Με γραπτά μηνύματα στο κινητό τους (sms) θα ενημερώνει
προσεχώς η ΔΕΗ τους πελάτες της για τους λογαριασμούς τους, στα πλαίσια
της νέας πολιτικής που επιθυμεί να αναπτύξει για την επαφή με το
πελατολόγιό της.
Η υπηρεσία αποστολής sms σε πελάτες της ΔΕΗ θα αφορά:
-εφαρμογές της υπηρεσίας e-bill (ενεργοποίηση λογαριασμού,
ανάκτηση κωδικών, ενημέρωση έκδοσης λογαριασμών και πληροφόρησης για
νέες υπηρεσίες)
-ενημέρωση πελατών σχετικά με ληξιπρόθεσμους λογαριασμούς.
Σύμφωνα με τους υπολογισμούς της επιχείρησης, εκτιμάται ότι
η ΔΕΗ θα αποστείλει περίπου 13,5 εκατ. sms σε πελάτες της σε διάστημα
ενός έτους.
Η ΔΕΗ θα επιλέξει την εταιρεία που θα αναπτύξει τη
συγκεκριμένη υπηρεσία μέσα από σχετικό διαγωνισμό που λήγει στις 5
Φεβρουαρίου.
Ο ανάδοχος, βάσει της τεχνογνωσίας, της εμπειρίας, των
μέσων και του εξειδικευμένου του προσωπικού, θα αναλάβει την υποχρέωση
να παρέχει, έγκαιρα, έντεχνα άρτια και αποτελεσματικά την Παροχή
Υπηρεσιών Αποστολής των SMS σε πελάτες της ΔΕΗ.
Σύμφωνα με τη σχετική προκήρυξη, οι υπηρεσίες αποστολής sms
στους πελάτες της ΔΕΗ θα ενεργοποιηθούν εντός 5 ημερών από την έγγραφή
αναγγελία ανάθεσης προς τον ανάδοχο.
Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου, κατά την εκτίμηση της ΔΕΗ, ανέρχεται σε 376.600 ευρώ, μη συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ.