Με αφορμή διαπληκτισμό που σημειώθηκε χθες μεταξύ
υπαλλήλου συνεργαζόμενης εταιρίας παροχής υπηρεσιών ασφάλειας στο
πρακτορείο της περιοχής Ηρακλείου Κρήτης και πολίτη, ο ΔΕΔΔΗΕ
διευκρινίζει ότι καταδικάζει τέτοιου είδους συμπεριφορές και υπενθυμίζει
ότι από την πρώτη στιγμή της εξάπλωσης του ιού Covid-19 στη χώρα μας,
έθεσε ως ύψιστη προτεραιότητα την προστασία της Δημόσιας Υγείας,
παρέχοντας το μεγαλύτερο μέρος των υπηρεσιών του ηλεκτρονικά και
τηλεφωνικά.
Για τον εξαιρετικά περιορισμένο αριθμό υπηρεσιών που
απαιτείται η φυσική παρουσία του πελάτη – όπως για παράδειγμα υπηρεσίες
που η παροχή τους προϋποθέτει ταυτοποίηση ή/και την υπογραφή σύμβασης
σύνδεσης - ο ΔΕΔΔΗΕ δέχεται το κοινό μόνο κατόπιν προγραμματισμένου
ραντεβού στα υποκαταστήματα των περιοχών του πανελλαδικά, μετά από
τηλεφωνική επικοινωνία.
Ο ΔΕΔΔΗΕ εκφράζει τη λύπη του για το ατυχές συμβάν στο
πρακτορείο του Ηρακλείου, ενώ διερευνά εάν τηρήθηκε η ορθή συμπεριφορά
του υπαλλήλου φύλαξης προς τον πολίτη.