Πρόγραμμα MED Διαγνωστικό / ΠΑΡΟΧΕΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗΣ DENTAL CARE / EYE CARE / ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΕΣ / ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ - www.genop.gr

Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2022

Πλήρες «φρένο» στις αλλαγές προμηθευτή το 3ο τρίμηνο – Κέρδος μόλις 1.440 πελατών για τους ιδιώτες, 850 «ρολόγια» αύξηση για τη ΔΕΗ

Κώστας Δεληγιάννης - energypress.gr

Δραστικό περιορισμό των μετακινήσεων στη λιανική αγορά ρεύματος, με μικρές μόνο αυξομειώσεις στους πελάτες των ιδιωτών προμηθευτών, αποτυπώνουν τα στοιχεία του ΔΕΔΔΗΕ για τα μερίδια σε μετρητές των παρόχων στη χαμηλή τάση στο διασυνδεδεμένο σύστημα, κατά το 3ο τρίμηνο του έτους. 

Απόδειξη αποτελεί ότι στο σύνολό τους οι ιδιώτες προμηθευτές αύξησαν μόλις κατά τα 1.440 τα νοικοκυριά και τις μικρές επιχειρήσεις που εκπροσωπούν, έναντι του 2ου τριμήνου του έτους. Παράλληλα, η ΔΕΗ ενίσχυσε το χαρτοφυλάκιό της στην προμήθεια κατά 850 «ρολόγια», έναντι του χρονικού διαστήματος Απρίλιος-Ιούνιος 2022. Κάτι που σημαίνει ότι οι επιμέρους αυξομειώσεις των εναλλακτικών προμηθευτών προήλθαν από μετακινήσεις μεταξύ των ιδιωτικών εταιρειών. 

Η συνέπεια είναι στο τέλος του Σεπτεμβρίου, οι ιδιώτες πάροχοι να φτάσουν τα 1.681.000 «ρολόγια» περίπου, ενώ η ΔΕΗ να εκπροσωπεί περί τα 4.973.000 νοικοκυριά και μικρές επιχειρήσεις. Επομένως, με βάση τα παραπάνω νούμερα, οι μεταβολές σε τριμηνιαία βάση είναι αμελητέες. 

Όσον αφορά τους «κερδισμένους» και «χαμένους» προμηθευτές του 3ου τριμήνου, σε αριθμό πελατών, τη μεγαλύτερη ενίσχυση είχε η η ZeniΘ, η οποία αύξησε την καταναλωτική της βάση κατά 17.000 και πλέον «ρολόγια». Αύξηση είχαν επίσης οι ΗΡΩΝ (κατά 7.700 μετρητές), η Αέριο Αττικής (με 4.200) και η Elpedison (με 2.300 περίπου μετρητές). 

Από την άλλη πλευρά, η μεγαλύτερη «φυγή» πελατών καταγράφηκε στη Volton (η οποία έχασε 13.600 περίπου «ρολόγια»). Ακολούθησε η ΚΕΝ (με απώλεια 4.000 μετρητών), η Volterra (με παρόμοια απώλεια) και η Watt & Volt (που έχασε 3.950 ρολόγια). 

Οι αυξομειώσεις του 3ου τριμήνου σε αρκετές περιπτώσεις μείωσαν τις διαφορές ανάμεσα σε ιδιώτες παρόχους, με την κατάταξή τους πάντως να παραμένει ίδια με το 2ο τρίμηνο. Έτσι, ανάμεσα στους ιδιώτες πρώτη ήταν η Protergia με 287.000 μετρητές περίπου, ενώ ακολούθησαν η Elpedison με 276.000 και η ΗΡΩΝ με 249.000 «ρολόγια».

Τις επόμενες θέσεις κατέλαβαν η ZeniΘ (με 239.000 πελάτες), η NRG (176.000) και η Watt & Volt (164.000), η Αέριο Αττικής (123.000), η Volton (93.000), η Volterra (28.000), η ΚΕΝ (26.600), τα ΕΛΤΑ (8.900) και η ΕΛΙΝΟΪΛ (3.400). 

Αξίζει να σημειωθεί ότι στο 3ο τρίμηνο αναχαιτίστηκε η αύξηση της Καθολικής Υπηρεσίας, η οποία ενισχυόταν δραστικά τα προηγούμενα τρίμηνα. Έτσι, σε αντίθεση με το 2ο τρίμηνο, όπου η Καθολική Υπηρεσία ξεπέρασε σε αύξηση όλους τους προμηθευτές, καθώς ενισχύθηκε κατά 35.500, στο 3ο τρίμηνο αυξήθηκε κατά μόλις 3.500 μετρητές. 

Βέβαια, το γεγονός αυτό δεν αναιρεί το ότι το 3ο τρίμηνο «έκλεισε» με την Καθολική Υπηρεσία να συγκεντρώνει 186.000 μετρητές. Κατά συνέπεια, αν ήταν πάροχος, θα κατατασσόταν στην 5η θέση με βάση το μέγεθος του «πελατολογίου» του, αφού μόλις τέσσερις ιδιώτες και τη ΔΕΗ έχουν μεγαλύτερο αριθμό «ρολογιών».

Αρχειοθήκη ιστολογίου