Σε σύμβαση ύψους 410.000 ευρώ προχωρά ο ΔΕΔΔΗΕ για την ασφάλισή του έναντι κινδύνων κυβερνοχώρου.
Σύμφωνα με τη σχετική προκήρυξη, ετήσιο όριο ευθύνης είναι στα 10 εκατ. ευρώ ανά ζημία και σωρευτικά για το σύνολο των ζημιών και γενική απαλλαγή 150.000 ευρώ ανά ζημία.
Παράλληλα, θα παρέχονται οι ακόλουθες ασφαλιστικές καλύψεις:
- Έρευνα προστασίας δεδομένων και πρόστιμα προστασίας δεδομένων.
Αποζημιώνονται τα έξοδα άμυνας που πραγματοποιήθηκαν από την ασφαλιζόμενη εταιρεία σε σχέση με έρευνα αρμοδίων αρχών και πρόστιμα προστασίας δεδομένων που η ασφαλιζόμενη εταιρεία είναι νομικά υπόχρεη να καταβάλει σε σχέση με μια έρευνα αρμόδιας αρχής, καθώς και οποιαδήποτε απώλειε που προκύπτει από αξιολόγηση PCI-DSS.
- Ευθύνη κυβερνοχώρου.
Αποζημιώνονται αξιώσεις τρίτων έναντι της εταιρείας σε σχέση με:
α) Μια πραγματική ή υποτιθέμενη παραβίαση εμπιστευτικών πληροφοριών ή/και προσωπικών πληροφοριών από ασφαλισμένο ή κάτοχο πληροφοριών.
β) Μια πραγματική ή υποτιθέμενη αποτυχία ασφάλειας.
γ) Αποτυχία της ασφαλιζόμενης εταιρείας να ειδοποιήσει ένα υποκείμενο δεδομένων και/ή οποιαδήποτε αρμόδια αρχή για μη εξουσιοδοτημένη αποκάλυψη ή μετάδοση προσωπικών πληροφοριών για τις οποίες η εταιρείεα είναι υπεύθυνη σύμφωνα με τις απαιτήσεις οποιασδήποτε νομοθεσίας περί προστασίας δεδομένων.
- Ζημία διακοπής λειτουργίας δικτύου - 24 ώρες περίοδος αναμονής.
Αποζημιώνεται κάθε απώλεια δικτύου που προκλήθηκε από την ασφαλιζόμενη εταιρεία και προκύπτει από υλική διακοπή στο υπολογιστικό σύστημα μιας εταιρείας υπό την προϋπόθεση ότι θα προκύψει τέτοια απώλεια δικτύου:
α) Μετά τη λήξη της περιόδου ωρών αναμονής και κατά τη διάρκεια της υλικής διακοπής υπόκειται σε μέγιστη περίοδο 120 ημερών που αρχίζει από τη λήξη της περιόδου ωρών αναμονής και/ή
β) Για μια περίοδο 90 ημερών που θα αρχίσει με την επίλυση της ουσιαστικής διακοπής.
- Δαπάνες περιορισμού ζημίας διακοπής λειτουργίας δικτύου.
Αποζημιώνονται τυχόν έξοδα διακοπής δικτύου που προκύπτουν μετά τη λήξη της περιόδου ωρών αναμονής για το μετριασμό των επιπτώσεων μιας ουσιαστικής διακοπής στο σύστημα υπολογιστών μιας εταιρείας.
- Διαχείριση περιστατικού.
- Εκβιασμός στον κυβερνοχώρο.
- Επέκταση κάλυψης πρώτης αντίδρασης - Όριο 72 ωρών.
- Ευθύνη ψηφιακών μέσων.
- Αποτυχία ασφάλειας παρόχου υπηρεσιών εξωτερικής ανάθεσης.
- Υπηρεσίες πρόληψης ζημίας.