Πρόγραμμα MED Διαγνωστικό /ΠΑΡΟΧΕΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗΣ DENTAL CARE / EYE CARE / ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΕΣ

Πρόγραμμα MED Διαγνωστικό /ΠΑΡΟΧΕΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗΣ DENTAL CARE /  EYE CARE / ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΕΣ
✅Απορρόφηση 300 € ανά έτος και 10% στα έξοδα νοσηλείας για όλα τα μέλη στο Ομαδικό Υγείας 🩺 ΔΕΗ-ΔΕΔΔΗΕ-ΑΔΜΗΕ 📌με Συμβεβλημένο Δίκτυο 🆙Οδοντιάτρων 🆙Οπτικών 🆙Ψυχολόγων 🆙Φυσικοθεραπευτών.

Κυριακή 7 Αυγούστου 2016

Κατάθεση ερώτησης σχετικά με την τραγική ολιγωρία της Κυβέρνησης για τον κλάδο εμπορίας της ΔΕΗ


Ερώτηση κατέθεσαν χθες, 5/8, ο Βουλευτής Έβρου και Επίτιμος Αρχηγός της ΕΛ.ΑΣ. Αν. Δημοσχάκης και ο Βουλευτής Τρικάλων και Τομεάρχης Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής Κ. Σκρέκας προς τον Υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας σχετικά με την τραγική ολιγωρία που έχει επιδείξει η Κυβέρνηση στην διαχείριση του εμπορικού κλάδου της ΔΕΗ ΑΕ, με αποτέλεσμα στην όλο και χειρότερη εξυπηρέτηση των πολιτών. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η απόλυτη δυσλειτουργία και πολλές φορές το «προσωρινό» κλείσιμο
του καταστήματος Διδυμοτείχου, για το οποίο έχουν ήδη κατατεθεί δύο ερωτήσεις από τον πρώτο υπογράφοντα, καθώς και η υπολειτουργία καταστημάτων, όπως της Αλεξανδρούπολης, της Κομοτηνής και άλλων πόλεων της χώρας
Οι μέχρι τώρα απαντήσεις της Κυβέρνησης εμπαίζουν ουσιαστικά τους κατοίκους, αφού είτε αναφέρονται γενικά και αόριστα στην πρόσληψη συμβασιούχων μελλοντικά, είτε προτρέπουν τους κατοίκους των προβληματικών περιοχών σε ηλεκτρονικά μέσα, αγνοώντας ή αδιαφορώντας για τις συνθήκες λειτουργίας της επιχείρησης και τις ανάγκες των πολιτών. Άλλωστε, πρόκειται για θέματα τα οποία έχει τονίσει ο Πανελλαδικός Σύλλογος Υπαλλήλων της ΔΕΗ (ΠΑΣΥΠ-ΔΕΗ) πολλαπλώς και ιδιαίτερα με το από 27/7 Δελτίο Τύπου του. Τα συγκεκριμένα θέματα έθιξαν και στην συνάντησή τους στη Βουλή, και συγκεκριμένα στα γραφεία της Κ.Ο. της Ν.Δ., στις 27/7, με τους συνυπογράφοντες Βουλευτές το Προεδρείο της ΠΑΣΥΠ-ΔΕΗ, κκ. Γ. Μπούκουρας και Κ. Διακουμάκος.
Ο Υπουργός ερωτάται ποια θα είναι η στρατηγική, το επιχειρησιακό και το επιχειρηματικό σχέδιο της εταιρίας ώστε να μπορέσει να ανταποκριθεί στο άνοιγμα της ενεργειακής αγοράς και τις προκλήσεις της, πως θα μετατραπεί η ΔΕΗ σε μια πελατοκεντρική εταιρία και πως σκοπεύει να καλύψει τα κενά σε προσωπικό στον κλάδο εμπορίας της ΔΕΗ στην περιφέρεια, υπηρετώντας τον πολίτη σε όλη τη χώρα, όπως οφείλει.
Ακολουθεί η ερώτηση:
Προς: τον Υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας, κ. Π. Σκουρλέτη
ΘΕΜΑ: Τραγική Ολιγωρία της Κυβέρνησης για τον Κλάδο Εμπορίας της ΔΕΗ ΑΕ
Η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ συνεχίζει να κινείται με ανευθυνότητα, χωρίς στρατηγική, επιχειρηματικό και επιχειρησιακό σχέδιο για τη ΔΕΗ, βυθίζοντας στην αβεβαιότητα εργαζόμενους και πολίτες για το μέλλον και τη βιωσιμότητα της Δημόσιας Επιχείρησης Ηλεκτρισμού. Στη σωρεία των λειτουργικών προβλημάτων της επιχείρησης που κατά καιρούς έχουν έρθει στην επιφάνεια, έρχεται να προστεθεί και η απαξίωση του κλάδου εμπορίας με πολλά καταστήματα σήμερα ανά την επικράτεια να υπολειτουργούν, εξαιτίας τραγικών ελλείψεων προσωπικού. Χαρακτηριστικό δε το γεγονός ότι υπάρχουν καταστήματα με λιγότερα από τρία (3) άτομα τακτικό προσωπικό, όπως αυτά της Κομοτηνής, Αλεξανδρούπολης και Κεφαλονιάς με ένα. Αυτή η ατέρμονη κατάσταση άλλωστε οδήγησε και στο «προσωρινό» κλείσιμο του καταστήματος Διδυμοτείχου.
Το θέμα έρχεται για 3η φορά στην επιφάνεια από το Κόμμα της ΝΔ το τελευταίο τρίμηνο (ερωτήσεις Κοινοβουλευτικού Ελέγχου με ΑΠ 4517/05.04.2016 και 6700/01.07.2016). Οι απαντήσεις που δόθηκαν έως τώρα στις ερωτήσεις αυτές, σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να τεκμηριώσουν λύση στην υφιστάμενη προβληματική κατάσταση ή έστω, να δώσουν προοπτική διεξόδου από το σημερινό δυσλειτουργικό καθεστώς εμπορίας – εξυπηρέτησης πελατών της ΔΕΗ: βασίζεται εξολοκλήρου είτε στην πρόσληψη έκτακτου προσωπικού με οκτάμηνης διάρκειας συμβάσεις είτε στην εξυπηρέτηση πελατών μέσω ψηφιακής τεχνολογίας. Το πρώτο συνιστά περισσότερο μικροκομματικό τακτικισμό της Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, ενώ το δεύτερο δείχνει άγνοια των ιθυνόντων για τις ανάγκες και δυνατότητες της κοινωνίας.
Συνέπεια αυτής της κατάστασης είναι πλήθος συμπολιτών μας – με φυσική αδυναμία πρόσβασης και χρήσης υπηρεσιών νέων τεχνολογιών και τηλεφωνικής εξυπηρέτησης – να μην εξυπηρετούνται, να υποβάλλονται σε πολύωρη αναμονή και σε συχνή ταλαιπωρία μετάβασης σε γειτονική περιοχή προκειμένου να τακτοποιήσουν απλές και καθημερινές εργασίες και συναλλαγές. Παράλληλα, σε μία εποχή που η ΔΕΗ οφείλει να έχει σταθερό βηματισμό προκειμένου να ανταπεξέλθει στο άνοιγμα της αγοράς, στο ανταγωνιστικό περιβάλλον που διαμορφώνεται και να λειτουργήσει ως εγγυητής ενεργειακής ευστάθειας δείχνει να μην έχει σχέδιο, καθώς και στρατηγική πωλήσεων που θα τις επιτρέψει μακροχρόνια βιωσιμότητα.
Ως εκ τούτου ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός:
  1. Ποια η στρατηγική, το επιχειρησιακό και επιχειρηματικό σχέδιο της εταιρίας ώστε να μπορέσει να ανταποκριθεί στο άνοιγμα της ενεργειακής αγοράς και τις προκλήσεις της;
  2. Ποιος ο σχεδιασμός από πλευράς Υπουργείου για τη ΔΕΗ ώστε να δώσει το στίγμα μιας σύγχρονης πελατοκεντρικής εταιρίας και πως σκοπεύει να διαμορφώσει σύστημα πολυμεσικής εξυπηρέτησης πελατών, πραγματικά προσβάσιμο σε όλους;
  3. Με ποιον τρόπο θα καλύψει τα κενά σε προσωπικό στον κλάδο εμπορίας, ώστε να είναι αδιάλειπτη η παρουσία της ΔΕΗ στην Περιφέρεια;

Αρχειοθήκη ιστολογίου