Τετάρτη 6 Απριλίου 2022

ΔΕΔΔΗΕ: Νέα πλατφόρμα για τους καταναλωτές για υποβολή αιτημάτων σχετικά με την ηλεκτροδότηση και τους προμηθευτές

 

Ειρήνη Καλογερή

Νεα πλατφόρμα δημιουργείται από τον ΔΕΔΔΗΕ, στην οποία οι καταναλωτές θα έχουν τη δυνατότητα να υποβάλλουν ή/και να ανακαλούν αιτήματα που αφορούν την ηλεκτροδότησή τους.

Πρόκειται για πρωτοβουλία που εντάσσεται στα πλαίσια βελτίωσης της λειτουργίας του διαχειριστή, μέσω της ψηφιοποίησης υπηρεσιών, προς διευκόλυνση των καταναλωτών και προμηθευτών. Όπως ανέφερε ο Διευθυντής Διεύθυνσης Χρηστών Δικτύου ΔΕΔΔΗΕ, Δημήτρης Βράνης, μιλώντας στο συνέδριο Power & Gas Forum, υλοποιούνται ήδη υπηρεσίες που υποδέχονται αιτήματα προμηθευτών όπως για  αλλαγή ΑΦΜ και εξαγωγή λοιπών στοιχείων, ενώ σχεδιάζονται και άλλες, όπως για παράδειγμα, η δυνατότητα, οι προμηθευτές  να ανεβάζουν φωτογραφία από τον μετρητή επιταχύνοντας την διαδικασία του switching.

Σκοπός διάθεσης της συγκεκριμένης διαδικτυακής υπηρεσίας είναι, να παρέχεται η δυνατότητα στους καταναλωτές μέσω της αυθεντικοποίησής τους στην εφαρμογή του ΔΕΔΔΗΕ, να υποβάλουν και να ανακαλούν αιτήματα σχετικά με τη σύνδεση στο δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας. Πρόκειται για αιτήματα, μεταξύ άλλων, διαχείρισης ή τροποποίησης μιας υπάρχουσας παροχής, καταχώρηση ενδείξεων, αιτήματα νέας παροχής, σύνδεση ΑΠΕ/ΣΗΘΥΑ στο δίκτυο, σύνδεση φορτιστή ηλεκτρικών οχημάτων σε παροχή.

Σημειώνεται πως τα διαπιστευτήρια του χρήστη δεν αποκαλύπτονται ούτε γνωστοποιούνται στους φορείς που αξιοποιούν την υπηρεσία αυθεντικοποίησης Χρηστών «oAuth2.0», ενώ έχουν την υποχρέωση λήψης των αναγκαίων μέτρων για την προστασία των διακινούμενων δεδομένων από κάθε παραβίαση, καθώς και από σκόπιμη ή τυχαία απειλή.

 

 https://energypress.gr/news/deddie-nea-platforma-gia-toys-katanalotes-gia-ypovoli-aitimaton-shetika-me-tin-ilektrodotisi