σιαστεί στις 10 Δεκεμβρίου 2025.Οι ρυθμίσεις αυτές έχουν ισχυρό ελληνικό αποτύπωμα, καθώς η ελληνική Κυβέρνηση είχε αναδείξει ήδη από το 2023 την ανάγκη να αντιμετωπίζονται τα δίκτυα ηλεκτρικής ενέργειας ως ευρωπαϊκή και όχι αποκλειστικά εθνική υπόθεση.
Στην κατεύθυνση αυτή κινήθηκε και η επιστολή του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη προς την Πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν, τον Ιανουάριο του 2025, με την οποία ζητούσε μια νέα ευρωπαϊκή στρατηγική για τις διασυνοριακές ενεργειακές υποδομές.
Παράλληλα, ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Σταύρος Παπασταύρου, και ο Υφυπουργος Νίκος Τσάφος, προώθησαν σταθερά τις ίδιες θέσεις στα αρμόδια ευρωπαϊκά συμβούλια κατά τη διάρκεια των διαπραγματεύσεων. Κατά την παρέμβασή του στο Συμβούλιο Υπουργών, ο κ. Παπασταύρου νωρίτερα σήμερα υπογράμμισε:














