Πρόγραμμα MED Διαγνωστικό /ΠΑΡΟΧΕΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗΣ DENTAL CARE / EYE CARE / ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΕΣ

Πρόγραμμα MED Διαγνωστικό /ΠΑΡΟΧΕΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗΣ DENTAL CARE /  EYE CARE / ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΕΣ
✅Απορρόφηση 300 € ανά έτος και 10% στα έξοδα νοσηλείας για όλα τα μέλη στο Ομαδικό Υγείας 🩺 ΔΕΗ-ΔΕΔΔΗΕ-ΑΔΜΗΕ 📌με Συμβεβλημένο Δίκτυο 🆙Οδοντιάτρων 🆙Οπτικών 🆙Ψυχολόγων 🆙Φυσικοθεραπευτών.

Τρίτη 25 Νοεμβρίου 2025

Το βέλτιστο μοντέλο για καταμετρήσεις και ρευματοκλοπές αναζητούν ΡΑΑΕΥ και ΔΕΔΔΗΕ


 energypress.gr - 
Μιχάλης Μαστοράκης

Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζουν τα παράπονα των καταναλωτών προς την Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων με μεγάλο μέρος να αφορά τα «κενά» στο θέμα των καταμετρήσεων και των ρευματοκλοπών.

Υπενθυμίζεται, όπως έχει γράψει το energypress, ότι το θέμα των καταμετρήσεων έχει διαπιστωθεί από καιρό με την Ρυθμιστική Αρχή να βρίσκεται σε σταθερή επικοινωνία με τον Διαχειριστή προκειμένου να επιλυθούν τα προβλήματα που καταγράφονται και σε πολλές περιπτώσεις καταλήγουν να έχουν οικονομική συνέπεια για τους καταναλωτές, χωρίς ωστόσο να έχουν την ανάλογη ευθύνη. 

Την ίδια στιγμή, όπως επισημαίνουν αρμόδιες πηγές και μαρτυρούν μια σειρά δημοσιεύματα στο τύπο το τελευταίο διάστημα, το πρόβλημα επεκτείνεται και στο κομμάτι των ρευματοκλοπών όπου, σύμφωνα με τους καταγγέλοντες, ο Διαχειριστής "διαπιστώνει ρευματοκλοπές εκεί που δεν υπάρχουν".

Υπό αυτό το πρίσμα και σε συνέχεια του πλήθους αιτημάτων που έχει δεχτεί το τελευταίο διάστημα, η Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων κάλεσε τα στελέχη του ΔΕΔΔΗΕ προκειμένου να εξετάσει το ζήτημα, ενώ προχώρησε σε υποδείξεις και μέτρα για συμμόρφωση και παρότρυνση του Διαχειριστή να πραγματοποιήσει τις απαραίτητες ενέργειες για την βελτίωση της κατάστασης.

Την ίδια στιγμή, όπως αναφέρουν αρμόδιες πηγές, η Ρυθμιστική Αρχή εξετάζει την τροποποίηση του άρθρου 95 του Εγχειριδίου Διαχείρισης Μετρήσεων και Περιοδικής Εκκαθάρισης Προμηθευτών Δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ και το οποίο αφορά το κομμάτι των ρευματοκλοπών με σκοπό αφενός να αποσαφηνίσει τα όποια «διαδικαστικά» ζητήματα και αφετέρου να θωρακίσει περαιτέρω το συμφέρον του καταναλωτή προκειμένου να ελαχιστοποιηθεί έως εκμηδενιστεί η πιθανότητα έκδοσης μιας λάθους απόφασης από τον ΔΕΔΔΗΕ σε περιπτώσεις ρευματοκλοπής μιας και το βασικό πρόβλημα, όπως καταγγέλλουν καταναλωτές, είναι ότι κάποιες τουλάχιστον περιπτώσεις κατηγοριοποιούνται ως ρευματοκλοπές χωρίς πραγματικά να είναι.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το εν λόγω θέμα, όπως υπογραμμίζουν αρμόδιες πηγές, έχει ιεραρχηθεί στις προτεραιότητες της Αρχής με την ίδια να συνεχίζει να βρίσκεται σε στενή επαφή με τον Διαχειριστή προκειμένου να επιλυθούν άμεσα τα σχετικά ζητήματα, ασχέτως των όποιων ρυθμιστικών βελτιώσεων και προσαρμογών ακολουθήσουν που δεδομένης της υποστελέχωσης της ΡΑΑΕΥ αλλά και του όγκου της δουλειάς του απαιτείται, θα χρειαστεί αρκετό διάστημα προκειμένου να καταλήξουν σε αποφάσεις.

Σε αυτή την κατεύθυνση, η Ρυθμιστική Αρχή, κατόπιν και των σχετικών συστάσεων προς τον ΔΕΔΔΗΕ σε πρόσφατη επικοινωνία, αναμένεται να προχωρήσει σε νέα συνάντηση με τον Διαχειριστή μέσα στον Δεκέμβριο προκειμένου να διαπιστώσει τι βήματα έχουν γίνει, καθώς και τυχόν άλλα μέτρα που θα επιτρέψουν, προσώρας τουλάχιστον, τον περιορισμό του προβλήματος και μέχρι ότου προκύψουν πιο δομικές παρεμβάσεις.   

Αρχειοθήκη ιστολογίου