Κυριακή 2 Οκτωβρίου 2022

Ο κρητικός που «μηδένισε» τον λογαριασμό της ΔΕΗ - Πως γλίτωσε 654 ευρώ!


 Ο κρητικός που «μηδένισε» τον λογαριασμό...

Δικαιώθηκε μήνες μετά για τον αδικαιολόγητα υπέρογκα αυξημένο λογαριασμό του ρεύματος

Έναν απίστευτο εφιάλτη, ο οποίος, ωστόσο, έμελλε να έχει αίσιο τέλος, βίωσε τους προηγούμενους μήνες ο πρώην αξιωματικός της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας κ. Βασίλης Κοκοτσάκης: Ενώ τον περασμένο Φεβρουάριο έλαβε λογαριασμό ρεύματος ύψους... 689 ευρώ, αντί να εξοφλήσει το εν λόγω ποσό, κατήγγειλε τη σύμβαση και προέβη σε διακοπή με τον εν λόγω πάροχο. Γνωρίζοντας πόσες

κιλοβατώρες καταναλώνει, ο κ. Κοκοτσάκης επέμεινε μέχρι... τέλους και τελικώς δικαιώθηκε, καθώς τον περασμένο Αύγουστο ο πάροχος τον ενημέρωσε ότι χρωστά μόλις... 35 ευρώ!

Ο κ. Κοκοτσάκης, μιλώντας στο neakriti.gr, με αφορμή την υπόθεσή του, κάλεσε τους καταναλωτές να είναι ενήμεροι για τους όρους των συμβάσεών τους και να μην αποδέχονται αδιαμαρτύρητα ενδεχόμενους εξωφρενικούς λογαριασμούς που τους αποστέλλονται από τους παρόχους. Ας σημειωθεί ότι ο εν λόγω πάροχος μείωσε την οφειλή του κ. Κοκοτσάκη από 689 σε 35 ευρώ, χωρίς να παρασχεθεί η παραμικρή δικαιολογία για την εν λόγω διαφορά!

Ο κ. Κοκοτσάκης έλαβε, σύμφωνα με τον ίδιο, τον Φεβρουάριο του 2022 έναν «έναντι» λογαριασμό 17 ημερών με το οφειλόμενο ποσό να προκαλεί «εγκεφαλικό» (339 ευρώ). Ο ίδιος, ωστόσο, γνώριζε ακριβώς τι κατανάλωνε και προέβη άμεσα σε καταγγελία της σύμβασης, προχωρώντας παράλληλα και στη διακοπή της. «Έφυγα από έναν πάροχο και πήγα σε έναν άλλον. Ο πρώτος λογαριασμός με διέψευσε άμεσα σε σχέση με τον προηγούμενο λογαριασμό!», ανέφερε ο κ. Κοκοτσάκης.


«Πρέπει να κοιτάμε πάντα το ρολόι μας (σ.σ. του ΔΕΔΔΗΕ). Πάντα ελέγχω τους λογαριασμούς μου σε σχέση με αυτό που πληρώνω...», επισήμανε ο πρώην αξιωματικός της Πυροσβεστικής. Λίγες ημέρες μετά την καταγγελία της σύμβασης, ο επόμενος (εκκαθαριστικός λογαριασμός) ήταν 689 ευρώ!

Ο καταναλωτής επέμεινε στον δίκαιο αγώνα του και δεν εγκατέλειψε την προσπάθεια. Τους μήνες που ακολούθησαν, ο πάροχος «επανερχόταν» κάθε φορά με νέο εκκαθαριστικό λογαριασμό, ο οποίος διαδοχικά μειωνόταν...

«Με αμφισβήτησαν, με παρέπεμπαν στον ΔΕΔΔΗΕ, ο ΔΕΔΔΗΕ με παρέπεμπε αλλού... και γινόταν ένα γαϊτανάκι. Μέχρι που στις αρχές του Αυγούστου μού ήρθε κι η εισπρακτική εταιρεία!», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Κοκοτσάκης για τα εμπόδια που κλήθηκε να υπερκεράσει. Σύμφωνα με τον κ. Κοκοτσάκη, τον Φεβρουάριο έλαβε λογαριασμό για οφειλή 339 ευρώ, τον Μάρτιο για 689 ευρώ, τον Ιούλιο για 509, τον Αύγουστο για 455 και τον Σεπτέμβριο... 35 ευρώ!

Ο ίδιος ο κ. Κοκοτσάκης περιγράφει με γλαφυρό τρόπο τα συναισθήματά του πριν ανοίξει τον τελευταίο λογαριασμό: «Ήπια ένα χάπι πιο μπροστά για να αντέξω αυτό που θα δω! Έκπληκτος (ευχάριστα), είδα ότι τα 689 ευρώ και τα περίπου 1.200 κιλοβάτ έγιναν 200 κιλοβάτ και 35 ευρώ, χωρίς, ωστόσο, καμία εξήγηση!».

Η νίκη του πρώην αξιωματικού της Πυροσβεστικής δείχνει αναμφίβολα τον τρόπο διεκδίκησης στους υπόλοιπους καταναλωτές. Όπως εξηγεί, ωστόσο, ο κ. Κοκοτσάκης, ο αγώνας του μόνο εύκολος δεν ήταν. «Δεν είναι ευχάριστη εμπειρία να μιλάς συνεχώς με εισπρακτικές εταιρείες και δικηγόρους», αναφέρει με νόημα ο εν λόγω καταναλωτής. Πάντως, η αίσια έκβαση της υπόθεσής του μαθεύτηκε και στη γειτονιά του. Όπως εξηγεί, «κάτι γείτονές μου το πήραν χαμπάρι κι έρχονται τώρα και με ρωτούν τι να κάνουν κι αυτοί. Η συμβουλή μου προς τους πολίτες είναι να μην τα καταπίνουν “αμάσητα” όλα αυτά», επισήμανε ο κ. Κοκοτσάκης.


Η αλήθεια, πάντως, είναι ότι η «οδύσσεια» του Βασίλη Κοκοτσάκη γεννά εύλογες απορίες: Σε πέντε διαφορετικούς λογαριασμούς που εκδόθηκαν για συγκεκριμένη κατανάλωση, ζητήθηκαν πέντε διαφορετικά χρηματικά ποσά. Όπως είναι λογικό, φυσιολογικά μπορεί να αναρωτηθεί κανείς για το αν οι λογαριασμοί ρεύματος που εκδίδονται ανταποκρίνονται στην πραγματική κατανάλωση...

www.thebest.gr