Αυτό
απαντούν τα ΕΛΤΑ με έγγραφο τους που μεταβιβάστηκε στην Βουλή και
σύμφωνα με το εν λόγω έγγραφο η ΔΕΗ χαρακτηρίζεται απο την Διοίκηση των
ΕΛΤΑ ώς σημαντικός πελάτης με μακροχρόνια και υποδειγματική σχέση συνεργασίας. Ως επιχειρήσεις του ευρύτερου δημόσιου τομέα έχουν έντονα κοινωνικό ρόλο, ως
επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας, επιχειρησιακή στόχευση και είναι πάροχοι
καθολικών υπηρεσιών. Λόγω της ιδιότητας αυτής και οι δύο εταιρείες
παραδοσιακά επιδεικνύουν αυξημένη κοινωνική ευθύνη λόγω του ειδικού
χαρακτήρα και της σπουδαιότητας των παρεχομένων υπηρεσιών τους ιδίως
στην παρούσα συγκυρία της οικονομικής κρίσης.
Το
θέμα που προέκυψε στην εκπλήρωση των συμβατικών υποχρεώσεων των ΕΛΤΑ
έναντι της ΔΕΗ και συγκεκριμένα στην απόδοση ποσών από είσπραξη
λογαριασμών ρεύματος ΔΕΗ, σύμφωνα με την Διοίκηση των ΕΛΤΑ οφείλεται σε
δυσλειτουργίες που προέκυψαν κατά τη μετάβαση στο σύστημα του
διατραπεζικού συστήματος πληρωμών ΔΙΑΣ (DIAS Credit Transfer). Μέχρι την
επίλυση του τεχνικού προβλήματος προτάθηκε στη ΔΕΗ η αποστολή του
αρχείου στο οποίο αποτυπώνονται οι πελάτες που έχουν εξοφλήσει τους
λογαριασμούς τους προκειμένου η ΔΕΗ να μην εκτεθεί στους πελάτες της και
αυτοί να μην χάσουν τις εκπτώσεις συνέπειας (15%). Επισημαίνεται από
την Διοίκηση, ότι τα ΕΛΤΑ, ευρίσκονται σε διαρκή συνεργασία με τη ΔΕΗ
για την τακτοποίηση του θέματος, έχουν ήδη έχει καταβάλει ποσό ύψους 7
εκ. ευρώ και καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια και ενεργούν με στόχο τη
διευθέτηση του θέματος που προέκυψε.
Από
τα ανωτέρω η Διοίκηση αναφέρει, ότι τα ΕΛΤΑ αναγνωρίζουν τις
συμβατικές υποχρεώσεις τους ανταποκρίνονται αμέσως και προσηκόντως και
συνεπώς δεν τίθεται ζήτημα δυστροπίας ή άρνησης καταβολής οποιασδήποτε
οφειλής εκ μέρους τους.
Τέλος
διαβεβαιώνει ότι, όλες οι δράσεις και ενέργειες της διοίκησης των
Ελληνικών Ταχυδρομείων αποσκοπούν στη σταθεροποίηση, αναδιάρθρωση και
ανάπτυξη τους προς μεγιστοποίηση της αξίας τους και προς όφελος του
κοινωνικού συνόλου.