Tην Πάτρα επισκέφτηκε ο νέος Διευθύνων Σύμβουλος
του ΔΕΔΔΗΕ(Διαχειριστής Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας)
Στέφανος Οκταποδάς, στο πλαίσιο του πρώτου Περιφερειακού Συμβουλίου για
το 2019 της Διεύθυνσης της Περιφέρειας Πελοποννήσου Ηπείρου.
Ο κ. Οκταποδάς, συνοδευόμενος από το Γενικό Διευθυντή Ανάπτυξης και Διαχείρισης Δικτύου Κ. Ηρακλή Μενεγάτο, συναντήθηκε με τον Διευθυντή της Περιφέρειας κ. Στέφανο Μπέη, τη βοηθό διευθύντρια κ. Ελένη Σταγάκη καθώς και με διευθυντικά στελέχη των περιοχών και τομεάρχες.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκαν τα προβλήματα που απασχολούν την εταιρεία καθώς και θέματα που σχετίζονται με τον στρατηγικό σχεδιασμό του ΔΕΔΔΗΕ και την αναπτυξιακή του πορεία.
Ο νέος Διευθύνων Σύμβουλος του ΔΕΔΔΗΕ, κατά τη διάρκεια της συνομιλίας, ανέλυσε κάποια από τα κρισιμότερα θέματα της Εταιρίας καθώς και τα σχέδιά του για την περαιτέρω ανάπτυξή της. Αναλυτικότερα:
Ε: Ένα από τα σοβαρότερα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο ΔΕΔΔΗΕ σε ολόκληρη τη χώρα είναι το φαινόμενο της ρευματοκλοπής. Σημειώνεται κάποια πρόοδος στο κρίσιμο αυτό μέτωπο;
Κατά τη διάρκεια της περασμένης χρονιάς, τέθηκε σε πλήρη εφαρμογή το νέο πλαίσιο αντιμετώπισης των ρευματοκλοπών.
Τα πρώτα αποτελέσματα είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά, με διεκπεραίωση περί των 10.000 υποθέσεων διαπιστωμένων ρευματοκλοπών εντός του 2018 και είσπραξη από τον ΔΕΔΔΗΕ ποσού ύψους περί τα 10.000.000 €, έναντι των οφειλών που καταλογίστηκαν. Τα αποτελέσματα από την εφαρμογή του νέου πλαισίου είναι βέβαιο ότι θα οδηγήσουν σε ακόμη μεγαλύτερη βελτίωση τη φετινή χρονιά ενώ ο ΔΕΔΔΗΕ συνεχίζει και εντείνει τον «πόλεμο» κατά του φαινομένου, έχοντας συστρατεύσει όλες του τις δυνάμεις. Πρέπει να τονίσουμε για μια ακόμη φορά, πως η ρευματοκλοπή αποτελεί πρωτίστως ένα «κοινωνικό» αδίκημα, καθώς επιβαρύνει όλους τους υπόλοιπους συνεπείς καταναλωτές. Είμαστε πολύ αισιόδοξοι ότι στο εξής θα υπάρχει ουσιαστική μείωση των μη τεχνικών απωλειών.
E: Ποιοι είναι οι στρατηγικοί στόχοι του ΔΕΔΔΗΕ; Ποιο είναι το όραμα της Διοίκησης για την ανάπτυξη της εταιρίας;
O ΔΕΔΔΗΕ διαδραματίζει έναν πρωταγωνιστικό και πολύ κρίσιμο ρόλο στην ελληνική αγορά ενέργειας, ιδιαίτερα όπως αυτή διαμορφώνεται με την είσοδο νέων παικτών και την περαιτέρω απελευθέρωσή της.
Βασικός στόχος της Διοίκησης είναι ο εκσυγχρονισμός και η ψηφιοποίηση του ΔΕΔΔΗΕ, έτσι ώστε να μπορεί να ανταποκρίνεται αποτελεσματικά στις συνεχώς αυξανόμενες απαιτήσεις της αγοράς.
Για να πετύχουμε αυτή την εξέλιξη, για να καταφέρουμε να αναπτύξουμε την Εταιρία, επενδύουμε σε έργα στρατηγικής σημασίας για εμάς, τα οποία στοχεύουν στον εκσυγχρονισμό με την υιοθέτηση καινοτόμων συστημάτων και νέων τεχνολογιών πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών, που θα οδηγήσουν το Δίκτυο στην ηπειρωτική χώρα αλλά και στα νησιά, σε μια νέα εποχή με σύγχρονες υπηρεσίες και αυτοματοποιημένες διαδικασίες. Πρόκειται για έργα που αφορούν στην αναβάθμιση της εξυπηρέτησης των πελατών μας, όπως ο νέος Ερμής και φυσικά έργα που θα αναβαθμίσουν όλο το Δίκτυο, όλες τις υποδομές μας όπως το GIS, τα συστήματα SCADA, oι έξυπνοι μετρητές αλλά και πλήθος έργων υποδομής που θα μετατρέψει τα νησιά μας σε έξυπνα νησιά.
Θα πρέπει να τονίσουμε ότι η μετεξέλιξη του ΔΕΔΔΗΕ σε μια ψηφιοποιημένη Εταιρία θα έχει πολλαπλά οφέλη για τον τελικό καταναλωτή καθώς θα οδηγήσει στη βελτίωση της ποιότητας ενέργειας και όλων των παρεχομένων υπηρεσιών.
Ε: Υπάρχουν εμπόδια που αντιμετωπίζετε στην υλοποίηση του στρατηγικού σας σχεδιασμού; Πιστεύετε ότι θα πρέπει να γίνουν περαιτέρω αλλαγές ή μεταρρυθμίσεις για να μπορέσει ο ΔΕΔΔΗΕ να εκσυγχρονισθεί και να μετεξελιχθεί;
Ο εκσυγχρονισμός του ΔΕΔΔΗΕ πρέπει να ξεκινήσει πρωτίστως από την εσωτερική του λειτουργία. Η Εταιρία πρέπει να αναδιοργανωθεί και ο μετασχηματισμός της να έχει εφαλτήριο όλες τις δομές και εσωτερικές της λειτουργίες.
Ο ΔΕΔΔΗΕ πρέπει να υιοθετήσει ένα σύγχρονο μοντέλο ευέλικτης οργάνωσης και εταιρικής διακυβέρνησης, με πελατοκεντρική νοοτροπία. Η αναδιοργάνωση των εσωτερικών του δομών, πρέπει να υλοποιηθεί με γνώμονα τη διασφάλιση της προσήλωσης όλων των εργαζομένων σε μετρήσιμους στόχους, αλλά και τη δυνατότητα παρακολούθησης της απόδοσης και αποτελεσματικότητας όλων των διαδικασιών που οδηγούν στην επίτευξη αυτών των στόχων, όλων των καθημερινών ενεργειών που θα οδηγήσουν σταδιακά στην επίτευξη του στρατηγικού οράματος της Εταιρίας.
Επιπλέον το πλαίσιο μέσα στο οποίο λειτουργεί ο ΔΕΔΔΗΕ θα πρέπει να γίνει περισσότερο ευέλικτο, έτσι ώστε να μπορέσει η Εταιρία να επανδρωθεί με εξειδικευμένο προσωπικό, με προσωπικό που διαθέτει τεχνογνωσία, με προσωπικό που είναι εξοικειωμένο με τις νέες καινοτόμες τεχνολογίες. Εξάλλου μια Εταιρία είναι πρωτίστως οι άνθρωποί της και η ανάπτυξή της εξαρτάται πλήρως από την εξέλιξη του ανθρώπινου δυναμικού της.
(patrasevents.gr)
Ο κ. Οκταποδάς, συνοδευόμενος από το Γενικό Διευθυντή Ανάπτυξης και Διαχείρισης Δικτύου Κ. Ηρακλή Μενεγάτο, συναντήθηκε με τον Διευθυντή της Περιφέρειας κ. Στέφανο Μπέη, τη βοηθό διευθύντρια κ. Ελένη Σταγάκη καθώς και με διευθυντικά στελέχη των περιοχών και τομεάρχες.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκαν τα προβλήματα που απασχολούν την εταιρεία καθώς και θέματα που σχετίζονται με τον στρατηγικό σχεδιασμό του ΔΕΔΔΗΕ και την αναπτυξιακή του πορεία.
Ο νέος Διευθύνων Σύμβουλος του ΔΕΔΔΗΕ, κατά τη διάρκεια της συνομιλίας, ανέλυσε κάποια από τα κρισιμότερα θέματα της Εταιρίας καθώς και τα σχέδιά του για την περαιτέρω ανάπτυξή της. Αναλυτικότερα:
Ε: Ένα από τα σοβαρότερα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο ΔΕΔΔΗΕ σε ολόκληρη τη χώρα είναι το φαινόμενο της ρευματοκλοπής. Σημειώνεται κάποια πρόοδος στο κρίσιμο αυτό μέτωπο;
Κατά τη διάρκεια της περασμένης χρονιάς, τέθηκε σε πλήρη εφαρμογή το νέο πλαίσιο αντιμετώπισης των ρευματοκλοπών.
Τα πρώτα αποτελέσματα είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά, με διεκπεραίωση περί των 10.000 υποθέσεων διαπιστωμένων ρευματοκλοπών εντός του 2018 και είσπραξη από τον ΔΕΔΔΗΕ ποσού ύψους περί τα 10.000.000 €, έναντι των οφειλών που καταλογίστηκαν. Τα αποτελέσματα από την εφαρμογή του νέου πλαισίου είναι βέβαιο ότι θα οδηγήσουν σε ακόμη μεγαλύτερη βελτίωση τη φετινή χρονιά ενώ ο ΔΕΔΔΗΕ συνεχίζει και εντείνει τον «πόλεμο» κατά του φαινομένου, έχοντας συστρατεύσει όλες του τις δυνάμεις. Πρέπει να τονίσουμε για μια ακόμη φορά, πως η ρευματοκλοπή αποτελεί πρωτίστως ένα «κοινωνικό» αδίκημα, καθώς επιβαρύνει όλους τους υπόλοιπους συνεπείς καταναλωτές. Είμαστε πολύ αισιόδοξοι ότι στο εξής θα υπάρχει ουσιαστική μείωση των μη τεχνικών απωλειών.
E: Ποιοι είναι οι στρατηγικοί στόχοι του ΔΕΔΔΗΕ; Ποιο είναι το όραμα της Διοίκησης για την ανάπτυξη της εταιρίας;
O ΔΕΔΔΗΕ διαδραματίζει έναν πρωταγωνιστικό και πολύ κρίσιμο ρόλο στην ελληνική αγορά ενέργειας, ιδιαίτερα όπως αυτή διαμορφώνεται με την είσοδο νέων παικτών και την περαιτέρω απελευθέρωσή της.
Βασικός στόχος της Διοίκησης είναι ο εκσυγχρονισμός και η ψηφιοποίηση του ΔΕΔΔΗΕ, έτσι ώστε να μπορεί να ανταποκρίνεται αποτελεσματικά στις συνεχώς αυξανόμενες απαιτήσεις της αγοράς.
Για να πετύχουμε αυτή την εξέλιξη, για να καταφέρουμε να αναπτύξουμε την Εταιρία, επενδύουμε σε έργα στρατηγικής σημασίας για εμάς, τα οποία στοχεύουν στον εκσυγχρονισμό με την υιοθέτηση καινοτόμων συστημάτων και νέων τεχνολογιών πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών, που θα οδηγήσουν το Δίκτυο στην ηπειρωτική χώρα αλλά και στα νησιά, σε μια νέα εποχή με σύγχρονες υπηρεσίες και αυτοματοποιημένες διαδικασίες. Πρόκειται για έργα που αφορούν στην αναβάθμιση της εξυπηρέτησης των πελατών μας, όπως ο νέος Ερμής και φυσικά έργα που θα αναβαθμίσουν όλο το Δίκτυο, όλες τις υποδομές μας όπως το GIS, τα συστήματα SCADA, oι έξυπνοι μετρητές αλλά και πλήθος έργων υποδομής που θα μετατρέψει τα νησιά μας σε έξυπνα νησιά.
Θα πρέπει να τονίσουμε ότι η μετεξέλιξη του ΔΕΔΔΗΕ σε μια ψηφιοποιημένη Εταιρία θα έχει πολλαπλά οφέλη για τον τελικό καταναλωτή καθώς θα οδηγήσει στη βελτίωση της ποιότητας ενέργειας και όλων των παρεχομένων υπηρεσιών.
Ε: Υπάρχουν εμπόδια που αντιμετωπίζετε στην υλοποίηση του στρατηγικού σας σχεδιασμού; Πιστεύετε ότι θα πρέπει να γίνουν περαιτέρω αλλαγές ή μεταρρυθμίσεις για να μπορέσει ο ΔΕΔΔΗΕ να εκσυγχρονισθεί και να μετεξελιχθεί;
Ο εκσυγχρονισμός του ΔΕΔΔΗΕ πρέπει να ξεκινήσει πρωτίστως από την εσωτερική του λειτουργία. Η Εταιρία πρέπει να αναδιοργανωθεί και ο μετασχηματισμός της να έχει εφαλτήριο όλες τις δομές και εσωτερικές της λειτουργίες.
Ο ΔΕΔΔΗΕ πρέπει να υιοθετήσει ένα σύγχρονο μοντέλο ευέλικτης οργάνωσης και εταιρικής διακυβέρνησης, με πελατοκεντρική νοοτροπία. Η αναδιοργάνωση των εσωτερικών του δομών, πρέπει να υλοποιηθεί με γνώμονα τη διασφάλιση της προσήλωσης όλων των εργαζομένων σε μετρήσιμους στόχους, αλλά και τη δυνατότητα παρακολούθησης της απόδοσης και αποτελεσματικότητας όλων των διαδικασιών που οδηγούν στην επίτευξη αυτών των στόχων, όλων των καθημερινών ενεργειών που θα οδηγήσουν σταδιακά στην επίτευξη του στρατηγικού οράματος της Εταιρίας.
Επιπλέον το πλαίσιο μέσα στο οποίο λειτουργεί ο ΔΕΔΔΗΕ θα πρέπει να γίνει περισσότερο ευέλικτο, έτσι ώστε να μπορέσει η Εταιρία να επανδρωθεί με εξειδικευμένο προσωπικό, με προσωπικό που διαθέτει τεχνογνωσία, με προσωπικό που είναι εξοικειωμένο με τις νέες καινοτόμες τεχνολογίες. Εξάλλου μια Εταιρία είναι πρωτίστως οι άνθρωποί της και η ανάπτυξή της εξαρτάται πλήρως από την εξέλιξη του ανθρώπινου δυναμικού της.
(patrasevents.gr)