Παρασκευή 24 Μαρτίου 2017

Με εξώδικο απάντησε η ΔΕΗ στους φωτοβολταϊκούς - "Καταβάλαμε 1,54 δισ. ευρώ στον ΕΛΑΠΕ το 2016"

Με εξώδικο απαντά στο εξώδικο και τις επαπειλούμενες μηνύσεις των ΣΠΕΦ και ΠΣΑΦ η ΔΕΗ, απορρίπτοντας τις αιτιάσεις των δυο Συνδέσμων, τις οποίες και χαρακτηρίζει αδικαιολόγητα επιθετικές μέχρι και συκοφαντικές.
Η ΔΕΗ προσάπτει στους δύο Συνδέσμους ότι με τις ενέργειές
τους ουσιαστικά αγνοούν την κρίσιμη κατάσταση της χώρας και της αγοράς ηλεκτρισμού, κατηγορώντας τους ότι με τις πράξεις τους δεν προσφέρουν καλές υπηρεσίες στην κοινωνία.
Υποστηρίζει, δε, ότι τα στοιχεία που επικαλούνται οι δυο Σύνδεσμοι για να τεκμηριώσουν τους ισχυρισμούς τους, χρησιμοποιούνται παραπλανητικά και οι

ΕΔΟΠ-ΔΕΗ: "ΑΝ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΕΙ Η ΔΕΗ ΘΑ ΚΑΤΑΡΕΥΣΕΙ ΟΛΗ Η ΧΩΡΑ"




          Εδώ και 25 χρόνια αγωνίζονται τα αλλότρια συμφέροντα της ΔΕΗ, μέσα και έξω από τη χώρα, προκειμένου να βάλουν στο χέρι τη μεγαλύτερη επιχείρηση της χώρας.
          Φαίνεται ότι αυτό το κατάφεραν μέσω των Βρυξελών με εντολή των δανειστών, δηλαδή να δοθούν μονάδες λιγνιτικές και υδροηλεκτρικές προκειμένου να ανοίξει η αγορά και να έχει όφελος ο καταναλωτής. Αλήθεια, τώρα που μέσω των δημοπρασιών οι πάροχοι παίρνουν φτηνή Υδροηλεκτρική και λιγνιτική ενέργεια πόσο έπεσε η τιμή;  Είναι αλήθεια ότι την εποχή της

Προμελετημένο & στημένο έγκλημα εις βάρος της ΔΕΗ από Κυβέρνηση (ΣΥΡΙΖΑ, ΑΝΕΛ), Νέα Δημοκρατία & ΠΑΣΟΚ


            Η χώρα βρίσκεται με το ένα πόδι στο γκρεμό, από τις μνημονιακές πολιτικές που εφαρμόζει η κυβέρνηση, η οποία είναι έτοιμη να ξεπουλήσει λιγνιτικές και υδροηλεκτρικές μονάδες και ότι άλλο της υποδείξουν οι δανειστές όσον αφορά τον Όμιλο ΔΕΗ, με μόνο στόχο να παραμείνει στην εξουσία.
Την ίδια στιγμή σε αυτό το βρώμικο σχέδιο που εξυφαίνεται κατά της ΔΕΗ, βρίσκει ως πιο στενούς συμμάχους, τους κατά τα άλλα πολιτικούς αντιπάλους της και αυτοί δεν είναι άλλοι από την Νέα Δημοκρατία και το ΠΑΣΟΚ, καθώς έσπευσαν να βάλουν πλάτη στο επικείμενο ξεπούλημα της ΔΕΗ.
Δεν είναι τυχαίο που η αξιωματική αντιπολίτευση έσπευσε χθες, τι στιγμή που κρίνεται η τύχη της ΔΕΗ στις Βρυξέλλες, να γίνει βασιλικότερη του βασιλέως, παρουσιάζοντας το ενεργειακό της πρόγραμμα, το οποίο είναι κατάπτυστο για

Πέμπτη 23 Μαρτίου 2017

ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ: Οι μάσκες έπεσαν, τα στρατόπεδα χωρίστηκαν, η μάχη ξεκινά

«Την ώρα που οι πάσης φύσεως «καλοθελητές», συμμετέχουν με μεγάλη χαρά στο έργο «να βγάλουμε μόνοι μας τα μάτια μας», η κυβέρνηση δια του υπουργού της κ. Σταθάκη, εμφανίζεται να βρίσκεται ¨δέσμια¨ των θεσμών στις Βρυξέλλες και ότι ούτε λίγο ούτε πολύ, ο κ. Υπουργός θα είναι και πάλι σε θέση να πατήσει τα πάτρια εδάφη, μόνο όταν θα έχει υποχωρήσει στο στενό μαρκάρισμα της πώλησης μονάδων, της πώλησης των φιλέτων της επιχείρησης, της πώλησης του δυναμικότερου αναπτυξιακού μοχλού της χώρας.
Το επόμενο που μένει να δούμε ή να ακούσουμε είναι ότι ο κ. Σταθάκης επιστρέφοντας θα γίνει δεκτός με τιμές αρχηγού κράτους ή ως «ήρωας» που ίσως βέβαια δε θα έχει καταφέρει να σώσει τη ΔΕΗ αλλά τουλάχιστον, «αντιστάθηκε».   
Στο μεταξύ, χαμογελαστός θα πρέπει να συνεχίζει την ημέρα του σήμερα ο

ΜΕΤΑ/ΔΕΗ-ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ: Δυστυχώς αυτοί που ευθύνονται (Ν.Δ. & ΠΑΣΟΚ) για την κατάσταση στην οποία βρίσκεται σήμερα η επιχείρηση, αντί να σιωπούν, προσπαθούν να δώσουν το τελειωτικό χτύπημα



Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι.
Τα σενάρια που κυκλοφορούν τις τελευταίες ημέρες στα ΜΜΕ και στο διαδίκτυο και φέρουν τους δανειστές να πιέζουν την κυβέρνηση ώστε να συμφωνήσει στην πώληση λιγνιτικών μονάδων και υδροηλεκτρικών σταθμών, δημιουργούν προβληματισμό στους εργαζόμενους και στην κοινωνία ενώ παράλληλα προετοιμάζουν το έδαφος για αντίδραση και αντίσταση, ώστε αυτά τα σενάρια –στην περίπτωση που έρθουν προς υλοποίηση- να ακυρωθούν.
Η κυβέρνηση, που από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε την εξουσία δεσμεύτηκε για την μη πώληση ορυχείων, λιγνιτικών μονάδων και υδροηλεκτρικών σταθμών και που μέχρι τώρα δείχνει να τηρεί αυτή της τη δέσμευση, θα πρέπει να μην υποκύψει στις πιέσεις που ασκούνται από τους θεσμούς και να επιμείνει σε αυτές της τις δεσμεύσεις.
Εξάλλου οι θέσεις του ΣΥΡΙΖΑ για το ρόλο που πρέπει να διαδραματίσει η ΔΕΗ

ΕΑΜΕ/ΕΤΕ-ΔΕΗ: Ο ΠΡΟΘΥΜΟΣ ΘΕΛΕΙ… Ο ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΝΑ ΚΡΥΦΤΕΙ ΚΑΙ Η ΧΑΡΑ ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΦΗΝΕΙ


Συναδέλφισσες, -φοι,
Απ’ ότι φαίνεται το πάθος του κ. Μητσοτάκη να διαλύσει και να ξεπουλήσει ότι έφτιαξε ο ελληνικός λαός δεν τον αφήνει ούτε να κρυφτεί.
Πρώτος τρέχει να δηλώσει παρών,
Πρώτος τρέχει να υιοθετήσει κάθε ακραία, κάθε καταστροφική πρόταση της ΤΡΟΙΚΑΣ και των ντόπιων συνομιλητών της,
Πρώτος να συμφωνήσει.
Με λίγα λόγια είναι ο πρόθυμος και σαν πρόθυμος χθες είπε να κάνει το λαγό βάζοντας πλάτη και φτιάχνοντας κλίμα ώστε η κυβέρνηση πολύ πιο εύκολα (που έτσι και αλλιώς μας έχει συνηθίσει) να κάνει μια κωλοτούμπα ακόμα, αποδεχόμενη τις απαράδεκτες απαιτήσεις της ΤΡΟΙΚΑ για πώληση λιγνιτικών και

ΔΕΗ: Πωλείται το 40% της επιχείρησης - Τι θα γίνει με τους εργαζόμενους



 Τις τελευταίες ημέρες γινόμαστε μάρτυρες συστηματικών και καλά συντονισμένων και σχεδιασμένων επιθέσεων σε βάρος των εγκαταστάσεων και των εργαζόμενων του Ομίλου ΔΕΗ…
Διάφορα ακτιβιστικά κινήματα (Ρουβίκωνας, ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ κλπ), εντελώς τυχαία (;;;) «θυμήθηκαν» ότι η ΔΕΗ είναι ανάλγητη επειδή κόβει το ρεύμα σε πολίτες που συστηματικά δεν πληρώνουν τους λογαριασμούς τους… Είτε γιατί δεν μπορούν (είναι πολλοί αυτοί…), είτε γιατί δεν θέλουν να πληρώνουν (είναι πολύ περισσότεροι…)

ΔΕΗ: Πρεμιέρα κάνει η έκπτωση 6% και για τα νοικοκυριά εφόσον προπληρώσουν το λογαριασμό ενός έτους

Γιώργος Φιντικάκης
Επειτα από τις μεγάλες επιχειρήσεις ήρθε η ώρα και για τις μικρές, τους επαγγελματίες και για τα νοικοκυριά να ενταχθούν στο πρόγραμμα της ΔΕΗ που επιβραβεύει με έκπτωση 6% όποιον πελάτη προπληρώσει την κατανάλωση ενός έτους.
Εντός των επόμενων εβδομάδων πρόκειται να τεθεί σε ισχύ και για τους μικρότερους σε κατανάλωση πελάτες το πρόγραμμα "Προπληρωμή Λογαριασμού” που παρέχει την δυνατότητα έκπτωσης εφόσον αυτοί καταβάλουν μπροστά την ετήσια δαπάνη τους σε ρεύμα.
Πρώτος εντάχθηκε στο πρόγραμμα το Δημόσιο πληρώνοντας προκαταβολικά στη ΔΕΗ τις ετήσιες δαπάνες του σε ρεύμα, σε μια κίνηση με αμοιβαίο όφελος. Η μεν ΔΕΗ ενίσχυσε τη ρευστότητά της, το δε Δημόσιο κατέβαλε γύρω στα 50-60 εκατ. ευρώ, όσο υπολογίζεται ότι είναι η καθαρή ετήσια δαπάνη ρεύματος, που ισούται

Δεκτά έκανε το ΣτΕ τα ασφαλιστικά μέτρα κατά του διαγωνισμού του ΔΕΔΔΗΕ - Συνεχίζεται το σίριαλ με τους έξυπνους μετρητές

Γιώργος Φιντικάκης



Δεκτή έκανε το Συμβούλιο της Επικρατείας την αίτηση ασφαλιστικών μέτρων της κοινοπραξίας ΟΤΕ- Intrakat- Intrasoft International κατά της απόφασης του ΔΕΔΔΗΕ να ανακηρύξει προτιμητέο μειοδότη την εταιρεία Intracom Telecom στον διαγωνισμό για τους 200.000 πρώτους έξυπνους μετρητές.
Στην απόφαση που δημοσιοποιήθηκε χθες, η Επιτροπή Αναστολών του Συμβουλίου της Επικρατείας, δέχεται την αίτηση ασφαλιστικών μέτρων της κοινοπραξίας, και αναστέλλει την απόφαση του Δ.Σ. του ΔΕΔΔΗΕ που στις 12 Ιανουαρίου είχε απορρίψει την προδικαστική προσφυγή του σχήματος κατά του διαγωνισμού. 
Η αναστολή ισχύει μέχρι και την έκδοση οριστικής απόφασης από το ΣτΕ επί της αίτησης ακυρώσεως, την οποία και θα πρέπει να ασκήσει η κοινοπραξία ΟΤΕ- Intrakat- Intrasoft International. Τούτο σημαίνει ότι όσο διαρκούν τα ασφαλιστικά μέτρα, ο ΔΕΔΔΗΕ έχει την δυνατότητα να επιληφθεί εκ νέου της προσφυγής της κοινοπραξίας και να αποφανθεί επ’ αυτής με νέα αιτιολογημένη

Μήνυμα ιδιωτών προς κυβέρνηση: Δώστε μας μονάδες σε απόσυρση και θα εξασφαλίσουμε τη λειτουργία τους

Χρήστος Στεφάνου
Κοιτώντας κανείς τη λίστα με το λιγνιτικό παραγωγικό δυναμικό της ΔΕΗ, θα εντοπίσει εύκολα ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα αφορά στον περιορισμένο χρόνο ζωής των παλιών μονάδων. Ήδη για συγκροτήματα όπως αυτό του Αμύνταιου  ή της Καρδιάς, ο χρόνος έχει αρχίσει να μετρά αντίστροφα, αφού τα συγκεκριμένα εργοστάσια έχουν μπει σε καθεστώς λειτουργίας περιορισμένων ωρών.
Ήδη η ΔΕΗ έχει αποφασίσει στρατηγικά να πορευτεί με μείγμα συγκεκριμένων μονάδων που σε μακροπρόθεσμο ορίζοντα θα περιλαμβάνει το συγκρότημα του Αγίου Δημητρίου, την Πτολεμαΐδα 5 και τη Μεγαλόπολη 4 μαζί με τις μονάδες αερίου.
Αντίθετα ακόμη και χωρίς μνημόνιο, υπάρχει ήδη το σχέδιο για τη Φλώρινα 1 να ενταχθεί στην κοινοπραξία με τους κινέζους της CMEC με τη δεύτερη μονάδα που σχεδιάζεται να κατασκευαστεί, ενώ για τις υπόλοιπες μονάδες, προβλέπεται

Υποχωρήσαμε στην πώληση μονάδων, υποχώρησαν στα Μεγαβάτ που θα πουληθούν – Αργότερα η διαμόρφωση του «πακέτου»

Θοδωρής Παναγούλης
Προόδευσαν αρκετά χθες, σύμφωνα με τις διαθέσιμες πληροφορίες, οι συζητήσεις για τα ενεργειακά στις Βρυξέλλες. Δεν υπήρξε συμφωνία, αλλά έγιναν βήματα προσέγγισης και το τενεκεδάκι σπρώχτηκε λίγο παρακάτω.
Κατά τις πολύωρες διαπραγματεύσεις κεντρικό ζήτημα υπήρξε, όπως είναι φυσικό, η πώληση λιγνιτικών και υδροηλεκτρικών μονάδων της ΔΕΗ.
Κομβικής σημασίας εξέλιξη, η οποία επέτρεψε να προχωρήσει η συζήτηση, ήταν το γεγονός ότι η υπό τον κ. Σταθάκη αντιπροσωπεία δέχτηκε ότι η πώληση μονάδων της ΔΕΗ είναι ένα μέτρο που μπορεί να περιληφθεί στη συνολική λύση. Από αυτό το σημείο και μετά συζητήθηκαν πολλά μοντέλα και συνδυασμοί, με τους δανειστές πλέον να έχουν φύγει από την απόλυτη θέση του 40% των λιγνιτικών και υδροηλεκτρικών μονάδων και να συζητούν και άλλα, ηπιότερα

Κάλεσμα ΓΕΝΟΠ για έγερση πάντων σε Δυτική Μακεδονία, Αρκαδία & ενεργειακά σημεία της χώρας

Έγκλημα «οικουμενικών» διαστάσεων  Κυβέρνηση , Αξιωματική αντιπολίτευση και ΠΑΣΟΚ αποφάσισαν το ξεπούλημα του Ομίλου ΔΕΗ! – Κάλεσμα ΓΕΝΟΠ για έγερση πάντων σε Δυτική Μακεδονία, Αρκαδία & ενεργειακά σημεία της χώρας
Έγκλημα «οικουμενικών» διαστάσεων
Κυβέρνηση , Αξιωματική αντιπολίτευση και ΠΑΣΟΚ αποφάσισαν το ξεπούλημα του Ομίλου ΔΕΗ!
Σε «ομηρία» ο Σταθάκης στις Βρυξέλλες
Κάλεσμα ΓΕΝΟΠ για έγερση πάντων σε Δυτική Μακεδονία, Αρκαδία & ενεργειακά σημεία της χώρας.
Την ώρα που η χώρα βρίσκεται «επί ξυρού ακμής», κρεμασμένη σχεδόν από το χείλος του γκρεμού και θα έπρεπε ο προσανατολισμός και ο στόχος να είναι να αποσοβηθεί -με κάθε τρόπο- το χειρότερο, υψηλόβαθμα στελέχη της Νέας Δημοκρατίας (ωσάν σε ρόλο «Γραφείο Τύπου» του Γερμανού Υπουργού Οικονομικών που σπεύδει να τον επιβεβαιώσει), έρχονται να παρουσιάσουν την πώληση ή παραχώρηση υδροηλεκτρικών και λιγνιτικών μονάδων της ΔΕΗ, την  είσοδο στρατηγικού επενδυτή καθώς και την επαναφορά του μοντέλου των ιδιωτικοποιήσεων κατά 66% του ΑΔΜΗΕ και του ΔΕΣΦΑ, ως τις άμεσες

Τετάρτη 22 Μαρτίου 2017

ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ: "ΈΓΚΛΗΜΑ «ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΩΝ» ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΗ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΚΑΙ ΠΑΣΟΚ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΔΕΗ!"


 
Έγκλημα «οικουμενικών» διαστάσεων Κυβέρνηση, Αξιωματική αντιπολίτευση και ΠΑΣΟΚ αποφάσισαν το ξεπούλημα του Ομίλου ΔΕΗ!
Τις τελευταίες ημέρες έχουμε γίνει μάρτυρες μιας συγκλονιστικής «Διαπραγματευτιάδας», το σενάριο της οποίας και οι «ρόλοι» αποκαλύπτονται σταδιακά.
Σήμερα, ΔΥΣΤΥΧΩΣ, αποκαλύφθηκαν ΟΛΑ.
1. Η κυβέρνηση εδώ και λίγα 24ωρα δεν μπορεί να εξηγήσει πειστικά γιατί τρείς υπουργοί της κυβέρνησης είναι «όμηροι» των θεσμών στις Βρυξέλλες
2. Ένας υπουργός, αδυνατεί να εξηγήσει πως οι δανειστές επιμένουν και επιβάλλουν την πώληση μονάδων της ΔΕΗ όταν ο ίδιος υπουργός λίγες ημέρες πριν ισχυριζόταν ακριβώς τα

Την... "μισή ΔΕΗ" διαπραγματεύεται ο Σταθάκης στις Βρυξέλλες


Σκληρή γραμμή και σενάρια μετάβασης σε "μικρή ΔΕΗ" ή σε… "μισή ΔΕΗ" θα συναντήσει απέναντι του σήμερα στις Βρυξέλλες ο Γιώργος Σταθάκης, που από το Βερολίνο όπου βρισκόταν προσκεκλημένος σε ενεργειακό συνέδριο, ειδοποιήθηκε να μεταβεί εκτάκτως στη βελγική πρωτεύουσα, προφανώς κατόπιν απαίτησης της Κομισιόν που έχει πάρει πάνω της το θέμα. 
Δείγμα της προσπάθειας της κυβέρνησης να κρατήσει χαμηλά ένα ζήτημα ικανό να προκαλέσει ισχυρές αναταράξεις στον ΣΥΡΙΖΑ, είναι το γεγονός ότι όπως γνωρίζει το liberal.gr, ο Γ. Σταθάκης είχε ενημερωθεί για την ανάγκη μετάβασης του στις Βρυξέλλες ήδη από την Δευτέρα, ενώ βρισκόταν ήδη στη Γερμανία, και ενώ στη συνέχεια είχε προγραμματιστεί να μεταβεί στην Ιταλία προσκεκλημένος σε εκδήλωση για τους υδρογονάνθρακες.
Αλλά έως και χθες το μεσημέρι οπότε και διέρρευσε η είδηση στο ΑΠΕ, μεταφέρονταν η εικόνα ότι τα ενεργειακά έχουν μπει για τα επόμενα 24ωρα σε δεύτερο πλάνο, καθώς μπορούν να συμφωνηθούν σε τεχνικό επίπεδο με τους

ΚΟΙ.ΡΙ.ΞΕ.: Η αλληλεγγύη, η ευαισθησία και οι αγώνες των συνδικαλιστών της ΔΑΚΕ είναι αυταπόδεικτοι και αναμφισβήτητοι

 
Έκπληξη και απορία προκαλεί ανακοίνωση του Βουλευτή ΣΥΡΙΖΑ Νομού Κοζάνης  Θέμη Μουμουλίδη που «γνωμοδοτεί» περί μη διάθεσης αλληλεγγύης εκπροσώπων συνδικαλιστών της ΔΕΗ που ανήκουν στη  ΔΑΚΕ.
Πρόκειται δυστυχώς για μία ανακοίνωση που προφανώς εξυπηρετεί μεθόδευση για άλλους σκοπούς από αυτούς που επικαλείται.
Επιλεκτικά, απαξιωτικά και άκρως επιθετικά, ο Βουλευτής ομιλεί γενικά για συνδικαλιστές που ανήκουν στο χώρο της Νέας Δημοκρατίας «αφαιρώντας» τους κάθε χαρακτηριστικό αλληλεγγύης ή κοινωνικής ευαισθησίας που μπορεί να τους

Αρχειοθήκη ιστολογίου