Πρόγραμμα MED Διαγνωστικό /ΠΑΡΟΧΕΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗΣ DENTAL CARE / EYE CARE / ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΕΣ

Πρόγραμμα MED Διαγνωστικό /ΠΑΡΟΧΕΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗΣ DENTAL CARE /  EYE CARE / ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΕΣ
✅Απορρόφηση 300 € ανά έτος και 10% στα έξοδα νοσηλείας για όλα τα μέλη στο Ομαδικό Υγείας 🩺 ΔΕΗ-ΔΕΔΔΗΕ-ΑΔΜΗΕ 📌με Συμβεβλημένο Δίκτυο 🆙Οδοντιάτρων 🆙Οπτικών 🆙Ψυχολόγων 🆙Φυσικοθεραπευτών.

Τρίτη 7 Απριλίου 2020

Αυξημένες αποζημιώσεις σε περίπτωση διακοπής ρεύματος

Οι διακοπές ρεύματος θα... κοστίζουν περισσότερο στο διαχειριστή του δικτύου ΔΕΔΔΗΕ, όπως προβλέπει σχετική απόφαση της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας, η οποία αφορά στο νέο χάρτη υποχρεώσεων του Διαχειριστή του δικτύου διανομής, ΔΕΔΔΗΕ. 
Ειδικότερα, σύμφωνα με τον υπό αναθεώρηση προτεινόμενο νέο χάρτη υποχρεώσεων του Διαχειριστή και με βάση την απόφαση της ΡΑΕ, προβλέπονται τα εξής:
Πρώτον, αυξάνεται η καταβαλλόμενη ρήτρα αποζημίωσης από το Διαχειριστή προς τους πελάτες χαμηλής τάσης στα 20 ευρώ και προς τους πελάτες της μέσης τάσης στα 40 ευρώ σε περίπτωση που διαπιστώνονται προβλήματα στην ποιότητα των παρεχομένων υπηρεσιών (π.χ. πτώση τάσης)
Δεύτερον, προβλέπεται κλιμάκωση του καταβαλλόμενου ποσού αποζημίωσης των καταναλωτών από το Διαχειριστή, έως και τέσσερις φορές πάνω από το βασικό (ήτοι 20 και 40 ευρώ) σε περίπτωση που η βλάβη υπερβαίνει τον εγγυημένο χρόνο εξυπηρέτησης.

Η συγκεκριμένη ρήτρα αφορά στο έργο του ΔΕΔΔΗΕ σχετικά με τις νέες συνδέσεις, τις αποκαταστάσεις διακοπών τροφοδότησης, τη διερεύνηση αναφορών σε σχέση με την ποιότητα της τάσης και τέλος στις περιπτώσεις επανασύνδεσης μετά από απενεργοποίηση λόγω χρέους ή κατόπιν αιτήματος του πελάτη. 
Τρίτον, προστίθενται νέες εγγυημένες υπηρεσίες που αφοροόυν στην κατασκευή νέων συνδέσεων με μεγάλη επέκταση του δικτύου και με την αντικατάσταση απλού μετρητή με μετρητή πολλαπλού τιμολογίου (νυχτερινό) ή ηλεκτρονική μετρητή. 
Τέταρτον αυξάνεται το μέγιστο ύψος της αποζημίωσης από 300 ευρώ για μονοφασική και 400 ευρώ για τριφασική παροχή, σε 600 ευρώ, ανεξαρτήτως τύπου παροχής. 
Τέλος το χρονικό όριο για την υποβολή σχετικών αιτημάτων αποζημίωσης από τους καταναλωτές στο Διαχειριστή, ορίζεται σε 10 εργάσιμες ημέρες από το συμβάν (αντί για 4 εργάσιμες που ισχύει σήμερα).
(capital.gr)

Αρχειοθήκη ιστολογίου