Σε περίπου 600.000 ανέρχονται τα νοικοκυριά και οι μικρές
επιχειρήσεις, οι οποίες καθυστέρησαν να λάβουν τους λογαριασμούς
ρεύματος της ΔΕΗ και συγκεκριμένα αυτούς που έπρεπε να αποσταλούν
ταχυδρομικώς μετά τις 14 Φεβρουαρίου.
Το πρόβλημα αποδίδεται στα ΕΛ.ΤΑ, σύμφωνα με την ανακοίνωση της δημόσιας εταιρίας, η οποία όπως προκύπτει από τα στελέχη της, δεν έλαβαν και κάποια πειστική εξήγηση για τις καθυστερήσεις στις ταχυδρομικές αποστολές. Και δεν είναι η πρώτη φορά που ένας εκ των μεγαλύτερων πελατών των Ταχυδρομείων, η δημόσια εταιρία ηλεκτρισμού έρχεται αντιμέτωπη με την ασυνεπή στάση τους.
Και τον Μάιο του 2018 είχε βγει στη δημοσιότητα η πρακτική των ΕΛ.ΤΑ να μην αποδίδει εγκαίρως τα ποσά που πλήρωναν οι πελάτες της ΔΕΗ μέσω των καταστημάτων τους καλύπτοντας έτσι τις ανάγκες ρευστότητας τους. Το ποσό ανερχόταν γύρω στα 50 εκ. ευρώ.
Η ανησυχία όμως, σύμφωνα με πληροφορίες, είναι πιο έντονη για επανάληψη του φαινομένου εξαιτίας των εκτάκτων συνθηκών και των περιοριστικών μέτρων που εφαρμόζουν και τα ΕΛ.ΤΑ. Μάλιστα τα ταχυδρομεία σε πρόσφατη ανακοίνωσή τους ζητούσαν την κατανόηση των πελατών τους για το ενδεχόμενο καθυστερήσεων στις παραδόσεις φακέλων και δεμάτων.
Η ΔΕΗ πέραν του ό,τι διαβεβαιώνει τους 600.000 πελάτες της πως δεν θα επιβαρυνθούν με τόκους υπερημερίας για τη μη έγκαιρη πληρωμή των λογαριασμών τους αλλά και ούτε θα χάσουν την έκπτωση συνέπειας καλεί όλους τους καταναλωτές να χρησιμοποιούν τις ηλεκτρονικές της υπηρεσίες όπως την ειδική πλατφόρμα του ψηφιακού λογαριασμού e-bill αλλά και το τηλεφωνικό κέντρο 11770.
https://energypress.gr/news/reuma
Το πρόβλημα αποδίδεται στα ΕΛ.ΤΑ, σύμφωνα με την ανακοίνωση της δημόσιας εταιρίας, η οποία όπως προκύπτει από τα στελέχη της, δεν έλαβαν και κάποια πειστική εξήγηση για τις καθυστερήσεις στις ταχυδρομικές αποστολές. Και δεν είναι η πρώτη φορά που ένας εκ των μεγαλύτερων πελατών των Ταχυδρομείων, η δημόσια εταιρία ηλεκτρισμού έρχεται αντιμέτωπη με την ασυνεπή στάση τους.
Και τον Μάιο του 2018 είχε βγει στη δημοσιότητα η πρακτική των ΕΛ.ΤΑ να μην αποδίδει εγκαίρως τα ποσά που πλήρωναν οι πελάτες της ΔΕΗ μέσω των καταστημάτων τους καλύπτοντας έτσι τις ανάγκες ρευστότητας τους. Το ποσό ανερχόταν γύρω στα 50 εκ. ευρώ.
Η ανησυχία όμως, σύμφωνα με πληροφορίες, είναι πιο έντονη για επανάληψη του φαινομένου εξαιτίας των εκτάκτων συνθηκών και των περιοριστικών μέτρων που εφαρμόζουν και τα ΕΛ.ΤΑ. Μάλιστα τα ταχυδρομεία σε πρόσφατη ανακοίνωσή τους ζητούσαν την κατανόηση των πελατών τους για το ενδεχόμενο καθυστερήσεων στις παραδόσεις φακέλων και δεμάτων.
Η ΔΕΗ πέραν του ό,τι διαβεβαιώνει τους 600.000 πελάτες της πως δεν θα επιβαρυνθούν με τόκους υπερημερίας για τη μη έγκαιρη πληρωμή των λογαριασμών τους αλλά και ούτε θα χάσουν την έκπτωση συνέπειας καλεί όλους τους καταναλωτές να χρησιμοποιούν τις ηλεκτρονικές της υπηρεσίες όπως την ειδική πλατφόρμα του ψηφιακού λογαριασμού e-bill αλλά και το τηλεφωνικό κέντρο 11770.
https://energypress.gr/news/reuma