Τετάρτη 13 Απριλίου 2016

Ν.Φωτόπουλος: Ο ΑΓΩΝΑΣ ΜΕ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΣΟΣ ΠΑΡΑ ΤΑΥΤΑ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΤΟΝ ΔΙΝΟΥΜΕ



  Ξέρουν πολύ καλά ότι δεν πρόκειται για διορισμό αλλά για την εξάλειψη μιας αδικίας
και άνισης μεταχείρισης που δίνει τη δυνατότητα (όπως γίνεται σε όλες τις ΔΕΚΟ) και σε μένα και στον έτερο εκπρόσωπο των εργαζομένων να ξαναβάλουμεε υποψηφιότητα και να κριθούμε από εσάς.
                       
Τώρα που καταλάγιασε μια ακόμα επίθεση παραπληροφόρησης
των αφεντικών της χώρας και των ενεργούμενών τους
που κάθε μέρα έχουν τη δυνατότητα να μπαίνουν σε εκατομμύρια σπίτια
και να παραπληροφορούν ακόμα περισσότερους συνανθρώπους μας
όχι απλά αποκρύπτοντας την αλήθεια αλλά δολοφονώντας την

Θα επιχειρήσω κι εγώ, όπως θα έκανε ο κάθε άνθρωπος, με αυτή την ανακοίνωση
που δυστυχώς μια και δεν έχουμε τις ίδιες δυνατότητες,
δεν θα πάει παρά μονάχα στα λίγες εκατοντάδες mail που έχω στον υπολογιστή..
μου,
να υπερασπιστώ τον εαυτό μου από την εικόνα που έφτιαξαν 6 μέρες τώρα
σ’ ένα μεγάλο κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας
ότι ο ΣΥΡΙΖΑ με διόρισε στο ΔΣ της ΔΕΗ.
Αυτό είπαν και έγραψαν πολλά παπαγαλάκια της κίτρινης δημοσιογραφίας.
Αυτό πιθανά να πίστεψε πολύς κόσμος.


Συναδέλφισσες, φοι
Είναι πολλά χρόνια τώρα που χιλιάδες συνδικαλιστές, πολιτικοί αλλά και απλοί πολίτες βρίσκονται στο στόχαστρο των αφεντικών της χώρας.
Ένας απ’ αυτούς (και το λέω με σεμνότητα και ρίγος μπροστά στα όσα έχουν υποστεί κάποιοι άλλοι) είμαι και εγώ.
Όσον με αφορά, το λόγο οι περισσότεροι από εσάς τον γνωρίζετε.

Συναδέλφισσες, φοι
Δεν θα έγραφα αυτή την ανακοίνωση εάν μια σειρά Μέσα Μαζικής «Ενημέρωσης» αλλά και αρκετοί «δημοκράτες» πολιτικοί δεν έφταναν στην αθλιότητα να επιχειρούν να εμφανίσουν την τροπολογία που ήρε την μεροληπτική αντιμετώπιση της ΔΕΗ έναντι όλων των άλλων ΔΕΚΟ αλλά ακόμη και των ίδιων των θυγατρικών εταιρειών της ΔΕΗ ως διορισμό.
Το έκαναν από άγνοια;
Όχι βέβαια.


Με λίγα λόγια εσείς είστε αυτοί που θα αποφασίσουν αν θα ξαναείμαστε στο ΔΣ της επιχείρησης με την ψήφο σας και όχι κάποιος Υπουργός γιατί τότε ναι θα μιλάγαμε για διορισμό.
Με βάση αυτά που είναι η αδιαμφισβήτητη αλήθεια θέλω να θέσω τα εξής ερωτήματα στους πολιτικούς που καταψήφισαν την τροπολογία αλλά και προς τους ιδιοκτήτες των Μέσων Μαζικής «Ενημέρωσης» που παραπληροφορούν :

Εκλεκτοί κύριοι
Το δικαίωμα του εκλέγεσθαι στη δημοκρατία που υπηρετείτε είναι μόνο δικό σας προνόμιο;
Το δικαίωμα του να είσαι υποψήφιος ισοδυναμεί με διορισμό;
Το δικαίωμα να εκλέγονται πρέπει να είναι προνόμιο μόνο για τους σφουγγοκωλάριους και τους αυλικούς σας;

Συναδέλφισσες, φοι
Επειδή δεν περιμένω να απαντήσουν (γιατί δεν μπορούν), επιτρέψτε μου να θυμίσω ποιοι είναι οι πραγματικοί λόγοι της διαστρέβλωσης της αλήθειας και της λύσσας τους για μια τροπολογία (που αν υπηρετούσαν τη δημοκρατία) κανονικά θα έπρεπε να την υπερψηφίσουν όλοι.

Προς τούτο ξαναδημοσιοποιώ:
α) Άρθρο στην εφημερίδα των συντακτών με ημερομηνία 12.1.2015 για το όργιο, για το πάρτυ δισ. € (!!) που έχει στηθεί σε βάρος των καταναλωτών στον χώρο των Φ/Β.
β) Την τοποθέτηση μου στο 37ο συνέδριο της ΓΕΝΟΠ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΠΡΙΝ την ψήφιση της τροπολογίας που με τον πλέον αποκαλυπτικό τρόπο ξεσκεπάζω τους εκλεκτούς κυρίους που (με την ανοχή της πολιτείας δεκαετίες τώρα) γδέρνουν τους καταναλωτές και την επιχείρηση.



ΣΗΜΕΙΩΣΗ
Τις επόμενες ημέρες και αφού πρώτα κουβεντιάσω με όλους τους συντρόφους και φίλους μου από όλους τους χώρους που αυτά τα δύσκολα χρόνια βαδίσαμε μαζί,
αφού πρώτα κουβεντιάσω με τη γραμματεία του ψηφοδελτίου με το οποίο κατεβήκαμε στις τελευταίες εκλογές στη ΓΕΝΟΠ,
αφού πρώτα πάρω τη γνώμη όσων περισσότερων απ’ εσάς θα πάρω την τελική απόφαση αν θα είμαι (και εγώ) υποψήφιος.
Λέω και εγώ γιατί στο ψηφοδέλτιο μας χωράει η επιθυμία και το δικαίωμα του κάθε συντρόφου μου, του κάθε συναδέλφου και συναγωνιστή μου επί ίσοις όροις να διεκδικήσει την εκλογή του.
                                                         

Υ.Γ. Για τους κ.κ. βουλευτές που καταψήφισαν την τροπολογία, θέλω να ρωτήσω, για την αφαίμαξη της ΔΕΗ και των καταναλωτών από τα δεκάδες σκάνδαλα συγκεκριμένων κυρίων όλα αυτά τα χρόνια, κατέθεσαν μια επερώτηση;

Εκπρόσωπος των Εργαζομένων
στο Δ.Σ. της ΔΕΗ




Αρχειοθήκη ιστολογίου