Τρίτη 2 Αυγούστου 2016

Κ.ΜΑΝΙΑΤΗΣ:"ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΙ ΜΕ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΑΝ ΚΑΙ ΜΕ ΣΤΗΡΙΞΑΝ"

ΔΕΣΜΕΥΟΜΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΥΠΗΡΕΤΗΣΩ ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟ ΜΑΣ ΜΕ ΟΛΕΣ ΜΟΥ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ

Συναδέλφισσες, -φοι
Μέλη της ΕΤΕ/ΔΕΗ
Πριν από λίγες μέρες στη βάση των αποτελεσμάτων των εκλογών του Ιούνη, τα μέλη του Δ.Σ. της ένωσής μας μου εμπιστεύτηκαν τα καθήκοντα του Προέδρου.
Με αφορμή αυτό το γεγονός, αισθάνομαι την ανάγκη να επικοινωνήσω μαζί σας για τους εξής λόγους:
Αφενός μεν για μια φορά ακόμα να ευχαριστήσω όλους όσοι εμπιστεύτηκαν και στήριξαν το ψηφοδέλτιό μας, τους συναδέλφους, τους φίλους και συνεργάτες που έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους φέρνοντας αυτό το εκπληκτικό αποτέλεσμα,
αφετέρου δε και ΚΥΡΙΩΣ αντιλαμβανόμενος πλήρως την ευθύνη του Προέδρου της ένωσής μας να δεσμευτώ δημόσια ότι θα αγωνιστώ με όλες μου τις δυνάμεις να επιτελέσω την αποστολή του συνδικάτου μας με τον καλύτερο τρόπο.
Πιο συγκεκριμένα:
• Δεσμεύομαι ότι θα είμαι στην πρώτη γραμμή των αγώνων για να παραμείνει η ΔΕΗ δημόσια στην υπηρεσία του ελληνικού λαού, στυλοβάτης της εθνικής

οικονομίας και των φτωχών συνανθρώπων μας.
• Δεσμεύομαι ότι μαζί με τη ΓΕΝΟΠ θα κάνω τα πάντα για να εμποδίσουμε και σταματήσουμε την αφαίμαξη της ΔΕΗ Α.Ε. από τους κρατικοδίαιτους ψευτοεπενδυτές που δεκαετίες τώρα με ευθύνη όλων των κυβερνήσεων, με διάφορες κομπίνες κερδοσκοπούν σε βάρος της.
• Δεσμεύομαι ότι με πνεύμα ενότητας και σεβασμό προς όλα τα σωματεία και τις κατηγορίες των συναδέλφων μας, με αίσθημα αλληλεγγύης, κατανόησης και συνεργασίας, θα δώσω τον καλύτερο εαυτό μου να υπηρετήσω τα συμφέροντα των μελών του συνδικάτου μας.
Τέλος στη βάση της άποψής μου ότι, κανείς δεν είναι τόσο δυνατός που να μην έχει ανάγκη τους άλλους και κανείς τόσο ασήμαντος και αμελητέος που να είναι αχρείαστος,
• δεσμεύομαι ότι θα λειτουργήσω το Δ.Σ. της ένωσής μας συλλογικά και δημοκρατικά σε απόλυτη συνεννόηση και συνεργασία με όλες τις παρατάξεις.

Το χρωστώ σε όσους αγωνίστηκαν από τις τάξεις αυτού του συνδικάτου.
Το χρωστώ σε όσους ίδρυσαν το συνδικάτο.
Το χρωστώ στον θείο μου τον Κώστα Μανιάτη που ήταν από τα ιδρυτικά μέλη και ταυτοχρόνως ο πρώτος γραμματέας της ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ και ο πρώτος εκλεγμένος εκπρόσωπος των εργαζομένων στο Δ.Σ. της ΔΕΗ.


Συναδελφικά
Κώστας Μανιάτης

Αρχειοθήκη ιστολογίου