Τρίτη 4 Απριλίου 2017

Αδιέξοδο με τον υπολογισμό των ΥΚΩ που χρεώνονται… κατά προσέγγιση – Σε ακρόαση ο ΑΔΜΗΕ

Θοδωρής Παναγούλης
Στον αέρα παραμένει ο ακριβής υπολογισμός των ποσών που αντιστοιχούν στις ΥΚΩ, με τη ΔΕΗ να ζητάει 600 εκατ. ευρώ καθυστερούμενα για την τετραετία 2012 – 2015, και τη ΡΑΕ  να αρνείται να προχωρήσει σε οποιαδήποτε αλλαγή των ανακτήσιμων ποσών εάν δεν υπάρξει επίσημος υπολογισμός τους από τον ΑΔΜΗΕ.
Το γεγονός ότι ο ΑΔΜΗΕ δεν τηρεί, όπως θα έπρεπε, σχετικό λογαριασμό με καταγεγραμμένα τα έσοδα και τα έξοδα, τον φέρει και πάλι ενώπιον της ΡΑΕ σε ακρόαση που έχει προγραμματιστεί για τη Μεγάλη Τρίτη.
Παράλληλα έχει δοθεί προθεσμία μέχρι τον Ιούνιο στον ΔΕΔΔΗΕ (ο οποίος έχει τα στοιχεία για το ποσόν των ΥΚΩ που αναλογεί σε κάθε καταναλωτή και συνεπώς

Αδαμίδης: Δεν θα γίνουμε η Ιφιγένεια της Ελλάδας - Δεν δεχόμαστε ex officio την πώληση μονάδων

Όταν καταργούνταν ο νόμος για τη μικρή ΔΕΗ, δε μπορούσαμε να φανταστούμε ότι θα φέρουν νόμο για τη μισή ΔΕΗ, είπε κατά τη διάρκεια της συνέντευξης τύπου που παραχώρησε η διοίκηση της ΓΕΝΟΠ ο πρόεδρός της Γ. Αδαμίδης.
Ο πρόεδρος της ΓΕΝΟΠ τόνισε ακόμα πως η ΓΕΝΟΠ δεν δέχεται να γίνουν οι εργαζόμενοι της ΔΕΗ η Ιφιγένεια της Ελλάδας, θυσιαζόμενοι για να κλείσει η αξιολόγηση. Το ζήτημα αφορά ολόκληρο τον ελληνικό λαό και αυτός θα πρέπει να αποφασίσει για το τι θα γίνει, είπε ο πρόεδρος της ΓΕΝΟΠ, επαναφέροντας την πρόταση που είχε υιοθετήσει στο παρελθόν και ο Α. Τσίπρας περί δημοψηφίσματος.
Εκτίμησε, δε, ότι αν είχε κλείσει η αξιολόγηση το Δεκέμβριο ή τον Ιανουάριο δεν θα υπήρχε ζήτημα πώλησης μονάδων.
Ο Γ. Αδαμίδης υποστήριξε ακόμα ότι δεν λέει την αλήθεια η κυβέρνηση στους

ΔΑΚΕ ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ: Τα στερνά τιμούν τα πρώτα, κύριε Πρωθυπουργέ και κύριε Παναγιωτάκη – Η ΔΕΗ βρίσκεται πλέον μία ανάσα από το ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ

Οι επιλογές της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ αποδεικνύονται μοιραίες για την μεγαλύτερη Δημόσια Επιχείρηση Στρατηγικού χαρακτήρα.
Σε σχέση με το σαφώς μικρότερο κακό της «μικρής ΔΕΗ» και το αναπτυξιακό σχέδιο των συνεργασιών με ιδιώτες, φτάσαμε μετά από ακόμα μία «Σκληρή Διαπραγμάτευση» τύπου Τσίπρα, τελικά να πουλάμε τα μισά Εργοστάσια, την μισή Εμπορία, ολόκληρο τον ΑΔΜΗΕ μετά την συνειδητή καθυστέρηση πιστοποίησης του, ακολουθεί το 17% εναπομείναντος ομίλου ΔΕΗ και Οσονούπω ο ΔΕΔΔΗΕ.
Παράλληλα εργάζονται με σχέδιο για να «επιτύχουν» την απαξίωση τη Επιχείρησης που οδηγεί στο ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ της, αφού πρώτα της προκάλεσαν οικονομικό στραγγαλισμό μέσω του καταστροφικού μοντέλου ΝΟΜΕ και την

Ενημερωτική εκστρατεία και προσφυγή στο Ευρωδικαστήριο από τη ΓΕΝΟΠ για τις επιπτώσεις από την πώληση μονάδων της ΔΕΗ

Ενημερωτική εκστρατεία για τις συνέπειες της πώλησης μονάδων ηλεκτροπαραγωγής της ΔΕΗ και προσφυγή στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων κατά του εν λόγω σχεδίου εξήγγειλε σήμερα η ΓΕΝΟΠ.
Όπως ανέφερε η ομοσπονδία, οι απεργιακές κινητοποιήσεις υπάρχουν στο τραπέζι αλλά όχι άμεσα. "Αν χρειαστεί η ΓΕΝΟΠ να απεργήσει, θα απεργήσει", ανέφερε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος της ΓΕΝΟΠ Γιώργος Αδαμίδης, προσθέτοντας ότι "δεν ξεκινάμε με καταλήψεις και κλείσιμο μονάδων, δεν θα κάνουμε τυφλές συγκρούσεις με το άγνωστο".
Η ΓΕΝΟΠ εκτιμά ότι η διαδικασία πώλησης λιγνιτικών μονάδων δεν θα προκαλέσει ενδιαφέρον από την αγορά και για το λόγο αυτό θα προχωρήσει η πώληση και των υδροηλεκτρικών "εκτός, όπως είπε ο κ. Αδαμίδης, αν πουληθούν

Σταθάκης: Θα διασφαλίσουμε πλήρως τους εργαζομένους και το ρόλο της ΔΕΗ

«Θα διασφαλίσουμε πλήρως τις θέσεις εργασίας και τον ρόλο της ΔΕΗ ως κεντρικού πυλώνα στην αγορά ηλεκτρικής ενέργειας της χώρας», τονίζει ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Γιώργος Σταθάκης σε αποκλειστική του συνέντευξη στο Αθηναϊκό/Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, με αφορμή την πρόσφατη απόφαση του Ευρωδικαστηρίου σχετικά με την μονοπωλιακή πρόσβαση της ΔΕΗ στον λιγνίτη.
Ο υπουργός υπογραμμίζει ότι στην κυβέρνηση όσο και στον ΣΥΡΙΖΑ «συμφωνούμε απόλυτα ότι η ΔΕΗ αποτελεί και θα συνεχίσει να αποτελεί τον βασικό πυλώνα του ενεργειακού συστήματος της χώρας και ότι θα στηρίξουμε κάθε προσπάθεια αυτός ο συσσωρευμένος πλούτος να παραμείνει στα χέρια του

Τατούλης: Το πρόβλημα της ιδιωτικοποίησης της ΔΕΗ είναι βαθύτατα πολιτικό



«Το πρόβλημα της ιδιωτικοποίησης της ΔΕΗ είναι βαθύτατα πολιτικό. Είναι το αποτέλεσμα μιας ανύπαρκτης πολιτικής για την ενέργεια στη χώρα», τόνισε ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου κ. Πέτρος Τατούλης στο έκτακτο Δημοτικό Συμβούλιο Μεγαλόπολης την Κυριακή 2 Απριλίου 2017 για το ζήτημα αυτό.
Δεν υπήρξε ποτέ ολοκληρωμένη πολιτική για την ενέργεια στη χώρα, με αποτέλεσμα οι Κυβερνήσεις και τα πολιτικά κόμματα, το καθένα από τη δική του την πλευρά να προσπαθεί να δημιουργεί το δικό του κομματικό στρατό, υποστήριξε ακόμη ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου και ξεκαθάρισε ότι δεν αναφέρεται σε συνδικαλιστές, αλλά στη λειτουργία των κομμάτων στο πλαίσιο της κοινωνίας.
Ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου έθεσε επίσης το ζήτημα ότι όλα τα πολιτικά κόμματα θα πρέπει να

Σκουρλέτης: Παιχνίδι με "σημαδεμένη τράπουλα" η πώληση της ΔΕΗ - Τα ίδια λέω από την πρώτη ημέρα

Εμμένει στη θέση του περί ξεπουλήματος της ΔΕΗ ο υπουργός Εσωτερικών, Πάνος Σκουρλέτης, καθώς σε συνέντευξή του σήμερα στον ΑΝΤ1 δήλωσε: «Αυτά που λέω για τη ΔΕΗ, τα λέω από την πρώτη ημέρα, δεν τα ανακάλυψα τώρα».
Παράλληλα, διατύπωσε την εκτίμησή του ότι η πώληση της ΔΕΗ σε συγκεκριμένο χρόνο αποτελεί «παιχνίδι με
σημαδεμένη τράπουλα».
Ο κ. Σκουρλέτης δήλωσε πως τον καλύπτει απόλυτα η πρόσφατη ανακοίνωση της Πολιτικής Γραμματείας του ΣΥΡΙΖΑ, που είχε συνεδρίαση το Σάββατο, ενώ για το θέμα της ΔΕΗ ανέφερε πως «αγωνιζόμαστε για τον δημόσιο χαρακτήρα της επιχείρησης ηλεκτρισμού».
Παράλληλα, ο πρώην υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας υποστήριξε ότι «η κατάσταση στην επιχείρηση δεν είναι άσχημη σε τέτοιο βαθμό που λένε, το λένε για να ξεπουληθεί όσο-όσο», καλώντας «να δούμε κάτω από τους τίτλους, τα

Δευτέρα 3 Απριλίου 2017

"Το Τέλος του Άνθρακα που πλησιάζει" και η μάχη για το 40% των λιγνιτικών μονάδων

Τις τελευταίες ημέρες αναδείχθηκε ως κυρίαρχο, για να κλείσει η 2η αξιολόγηση, το ζήτημα της πώλησης λιγνιτικών μονάδων της ΔΕΗ σε ιδιώτες, προσχηματικά προκειμένου να ικανοποιηθούν οι δανειστές για το δήθεν "άνοιγμα" της αγοράς ενέργειας, στην πραγματικότητα ωστόσο επειδή το 2018, σ' ένα χρόνο και κάτι, τελειώνει το πρόγραμμα του 3ου Μνημονίου και οι δανειστές δεν έχουν προλάβει να λεηλατήσουν τη δημόσια περιουσία. Φυσικά βεβαίως η φασαρία δεν γίνεται για το τεράστιο κοίτασμα λιθίου, που ανακάλυψε πρωταπριλιάτικα το ιστολόγιο στο λιγνίτη της περιοχής Φλώρινας!

Το σάπιο πολιτικό σύστημα που οδήγησε το 2010 τη χώρα στη χρεοκοπία, αυτό που ποτέ δεν έκανε την αυτοκριτική του, αυτό που ποτέ δεν έκανε την αυτοκάθαρση του, αυτό που πρώτα γέμισε τη χώρα μονάδες φυσικού αερίου και

Πρώτη φορά τέτοια διακομματική σύμπνοια, υπέρ της πώλησης της ΔΕΗ







Τέτοια σύμπνοια, και τόσο μεγάλος αριθμός βουλευτών, πλην εκείνων του ΚΚΕ και της Χρυσής Αυγής, που να ομονοούν ότι η πώληση μονάδων της ΔΕΗ είναι μια αναπόφευκτη εξέλιξη, δεν έχει υπάρξει ποτέ στην ιστορία.
Είναι η πρώτη φορά από το 2010 οπότε και μπήκε επιτακτικά στο τραπέζι η πώληση μέρους της ΔΕΗ που καταγράφεται τόσο μεγάλη διακομματική συναίνεση ως προς την σμίκρυνσή της, καθώς ακόμη και αν μην συμφωνούν όλοι με αυτήν, η πλειονότητα των βουλευτών τόσο από την συμπολίτευση, όσο και από τα κόμματα της αντιπολίτευσης την έχουν αποδεχτεί ως μια αναπόδραστη εξέλιξη.
Μπορεί η ΝΔ (76 βουλευτές) να καταψηφίσει την συμφωνία όταν αυτή έρθει στην Βουλή, εντούτοις έχει δημόσια επαναλάβει ότι είναι υπέρ του σχεδίου της

ΣΥΡΙΖΑ: Υπερασπιζόμαστε τη διατήρηση του δημόσιου χαρακτήρα της ΔΕΗ - Στηριζουμε τις προσπάθειες της κυβέρνησης

Η στάση της κυβέρνησης στις διαπραγματεύσεις με τους δανειστές αλλά και στα εσωτερικά πολιτικά μέτωπα τέθηκε επί τάπητος στη συνεδρίαση της Πολιτικής Γραμματείας του ΣΥΡΙΖΑ υπό τον Αλέξη Τσίπρα το Σάββατο. 
Αποχωρώντας από τη συνεδρίαση και ερωτηθείς από το ΑΠΕ-ΜΠΕ αν θα έχουμε συμφωνία μέσα στον Απρίλιο, εξερχόμενος της Κουμουνδούρου, ο ίδιος απάντησε: «Ναι θα έχουμε, αλλά ό,τι και να σας πω είναι Πρωταπριλιά, ό,τι και να σας πω δεν θα με πιστέψετε», είπε με χαλαρή διάθεση.
Οπως αναφέρεται σε ανακοίνωση που εξέδωσε το κυβερνητικό κόμμα μετά τη συζήτηση, η Πολιτική Γραμματεία του ΣΥΡΙΖΑ στηρίζει την προσπάθεια της διαπραγματευτικής ομάδας και της ελληνικής κυβέρνησης για μια συμφωνία με

Αρχίζουν οι πωλήσεις μονάδων και ο «Γολγοθάς» για τη ΔΕΗ


minas07

Πωλητήρια στις λιγνιτικές μονάδες και... σε βάθος χρόνου στους υδροηλεκτρικούς σταθμούς, σε συνδυασμό με τις δημοπρασίες ηλεκτρικής ενέργειας (ΝΟΜΕ), που συνεχίζονται κανονικά είναι το μείγμα της πολιτικής για τη ΔΕΗ που θα κληθεί να διαχειριστεί η κυβέρνηση, όταν κλείσει τη συμφωνία με τους δανειστές, εν μέσω των σφοδρών αντιδράσεων των εργαζομένων αλλά και των ενδεχόμενων πολιτικών αναταράξεων, που μπορεί να προκληθούν.
Ο υπουργός Περιβάλλοντος - Ενέργειας Γιώργος Σταθάκης επισκέφθηκε χθες τη Κοζάνη, το μεγαλύτερο λιγνιτικό κέντρο της ΔΕΗ και παραβρέθηκε στη συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Δυτικής Μακεδονίας, σε μία προσπάθεια να αμβλύνει τις αντιδράσεις της τοπικής κοινωνίας. Είχε προηγηθεί

Κυριακή 2 Απριλίου 2017

Αδαμίδης, Πρόεδρος της ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ: «Δεν μπορεί να κρύβεται ο Πρόεδρος της ΔΕΗ Α.Ε.»


– Ένταση με τον Διευθυντή Λειτουργικής Υποστήριξης του ΛΚΔΜ, Δημήτρη Ζαραφίδη (Βίντεο)

«Εμείς οι εργαζόμενοι της ΔΕΗ ήμασταν αυτοί που στηρίξαμε τη χώρα. Εμείς κόψαμε από τους μισθούς μας….». Με αυτά τα λόγια υποδέχθηκε από του βήματος της ειδικής συνεδρίασης του Περιφερειακού Συμβουλίου  ο Πρόεδρος της ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ Γιώργος Αδαμίδης, τον Υπουργό Ενέργειας Γ. Σταθάκη.
Ο ίδιος χαρακτήρισε ως «προκλητική» τη δήλωση του απερχόμενου Υπουργού Ενέργειας Πάνου Σκουρλέτη για τα «βαποράκια συμφερόντων….».
Πιο αναλυτικά ο κ. Αδαμίδης απευθυνόμενος προς τον τέως και τον νυν Υπουργό ανέφερε: «Θεωρώ άκρως προκλητική τη δήλωση Σκουρλέτη ότι τα τεχνικά κλιμάκια της Τρόικα είναι τα βαποράκια των εγχώριων και ξένων συμφερόντων. Κύριε Υπουργέ πρόκειται για μέγα πολιτικό ζήτημα εγώ από του βήματος λέω ότι

Σκουρλέτης: Υπάρχει σχέδιο επίθεσης στην περιουσία της ΔΕΗ

Στην εκτίμηση ότι πίσω από την απαιτήσεις των θεσμών για το θέμα της ΔΕΗ υπάρχει "σχέδιο επίθεσης στην περιουσία της" προβαίνει ο υπουργός Εσωτερικών Πάνος Σκουρλέτης, σε συνέντευξή του στην εφημερίδα "Ειδήσεις".
Σχετικά με τη διαφωνία του για το εν λόγω ζήτημα, δηλώνει ότι δεν αποδέχεται τον όρο του αντάρτη, καθώς όπως διευκρινίζει δεν εκφράζει προσωπικές απόψεις αλλά υπερασπίζεται τις προγραμματικές δεσμεύσεις της κυβέρνησης.
Επαναλαμβάνει τα περί στημένου διαγωνισμού για την πώληση του 40% των λιγνιτικών μονάδων μέσα σε 12 μήνες "και κάτω από τη δαμόκλειο σπάθη των δανειστών", ενώ κατηγορεί τη ΝΔ ότι "οι πολιτικές θέσεις της, όπως η ίδια τις παρουσίασε, σε σχέση με τη ΔΕΗ, λειτουργούν ως όχημα υπέρ ιδιωτικών

Κουκουλόπουλος στο περιφερειακό συμβούλιο: «Mικρή ΔΕΗ θα λέτε και θα κλαίτε»


«Mικρή ΔΕΗ θα λέτε και θα κλαίτε», ανέφερε, από το βήμα της συνεδρίασης του Περιφερειακού Συμβουλίου Δ. Μακεδονίας, ο πρώην βουλευτής, Πάρις Κουκουλόπουλος, θέλοντας να δείξει ότι οι τρέχουσες εξελίξεις θα οδηγήσουν σε πιο οδυνηρές συνθήκες την ΔΕΗ. Χαρακτηριστική και η φράση του προς τον δήμαρχο Κοζάνης:
 «Η Κοζάνη κύριε Δήμαρχε θα ψάχνει για Τηλεθέρμανση. Κανείς δε λέει ότι τα χρήματα από τη μικρή ΔΕΗ θα πήγαιναν στον Άγιο Δημήτριο 6″.

Ραντεβού στο ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ!!!



-Η μητέρα των μαχών έφτασε…
-ΚΑΤΑΛΗΨΗ στους καταληψίες…
-Οι διαχρονικοί καταστροφείς της Ελλάδας βάζουν ταφόπλακα στη ΔΕΗ
-ΞΕΠΟΥΛΑΝΕ τα ιερά και τα όσια του Ελληνικού λαού…
-Τι θα γίνει με τους εργαζόμενους στον Όμιλο ΔΕΗ;
-Θα τους στείλετε κι αυτούς στην ανεργία, όπως εκατομμύρια Έλληνες;

 Η ώρα ΜΗΔΕΝ για τη ΔΕΗ έφτασε… Πριν φτάσουμε όμως στο ΜΗΔΕΝ υπήρξε ένα διαχρονικό γαϊτανάκι ψεύδους, λαϊκισμού και πολιτικής εξαπάτησης, που δεν άφησε τη ΔΕΗ να προσαρμοστεί στο νέο ενεργειακό τοπίο που διαμορφώνεται εδώ και χρόνια διεθνώς…
Και μπορεί ο Σόιμπλε ΟΝΤΩΣ να είναι σαδιστικά ανθέλληνας και γνήσιος απόγονος της ναζιστικής λαίλαπας, ωστόσο για το χάλι στο οποίο βρίσκεται σήμερα η ΔΕΗ, θα πρέπει επιτέλους να ξεκαθαρίσουμε ότι το συγκεκριμένο

Αρχειοθήκη ιστολογίου