ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ Δ.Ε.Η.
ΚΛΑΔΟΥ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Ο Σύλλογος Επιστημονικού Προσωπικού ΔΕΗ-ΚΗΕ εκφράζει τον προβληματισμό του για την αποξήλωση και εγκατάλειψη κρίσιμων ενεργειακών υποδομών της χώρας χωρίς να έχουν προηγηθεί οι απαραίτητες τεχνικές, οικονομικές και ενεργειακές αξιολογήσεις που διασφαλίζουν την αξιοπιστία του ηλεκτρικού συστήματος και την ενεργειακή ασφάλεια της Ελλάδας.
Η ενεργειακή μετάβαση αποτελεί αναγκαία επιλογή, όμως πρέπει να βασίζεται σε επιστημονική τεκμηρίωση, στρατηγικό σχεδιασμό και προστασία του δημοσίου συμφέροντος. Οι ενεργειακές εγκαταστάσεις, οι υποδομές και η τεχνογνωσία που αποκτήθηκαν επί δεκαετίες αποτελούν εθνικό κεφάλαιο και δεν πρέπει να χάνονται χωρίς ολοκληρωμένη αξιολόγηση και σχέδιο αξιοποίησης.













