Πρόγραμμα MED Διαγνωστικό /ΠΑΡΟΧΕΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗΣ DENTAL CARE / EYE CARE / ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΕΣ

Πρόγραμμα MED Διαγνωστικό /ΠΑΡΟΧΕΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗΣ DENTAL CARE /  EYE CARE / ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΕΣ
✅Απορρόφηση 300 € ανά έτος και 10% στα έξοδα νοσηλείας για όλα τα μέλη στο Ομαδικό Υγείας 🩺 ΔΕΗ-ΔΕΔΔΗΕ-ΑΔΜΗΕ 📌με Συμβεβλημένο Δίκτυο 🆙Οδοντιάτρων 🆙Οπτικών 🆙Ψυχολόγων 🆙Φυσικοθεραπευτών.

Παρασκευή 2 Μαρτίου 2018

ΔΕΗ: Ετοιμο το σχέδιο της Qualco για τους απλήρωτους λογαριασμούς

Στα χέρια της διοίκησης της ΔΕΗ βρίσκεται το σχέδιο αντιμετώπισης των ληξιπρόθεσμων χρεών που εκπόνησε η κοινοπραξία των εξειδικευμένων συμβούλων με επικεφαλής την εταιρία Qualco.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο νέος διακανονισμός των υπερήμερων οφειλών πελατών της εταιρίας επρόκειτο να παρουσιαστεί χθες στο διοικητικό συμβούλιο κατά τη διάρκεια της προγραμματισμένης συνεδρίασης του. Ωστόσο, όπως αναφέρουν πηγές, το συγκεκριμένο θέμα της ατζέντας μετατέθηκε σε επόμενη ημερομηνία καθώς ο αρμόδιος γενικός διευθυντής Εμπορίας Γιάννης Κατάκης φέρεται να ζήτησε περισσότερο χρόνογια την επεξεργασία και την διαμόρφωση της εισήγησης του.

Οι ίδιες πηγές θέλουν με το πλάνο που έχει ετοιμάσει η κοινοπραξία να επιτυγχάνεται αύξηση κατά 100 εκατ. ευρώ των ποσών που θα εισπράττει η δημόσια επιχείρηση, σε σχέση με τα τρέχοντα δεδομένα.
Υπενθυμίζεται ότι οι απλήρωτοι λογαριασμοί ρεύματος προκαλούν τεράστιους κλυδωνισμούς στη βιωσιμότητα της ΔΕΗ. Το ύψος εκείνων που δεν έχει διακανονιστεί ανέρχεται στα περίπου 2,5 δισ. ευρώ, ενώ αν συνυπολογιστούν και οι ρυθμιζόμενες οφειλές τότε το χρέος εκτινάσσεται στα 3 δισ. ευρώ.
Όπως και να 'χει οι πρακτικές που εισηγούνται η Qualco και οι υπόλοιπες εταιρίες – μέλη της κοινοπραξίας, δεν αποκλείεται να αλλάξουν ριζικά τη φιλοσοφία της δημόσιας επιχείρησης απέναντι σε αυτό το καυτό ζήτημα.
Σύμφωνα με τους όρους της προκήρυξης του διαγωνισμού που είχε βγάλει στον «αέρα» η εταιρία για την πρόσληψη συμβούλων, περιγραφόταν πως σκοπός ήταν η καλύτερη διαχείριση του πελατολογίου. Ανάμεσα επίσης στις ενδεικτικές μεθόδους ήταν η έκδοση διακανονισμών με βάση το προφίλ του κάθε οφειλέτη (α λα καρτ), η αρχική του προσέγγιση με εξωδικαστικό τρόπο και η ενημέρωση του για τις επιλογές ρύθμισης που έχει στη διάθεση του. Σε δεύτερη φάση, κι αν δεν υπάρχει ανταπόκριση θα επιδιώκεται η δικαστική διεκδίκηση των χρεών.

(του Χρήστου Κολώνα, euro2day.gr)

Αρχειοθήκη ιστολογίου