Πρόγραμμα MED Διαγνωστικό /ΠΑΡΟΧΕΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗΣ DENTAL CARE / EYE CARE / ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΕΣ

Πρόγραμμα MED Διαγνωστικό /ΠΑΡΟΧΕΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗΣ DENTAL CARE /  EYE CARE / ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΕΣ
✅Απορρόφηση 300 € ανά έτος και 10% στα έξοδα νοσηλείας για όλα τα μέλη στο Ομαδικό Υγείας 🩺 ΔΕΗ-ΔΕΔΔΗΕ-ΑΔΜΗΕ 📌με Συμβεβλημένο Δίκτυο 🆙Οδοντιάτρων 🆙Οπτικών 🆙Ψυχολόγων 🆙Φυσικοθεραπευτών.

Παρασκευή 4 Ιανουαρίου 2019

Στο μικροσκόπιο της ΡΑΕ η χρέωση 1 ευρώ στους λογαριασμούς της ΔΕΗ

Κωνσταντίνος Φιλίππου
Τη χρέωση του 1 ευρώ που ανακοίνωσε στις αρχές του Νοεμβρίου κι επέβαλλε η ΔΕΗ σε όσους καταναλωτές επιμένουν να λαμβάνουν μέσω ταχυδρομείου τους λογαριασμούς, εξετάζει η Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας μετά και τη σύσταση του Συνηγόρου του Καταναλωτή.
Όπως αναφέρουν στο Energypress στελέχη της ΡΑΕ, η Αρχή δεν εγείρει ζήτημα παραβίασης ως προς την επιβολή της χρέωσης, καθώς τη χαρακτηρίζουν «ανταγωνιστική». Από την άλλη μεριά, όμως, στο μικροσκόπιο των υπηρεσιών της έχει μπει το χρονικό διάστημα που μεσολαβεί από την ανακοίνωση της μέχρι την επιβολή της. Δηλαδή κατά πόσο οι πελάτες της δημόσιας εταιρίας είχαν το χρόνο να προλάβουν να απορρίψουν τη χρέωση επιλέγοντας ενδεχομένως άλλον προμηθευτή.
Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, η χρέωση αυτή δεν υπάρχει στις συμβάσεις προμήθειας της ΔΕΗ με τους καταναλωτές και η Αρχή θέλει να εξετάσει ενδελεχώς το κατά πόσο αυτή η κίνηση της παραβιάζει τον κώδικα προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας.
Στελέχη της Αρχής, κάνουν γνωστό στο Energypress, ότι σε περίπου δύο εβδομάδες θα έχουν καταλήξει στην έρευνα τους για το θέμα.
Πάντως, η χρέωση του ενός ευρώ φαίνεται ότι τελικά μετατράπηκε σε μία πολύτιμη πηγή εξοικονόμησης εσόδων για τη δημόσια επιχείρηση. Σύμφωνα με πληροφορίες από τα 7 εκατομμύρια των πελατών της μόλις 350.000 (στοιχεία 20ης Δεκεμβρίου) ζήτησαν μέσω της υπηρεσίας της ΔΕΗ “ebill” την αποστολή των λογαριασμών τους μόνο ηλεκτρονικά.
Στο ebill είναι συνολικά εγγεγραμμένοι 600.000 όπως αναφέρουν πηγές της ΔΕΗ. Από αυτούς οι 350.000 κατάφεραν να απορρίψουν τη χρέωση του ενός ευρώ επιλέγοντας την αποστολή των λογαριασμών τους μέσω email.
Στα σημαντικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι καταναλωτές είναι η επικαιροποίηση στοιχείων που ζητά η υπηρεσία ebill με αποτέλεσμα αρκετοί από αυτούς να αφήνουν τη διαδικασία εγγραφής καθώς προϋποθέτει την προσκόμιση δικαιολογητικών στα καταστήματα της εταιρίας. Παράλληλα, μεγάλος είναι ο όγκος των πελατών της που δεν έχουν τη δυνατότητα πρόσβασης στο Ίντερνετ, όπως ηλικιωμένοι.
Το σίγουρο είναι ότι η ΔΕΗ εξοικονομεί με τον τρόπο αυτό 40 εκατ. ευρώ αν αναλογιστεί κανείς ότι κάθε χρόνο εκδίδει 40 εκατομμύρια έγχαρτους λογαριασμούς. Σύμφωνα με την εταιρία το 1 ευρώ αντιστοιχεί στο κόστος εκτύπωσης και ταχυδρομικής αποστολής τους.   


 https://energypress.gr/news/sto-mikroskopio-tis-rae-i-hreosi-1-eyro-stoys-logariasmoys-tis-dei-molis-350000-katanalotes

Αρχειοθήκη ιστολογίου