Με ανακοίνωσή της η ΔΕΗ Α.Ε. γνωστοποίησε τις χρεωστικές αλλαγές που βρίσκονται σε ισχύ από εχθές 1η Νοεμβρίου. Πρόκειται για τους καταναλωτές που κάνουν χρήση του οικιακού νυχτερινού τιμολογίου Γ1Ν, myHome Online και MyHome Enter, με τμηματικό ωράριο.
Οι ώρες που θα ισχύσει είναι από τις 3μμ έως τις 5μμ και από τις
2πμ έως τις 8πμ για τους πελάτες που είναι συνδεδεμένοι στο δίκτυο της ηπειρωτικής χώρας και των διασυνδεδεμένων με αυτήν νησιών και από 3.30μμ έως 5.30μμ και από 2πμ έως 8πμ για τους πελάτες των μη διασυνδεδεμένων νησιών.Περισσότερες πληροφορίες παρέχει το τμήμα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πελατών στο τηλέφωνο 800-900-1000 και στα αρμόδια καταστήματα της ΔΕΗ σε κάθε περιοχή, όπως και στην ιστοσελίδα της ΔΕΗ www.dei.gr και του ΔΕΔΔΗΕ www.deddie.gr.
Σημαντική ενημέρωση από τη ΔΕΗ
Πριν από μερικές ώρες, η ΔΕΗ προέβη σε μία πολύ σημαντική ενημέρωση με σκοπό να ενημερώσει το κοινό για τις τελευταίες προσφορές της, με εκπτώσεις για οικιακούς πελάτες, επιχειρήσεις και ευάλωτους καταναλωτές καθώς και νέες υπηρεσίες για την εξυπηρέτηση των πελατών, όπως ανακοίνωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ Γιώργος Στάσσης.
«Μετά τα πολύ ενθαρρυντικά οικονομικά μας αποτελέσματα, μπορούμε σήμερα να ανακοινώσουμε ακόμα ένα νέο πακέτο μέτρων ανακούφισης για τους πελάτες μας, που βλέπουν τα εισοδήματά τους να πιέζονται λόγω της πανδημίας», ανέφερε ο κ. Στάσσης, που μίλησε και για την έκπτωση των 100 ευρώ, ενώ σημαντική ενημέρωση έκαναν σήμερα και τα ΑΒ Βασιλόπουλος.
Οι εκπτώσεις στη ΔΕΗ
Συγκεκριμένα, από την 1η Οκτωβρίου και έως τις 31 Δεκεμβρίου ισχύουν τα εξής:
- Νέο πρόγραμμα ηλεκτρικής ενέργειας με ισχύ από την 1η Οκτωβρίου έως τις 31 Δεκεμβρίου που περιλαμβάνει επιπλέον έκπτωση 8% στους ευάλωτους καταναλωτές και 8% έκπτωση σε όσους καταναλώνουν άνω των 2.000 κιλοβατωρών ρεύμα. Δωρεάν πάγιο για όλους τους καταναλωτές και διπλασιασμό της έκπτωσης για όσους λαμβάνουν ηλεκτρονικά τον λογαριασμό από 5 σε 10 ευρώ.
- Δωρεάν τηλεφωνική εξυπηρέτηση στο νούμερο 800 900 1000
- Διεύρυνση του ωραρίου λειτουργίας 24 καταστημάτων της έως τις 8 το βράδυ. Σε 74 καταστήματα υπάρχει η δυνατότητα επίσκεψης κατόπιν ραντεβού.
Οι νέες υπηρεσίες για τους πελάτες
Ο κ. Στάσσης ανακοίνωσε ότι πλέον η τηλεφωνική εξυπηρέτηση των πελατών θα γίνεται δωρεάν στο 800-900-1000. Επιπλέον, 24 καταστήματα της ΔΕΗ σε όλη τη χώρα λειτουργούν από σήμερα με διευρυμένο ωράριο έως τις 8 το βράδυ, ενώ συνολικά σε 74 καταστήματα, η εξυπηρέτηση μπορεί να γίνει με ραντεβού, χωρίς αναμονή.
Με αφορμή την παρουσίαση του νέου λογότυπου ο κ. Στάσσης παρουσίασε τους βασικούς στόχους και τις προτεραιότητες της επιχείρησης στη νέα εποχή.
Η πρώτη βασική πρόκληση αφορά στον ενεργειακό μετασχηματισμό και στις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας, η δεύτερη στην ηλεκτροκίνηση, η τρίτη στο λειτουργικό εκσυγχρονισμό της επιχείρησης με σημαντικές επενδύσεις για την αναβάθμιση του δικτύου διανομής και η τέταρτη στον εκσυγχρονισμό της εμπορικής λειτουργίας και πολιτικής μέσω της εισαγωγής νέων προϊόντων, καθώς και νέων ψηφιακών υπηρεσιών με στόχο την βελτίωση του επιπέδου εξυπηρέτησης των πελατών.
Αναφερόμενος στο επιχειρηματικό πλάνο, τόνισε ότι στόχος, είναι το μερίδιο αγοράς της ΔΕΗ στις ΑΠΕ, από 2% σήμερα να φτάσει κοντά στο 20% το 2024.
«Για το λόγο αυτό προχωρούμε σε μεγάλες διεθνείς επενδυτικές συμφωνίες και συνεργασίες, ούτως ώστε από ουραγός στις ΑΠΕ να γίνουμε κινητήρια δύναμη της πράσινης ενέργειας στη χώρα μας. Στόχος μας είναι να ξεπεράσουμε κατά πολύ την ισχύ του 1GW μέχρι το 2023 μέσα από μία δεξαμενή έργων συνολικής ισχύος περίπου 6GW.
»Ενδεικτικά, έχουμε ήδη ξεκινήσει την κατασκευή φωτοβολταικών πάρκων στην Πτολεμαΐδα ισχύος 30MW, είμαστε κοντά στην επιλογή του αναδόχου για την κατασκευή και του μεγάλου φωτοβολταϊκού πάρκου των 200MW στην ίδια περιοχή, ενώ και στην Μεγαλόπολη είναι σε εξέλιξη ο διαγωνισμός για την επιλογή του αναδόχου για την κατασκευή 50MW φωτοβολταϊκών», τόνισε ο κ. Στάσσης.
Στους στόχους περιλαμβάνονται ακόμη η εγκατάσταση άμεσα στην 1.000 σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων σε όλη την Ελλάδα και περίπου 10.000 μεσοπρόθεσμα αλλά και η ψηφιοποίηση του δικτύου διανομής, με την εισαγωγή έξυπνων μετρητών, συστημάτων αυτοματοποίησης και κεντρικής διαχείρισης, συστημάτων GIS / Scada, θέτοντας έτσι τις βάσεις για την κάλυψη των αναγκών που θα προκύψουν στο μέλλον.
Πηγή: athensmagazine.gr