Πρόγραμμα MED Διαγνωστικό /ΠΑΡΟΧΕΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗΣ DENTAL CARE / EYE CARE / ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΕΣ

Πρόγραμμα MED Διαγνωστικό /ΠΑΡΟΧΕΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗΣ DENTAL CARE /  EYE CARE / ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΕΣ
✅Απορρόφηση 300 € ανά έτος και 10% στα έξοδα νοσηλείας για όλα τα μέλη στο Ομαδικό Υγείας 🩺 ΔΕΗ-ΔΕΔΔΗΕ-ΑΔΜΗΕ 📌με Συμβεβλημένο Δίκτυο 🆙Οδοντιάτρων 🆙Οπτικών 🆙Ψυχολόγων 🆙Φυσικοθεραπευτών.

Κυριακή 13 Φεβρουαρίου 2022

Π. Πέρκα «: H πολυαρχία του μοντέλου διακυβέρνησης, θα προκαλέσει εμπόδια και καθυστερήσεις στη διαδικασία της Μετάβασης»


Δήλωση της Βουλευτή Φλώρινας και Αναπλ. Τομεάρχη Περιβάλλοντος και Ενέργειας της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ - ΠΣ

Όπως είχαμε σχολιάσει αναλυτικά κατά τη συζήτηση και ψήφιση του νομοσχεδίου για τη δίκαιη μετάβαση, όπου καθορίστηκε το μοντέλο διακυβέρνησης της απολιγνιτοποίησης, αφενός το απόλυτα συγκεντρωτικό σύστημα και αφετέρου η πολυαρχία θα προκαλέσει εμπόδια και καθυστερήσεις στην απορρόφηση κονδυλίων και απέχει πολύ από την ορθή διαδικασία μετάβασης, βάσει των βέλτιστων πρακτικών σε διεθνές και ευρωπαϊκό επίπεδο.

Μια απλή ανάγνωση των προσδιοριστικών παραγόντων της χαμηλής απορροφητικότητας κονδυλίων των προγραμμάτων της Ευρωπαϊκής Ένωσης σε προηγούμενες προγραμματικές περιόδους, αρκεί για να διαπιστωθεί ότι το μοντέλο διακυβέρνησης που επέλεξε η κυβέρνηση είναι τελείως προς την λάθος κατεύθυνση.

Έχουμε και λέμε: 1. Αναπληρωτής Υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων,  κ. Παπαθανάσης, 2. Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, κ. Σκρέκας, 3. Πρόεδρος της Συντονιστικής Επιτροπής Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης, κ. Μουσουρούλης (ΣΔΑΜ), 4.  Διοικητής της Ειδικής Υπηρεσίας Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης, κ. Καλλίρης, 5. Πρόεδρος της Μετάβαση Α.Ε., κ. Λύτρας 6. Διευθύνων Σύμβουλος της Μετάβαση Α.Ε., κ. Μπούκης

Αναμένουμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον να δούμε, πώς θα λειτουργήσει αυτό το σχήμα και ποιος τελικά θα είναι το «αφεντικό» της διαδικασίας της απολιγνιτοποίησης, αφού πλέον εκτός από τον Πρόεδρο της Συντονιστικής Επιτροπής της Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης υπάρχουν πολλά ακόμα κέντρα λήψης αποφάσεων με καθοριστικές και αλληλεπικαλυπτόμενες αρμοδιότητες.

Για το καλό των λιγνιτικών περιοχών ελπίζουμε σύντομα να βρεθεί μια λύση στο οργανωτικό χάος που έχει δημιουργήσει η κυβέρνηση. Ήδη, οι δυο τροποποιήσεις στις αρμοδιότητες του μοντέλου διακυβέρνησης που ψηφίστηκε τον Δεκέμβριο του 2021, επιβεβαιώνουν το μπάχαλο που έχει δημιουργηθεί. Πρέπει να αποσαφηνιστούν πλήρως οι ρόλοι, οι σχέσεις και οι αρμοδιότητες μεταξύ των διαφορετικών κέντρων λήψης αποφάσεων και να μην επικρατήσουν προσωπικές  φιλοδοξίες  και  συγκρούσεις με σκοπό την προσωπική ανέλιξη.

 Εν τω μεταξύ η Δυτική Μακεδονία και η Μεγαλόπολη βιώνουν με τραγικό τρόπο την χωρίς σχέδιο απολιγνιτοποίηση, αφού εδώ και 2,5 χρόνια δεν έχει γίνει απολύτως τίποτα για να στηρίξει τις τοπικές κοινωνίες. Είναι ενδεικτικό ότι μόλις το Δεκέμβρη του 2021 θεσμοθετήθηκε το μοντέλο διακυβέρνησης για την απολιγνιτοποίηση που προβλέπεται να ολοκληρωθεί το 2023. Να σημειωθεί ότι το μοντέλο διακυβέρνησης που πρότεινε η Παγκόσμια Τράπεζα στον οδικό χάρτη της μετάβασης το είχαν παραλάβει από τις αρχές του 2020 και τελικά όχι μόνο δεν το ακολούθησαν αλλά το αγνόησαν πλήρως. Καθυστέρησαν και  προχώρησαν με πρόχειρο και στρεβλό τρόπο και κυρίως χωρίς συμμετοχή των τοπικών φορέων και της κοινωνίας των πολιτών.

Θα είμαστε εδώ και θα παρακολουθούμε στενά τις εξελίξεις στην εμπροσθοβαρή απολιγνιτοποίηση. Δεν θα επιτρέψουμε να καταστραφούν και να ερημώσουν οι λιγνιτικές περιοχές από τις λανθασμένες πολιτικές επιλογές της Κυβέρνησης.

Αρχειοθήκη ιστολογίου