε αυτά τα καταστήματα της ΔΕΗ είναι ότι λειτουργουν περισσότερες ώρες,  Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00-20:00, Σάββατο 10:00-20:00 καθώς και τις Κυριακές που λειτουργούν τα εμπορικά κέντρα βάσει των αποφάσεων των οικείων εμπορικών συλλόγων.

Στα pop-up stores,  οι υπηρεσίες που παρέχονται στους επισκέπτες περιλαμβάνουν:

  • πληροφόρηση για εξατομικευμένα προϊόντα και λύσεις,
  • έξυπνα προϊόντα τελευταίας τεχνολογίας,
  •  προσφορά απλουστευμένων λύσεων ψηφιακής εξυπηρέτησης ακόμη και για απλά αιτήματα (όπως αλλαγή στοιχείων σύμβασης),
  •  ηλεκτρονική εξόφληση των λογαριασμών με χρήση κάρτας,
  •  ενεργοποίηση υπηρεσιών e-bill και τεχνική υποστήριξη ηλεκτρονικών λογαριασμών,
  •  υποβολή αιτημάτων και προγραμματισμό ραντεβού

 

 Μαρίνα Πρωτονοταρίου

www.mononews.gr