Πρόγραμμα MED Διαγνωστικό /ΠΑΡΟΧΕΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗΣ DENTAL CARE / EYE CARE / ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΕΣ

Πρόγραμμα MED Διαγνωστικό /ΠΑΡΟΧΕΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗΣ DENTAL CARE /  EYE CARE / ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΕΣ
✅Απορρόφηση 300 € ανά έτος και 10% στα έξοδα νοσηλείας για όλα τα μέλη στο Ομαδικό Υγείας 🩺 ΔΕΗ-ΔΕΔΔΗΕ-ΑΔΜΗΕ 📌με Συμβεβλημένο Δίκτυο 🆙Οδοντιάτρων 🆙Οπτικών 🆙Ψυχολόγων 🆙Φυσικοθεραπευτών.

Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2016

Έρευνα αγοράς για το πιο φθηνό τιμολόγιο

Από τον Οκτώβριο 14.000 καταναλωτές έχουν χρησιμοποιήσει την εφαρμογή μας, λέει ο πρόεδρος της «Clarus», Αθανάσιος Γκίκας.Δυναμώνει ο ανταγωνισμός στην αγορά ηλεκτρικής ενέργειας, με τους ανεξάρτητους προμηθευτές ρεύματος να διαθέτουν φθηνότερα σε σχέση με τη ΔΕΗ τιμολόγια για νοικοκυριά κι επιχειρήσεις.
Από τον Οκτώβριο 14.000 καταναλωτές έχουν χρησιμοποιήσει την εφαρμογή μας, λέει ο πρόεδρος της «Clarus», Αθανάσιος Γκίκας.
Είναι χαρακτηριστικό σύμφωνα με το Παρατηρητήριο Τιμών Ηλεκτρικής Ενέργειας της ιστοσελίδας www.allazorevma.gr ότι για τους οικιακούς καταναλωτές το ανώτατο ετήσιο όφελος αν αλλάξουν εταιρεία πώλησης ρεύματος ανέρχεται στα 60,99 ευρώ και αν έχουν και νυχτερινό τιμολόγιο διαμορφώνεται στα 49,93 ευρώ. Η εξοικονόμηση αυτή προκύπτει συγκρίνοντας στις 20 Ιανουαρίου τον ακριβότερο, που είναι η ΔΕΗ, με τον φθηνότερο προμηθευτή και για ετήσια κατανάλωση 4.500 κιλοβατωρών.
Η ανώτατη εξοικονόμηση κόστους που πετυχαίνουν οι εμπορικοί καταναλωτές ανάλογα με το τιμολόγιο που χρεώνονται κυμαίνεται από τα 147,24 μέχρι και τα 650,83 ευρώ.
Την ίδια στιγμή από την ίδια την επεξεργασία που έχει κάνει η ιστοσελίδα προκύπτει η ένταση του ανταγωνισμού σε διάστημα μόλις πέντε μηνών. Oπως.. φαίνεται και από τον πίνακα η «ψαλίδα» ανάμεσα στον φθηνότερο με τον ακριβότερο πάροχο ηλεκτρικής ενέργειας αυξήθηκε έως και 87,8% και για την ακρίβεια από τον Σεπτέμβριο του 2015 μέχρι και τις 20 Ιανουαρίου του 2016.
- Η μείωση δαπάνης προκύπτει από τιμοληψία στις 30/9 και 20/1 και σύγκριση μεταξύ των εκάστοτε φθηνότερων παρόχων. - Στα οικιακά τιμολόγια, η κλίμακα των 2.000 kWh το τετράμηνο διαφοροποιεί τα αποτελέ
- Η μείωση δαπάνης προκύπτει από τιμοληψία στις 30/9 και 20/1 και σύγκριση μεταξύ των εκάστοτε φθηνότερων παρόχων.
- Στα οικιακά τιμολόγια, η κλίμακα των 2.000 kWh το τετράμηνο διαφοροποιεί τα αποτελέσματα. Οι υπολογισμοί έγιναν με μικρότερες καταναλώσεις.
- Στους οικιακούς καταναλωτές έγινε υπόθεση μονοφασικής παροχής 8kVA.
- Στο Γ22 έγινε υπόθεση μη­νιαίας χρεωστέας ζήτησης 20 kVA.
- Η ετήσια δαπάνη αφορά το ανταγωνιστικό σκέλος των χρεώσεων με ΦΠΑ.
- Στο Γ1Ν η κατανάλωση κατανεμήθηκε ως 3.500 kWh την ημέρα και 1.500 kWh την νύχτα ενώ στο Γ23 ως 8.000 kWh την ημέρα και 4.000 kWh την νύχτα.
- Η απόκλιση μεταξύ αρχής και τέλους περιόδου είναι για κάθε κατηγορία πελατών η διαφορά μεταξύ των ετήσιων ανταγωνιστικών χρεώσεων.
Για να γίνει πιο σαφές, για έναν οικιακό καταναλωτή με τιμολόγιο που έχει και νυχτερινή χρέωση και ετήσια κατανάλωση 4.500 κιλοβατώρες, το όφελος, αν τον Σεπτέμβριο άλλαζε προμηθευτή και πήγαινε από τον ακριβότερο στο φθηνότερο, θα ήταν 34 ευρώ. Τον Ιανουάριο η εξοικονόμηση κόστους αυξήθηκε κατά 46,8% και για την ακρίβεια στα 49,93 ευρώ.
Η μεγαλύτερη αύξηση κέρδους καταγράφεται στο τιμολόγιο Γ21, όπου η εμπορική επιχείρηση που άφησε τον Σεπτέμβριο τη ΔΕΗ και πήγε σε άλλη εταιρεία κέρδισε 123,50 ευρώ. Τον Ιανουάριο αυτό το όφελος ανέβηκε κατά 87,8% και διαμορφώθηκε στα 232,01 ευρώ. Στο τιμολόγιο όμως (Γ22) από το οποίο ηλεκτροδοτούνται μεγάλοι επαγγελματίες και βιοτέχνες, ο ακριβότερος προμηθευτής, αντέδρασε μειώνοντας τις τιμές με αποτέλεσμα να περιοριστεί το όφελος από τον ακριβότερο στον φθηνότερο. Η δυναμική που αναπτύσσουν οι ανεξάρτητοι προμηθευτές ρεύματος στην προσπάθειά τους να αποσπάσουν πελάτες-καταναλωτές από την κυρίαρχη ΔΕΗ, προκύπτει και από μία άλλη μέτρηση που έχει κάνει η ιστοσελίδα www.allazorevma.gr Πιο συγκεκριμένα, συγκρίνονται τα τιμολόγια των φθηνότερων εταιρειών κατά την περίοδο του Σεπτεμβρίου - Ιανουαρίου. Σε αυτό το διάστημα προκύπτουν μειώσεις 3,7% και 3,9% στα νοικοκυριά, ενώ στους εμπορικούς καταναλωτές η πτώση κυμαίνεται από 1,5% έως και 8,6%.
50.000 νέοι πελάτες
Η μάχη ανάμεσα στη ΔΕΗ και στους ανεξάρτητους προμηθευτές ηλεκτρικής ενέργειας έχει αποφέρει στους τελευταίους περί τους 50.000 καταναλωτές.
Μόλις την περασμένη εβδομάδα ο πρόεδρος της ΔΕΗ Εμμανουήλ Παναγιωτάκης έκανε γνωστό ότι η εταιρεία έχασε το 20% των πελατών της, εμπορικές και βιομηχανικές επιχειρήσεις. Σύμφωνα με τα στοιχεία του Λειτουργού της Αγοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΛΑΓΗΕ) η ΔΕΗ έχασε μερίδιο 2% στην προμήθεια ηλεκτρικής ενέργειας.
Αυτό προκύπτει από την επεξεργασία των στοιχείων που αφορούν στο σύστημα συναλλαγών του ημερήσιου ενεργειακού προγραμματισμού για τους μήνες Δεκεμβρίου 2015 και 2014.
Www.allazorevma.gr
Παρατηρητήριο τιμών από οκτώ προμηθευτές
Τον πρώτο διαδικτυακό broker και στην ελληνική αγορά της προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας έφερε ο ανταγωνισμός ανάμεσα στη ΔΕΗ και στις ιδιωτικές εταιρείες πώλησης ρεύματος.
Πρόκειται για την ιστοσελίδα www.allazorevma.gr που διαχειρίζεται η εταιρεία παροχής ενεργειακών υπηρεσιών «Clarus» και δίνει τη δυνατότητα στους επισκέπτες της χωρίς κανένα κόστος να συγκρίνουν τις τιμές ανάμεσα σε συνολικά οκτώ προμηθευτές, μεταξύ αυτών και τη ΔΕΗ. Από τον Φεβρουάριο, μάλιστα, οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να υποβάλλουν ηλεκτρονικά αίτηση και χωρίς καμία ταλαιπωρία θα αλλάζουν προμηθευτή ρεύματος. Η εταιρεία είναι ελληνική και η ιδέα γεννήθηκε το καλοκαίρι του 2015. Οπως λέει στην «Οικονομία» του «Εθνους της Κυριακής» ο πρόεδρός της κ. Αθανάσιος Γκίκας, «όταν ήταν σε εξέλιξη οι διαπραγματεύσεις για τη συμφωνία με τους δανειστές, εμείς ξέραμε ότι μία από τις δεσμεύσεις θα ήταν και το άνοιγμα της αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας. Δουλέψαμε και την 1η Οκτωβρίου βγήκε στον αέρα η ιστοσελίδα».
Σύμβουλος επιχειρήσεων
Ο κ. Γκίκας εργάστηκε στη ΔΕΗ την περίοδο 1980-1989. Από το 1989 έως το 2005 ήταν σύμβουλος επιχειρήσεων με την Accenture και αργότερα με την KPMG, όπου η δραστηριότητά του επικεντρώθηκε στους κλάδους της ενέργειας και των τηλεπικοινωνιών. Είναι διπλωματούχος Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και έχει πτυχίο MBA από το Columbia Business School (New York).
«Από τον Οκτώβριο μέχρι και σήμερα έχουν κάνει σύγκριση τιμών ανάμεσα στους οκτώ προμηθευτές 14.000 καταναλωτές», λέει και περιγράφει τον τρόπο λειτουργίας της ιστοσελίδας: «Εχουμε μία διαδικασία τιμοληψίας σε εβδομαδιαία βάση και κάθε Παρασκευή κάνουμε ανανέωση των τιμολογίων».Τα αποτελέσματα από τη σύγκριση βγαίνουν σε ετήσια ποσά, απόλυτο αριθμό, εξοικονόμησης. Για την ακρίβεια ο επισκέπτης δίνει on line την ετήσια κατανάλωσή του και τον τύπο του τιμολογίου και σε κλάσματα δευτερολέπτου έχει τα φθηνότερα τιμολόγια της αγοράς με βάση το προφίλ που δήλωσε.
«Σε χώρες της ΕΕ η πλειονότητα των καταναλωτών αλλάζουν προμηθευτή μέσα από τέτοιες εξειδικευμένες ιστοσελίδες. Στη Γερμανία το ποσοστό αυτό ανέρχεται στο 75%, ενώ αντίστοιχοι brokers υπάρχουν στην Ιταλία, τη Μ. Βρετανία και την Ιρλανδία», όπως περιγράφει ο κ. Γκίκας.

ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΟΛΩΝΑΣ (EΘΝΟΣ)

Αρχειοθήκη ιστολογίου