Η ΔΕΗ ανέθεσε στη Warply το σχεδιασμό, την υλοποίηση και τη διαχείριση του νέου προγράμματος επιβράβευσης ΔΕΗ myRewards Coupons που λανσαρίστηκε τον Φεβρουάριο και αναπτύσσεται δυναμικά. Πρόκειται για ένα καινοτόμο πρόγραμμα επιβράβευσης πελατών της ΔΕΗ που παρέχει μία σειρά από σημαντικά οφέλη στους καταναλωτές της. Για το νέο αυτό πρόγραμμα, επιλέχτηκε η Warply ως η κορυφαία εταιρεία στον τομέα της.
Η Warply, για το έργο ΔΕΗ myRewards Coupons παρέχει την Loyalty & Customer engagement πλατφόρμα Warply Engage, υλοποίησε τον σχεδιασμό του προγράμματος και το website https://myrewardscoupons.dei.gr ενώ έχει αναλάβει και τη διαχείριση των συνεργατών και των προσφορών που υπάρχουν στο πρόγραμμα. Συνολικά σήμερα είναι ενεργές 200 προσφορές από 130 συνεργαζόμενες επιχειρήσεις σε όλη την Ελλάδα, κάνοντας το ΔΕΗ myRewards Coupons το πρόγραμμα επιβράβευσης με τις περισσότερες προσφορές και εκπτωτικά κουπόνια συνεργατών, στην Ελλάδα.
Το πρόγραμμα διακρίνεται επίσης για το personalization και τις εξειδικευμένες προσφορές που εμφανίζονται ανάλογα με τον λογαριασμό και το προφίλ του κάθε χρήστη.
Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε
ο Γιάννης Δοξαράς, CEO και Founder της Warply: «πιστεύουμε ότι το νέο
πρόγραμμα επιβράβευσης της ΔΕΗ ενισχύει την πελατοκεντρική φιλοσοφία της
επιχείρησης και επιταχύνει την ψηφιακή μετάβαση της, ενώ με τις
προσωποποιημένες προσφορές που η συνολική αξία τους που φτάνει πάνω από
300 ευρώ ανά λογαριασμό, εγγυάται ξεχωριστές εμπειρίες για κάθε πελάτη
της. Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι που ένας τόσο μεγάλος Οργανισμός, ένα
τόσο ιστορικό Brand όπως η ΔΕΗ εμπιστεύτηκε τη δημιουργία του loyalty
προγράμματός της στη Warply, κάτι που αποδεικνύει για ακόμη μια φορά ότι
είμαστε ηγέτιδα εταιρεία στον τομέα των προγραμμάτων επιβράβευσης και
διακρινόμαστε, τόσο για την υψηλή τεχνολογία που παρέχουμε όσο και για
την αποτελεσματικότητα και το όραμα μας».