Σημαντικός αριθμός αιτήσεων για νέες συνδέσεις περνάει πλέον μέσα από τη ψηφιακή πλατφόρμα του ΔΕΔΔΗΕ.
Όπως ανέφερε σχετικά ο διαχειριστής σε έγγραφό του που μεταβιβάστηκε
στη Βουλή, στο πλαίσιο της ψηφιοποίησης των υπηρεσιών του και με
επίκεντρο την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών, έχει θέσει σε λειτουργία
από τις αρχές του
Φθινοπώρου τη νέα ψηφιακή πλατφόρμα "myΔΕΔΔΗΕ Services" για την υποβολή
και διαχείριση αιτημάτων Νέας Σύνδεσης Χαμηλής Τάσης με νέες, προηγμένες
δυνατότητες τόσο για τους πελάτες όσο και για τους επαγγελματίες.
Στη νέα πλατφόρμα έχουν υποβληθεί περισσότερες από 6.500 αιτήσεις σε
λιγότερο από δύο μήνες. Επιπρόσθετα, ο ΔΕΔΔΗΕ εξυπηρετεί τηλεφωνικά
όλους τους πολίτες σε 24/7 βάση στη δωρεάν τηλεφωνική γραμμή 8004004000,
παρέχοντας αδιάλειπτη
εξυπηρέτηση σε όποιον Έλληνα πολίτη το χρειάζεται.