Σάββατο 29 Απριλίου 2023

Γ. Καρακούσης στο Φόρουμ των Δελφών: Η ΔΕΗ μετασχηματίζεται με τον πελάτη στο επίκεντρο


Μαργαρίτα Αργυροπούλου  - www.imerisia.gr

Και εξήγησε ότι τα δύο αλληλοϋποστηρίζονται: «Αυτό προσπαθούμε με το CRΜ, όπου κάνουμε μια τεράστια επένδυση. Το καινούργιο μας μοντέλο καταστημάτων έχει στοιχεία φυσικά και ψηφιακά».

Ο κ. Καρακούσης αναφέρθηκε και στο πλάνο μετασχηματισμού της ΔΕΗ. «Η ΔΕΗ έχει πολύ μεγάλο πλάνο μετασχηματισμού. Δύο από τους πιο βασικούς πυλώνες του στρατηγικού σχεδιασμού μας για τη Νέα Εποχή ΔΕΗ είναι η «πελατοκεντρική φιλοσοφία» και ο «ψηφιακός μετασχηματισμός». Είχαμε αποκεντρωμένη διοίκηση και καταστήματα  απομονωμένα. Κάναμε ένα μεγάλο βήμα να κεντρικοποιήσουμε υπηρεσίες και δραστηριότητες, να ελαφρύνουμε τη δουλειά στο κατάστημα. Να ανοίξουμε τη ΔΕΗ, να είναι διαθέσιμη κι άλλες ώρες. Κάναμε μεγάλη επένδυση στο Call Center μας, στο Chat bot, το ψηφιακό ραντεβού. Έχουμε αλλάξει το site μας και ανακοινώσαμε το νέο μας app».

Σημείωσε δε ότι «Πρέπει να συνυπάρχουν μεταξύ τους, φυσικά και ψηφιακά καταστήματα, καθώς το 50% των πελατών εξυπηρετείται από τα φυσικά καταστήματα. Εξυπηρέτηση χωρίς ουρές και καλή εξυπηρέτηση on line.  Εκεί που θα παιχθεί το παιχνίδι είναι η εμπειρία του πελάτη. Να το κάνεις απλό κι εύκολο».

Καταλήγοντας επισήμανε ότι «Ο ανταγωνισμός είναι καλός γιατί μας βοηθά να γινόμαστε καλύτεροι»