“25 χρόνια ακούω πως δεν έπιασαν τα φρένα, δε γύρισε το
τιμόνι, αλλά ποτέ αυτό δεν επαληθεύτηκε, από τις απόψεις και τα πορίσματα
των εμπειρογνώμων. Έχουμε περιοδική συντήρηση σε όλα τα οχήματα. Το ατύχημα με
το Unimog που συνέβη σήμερα στο ορυχείο Καρδιάς, είναι διπλο-κάμπινο του 2005.
Η άποψή μου είναι ότι σε τέτοιους είδους ατυχήματα έχουμε να κάνουμε με την
ατομική συνείδηση και συμπεριφορά του κάθε εργαζόμενου – χειριστή, αναλόγως των
καταστάσεων και ..περιστάσεων που καλείται να αντιμετωπίσει. Θα πρέπει να
γνωρίζετε πως οι δείκτες ατυχημάτων στα ορυχεία μας είναι κάτω από
το μέσο όρο στην ευρωπαϊκή κοινότητα, σε αντίστοιχη
δραστηριότητα. Αυτό δείχνουν οι δείκτες, δεν είναι δικά μου συμπεράσματα. Θα
πρέπει να καταλάβουν όλοι ότι στα ορυχεία δεν υπάρχουν συνθήκες δρόμους. Είναι
υψηλής επικινδυνότητας και χρειάζεται προσοχή. Δεν θα πρέπει να κινούνται
με τέτοιο τρόπο για να κερδίσουν σε χρόνο ένα δεκάλεπτο – εικοσάλεπτο. Δεν
τους έχουμε εδώ με τα μαστίγια για να βιάζονται έτσι. Σε κάθε περίπτωση,
υπάρχει, δύο φορές την εβδομάδα, κυλιόμενο προγραμματισμένο εξειδικευμένο
πρόγραμμα, για όλο το προσωπικό, ώστε να αποφεύγονται τέτοιες καταστάσεις και
περιστατικά”.
Με αυτές τις κουβέντες, ο Γιάννης Καραμπακάκης
(αναπληρωτής διευθυντής διεύθυνσης εκμετάλλευσης των ορυχείων), σχολίασε στο
kozan.gr, τα εργατικά ατυχήματα, το τελευταίο διάστημα, με τις ανατροπές
οχημάτων τύπου Unimog, εκφράζοντας μια διαφορετική άποψη, από εκείνες των
σωματείων, για τις αιτίες που συμβαίνουν