Η ΔΕΗ θα έχει σύντομα θετικές εξελίξεις να παρουσιάσει στο κομμάτι της ηλεκτροκίνησης, όπως δήλωσε στο 8ο Συνέδριο Ηλεκτροκίνησης, ο Μιλτιάδης Μπαμπίλης, Γενικός Διευθυντής Ηλεκτροκίνησης του ομίλου.
Σε συζήτηση που είχε με τον Κώστα Ανδριοσόπουλο, Μέλος ΔΣ ΗΑΕΕ & CEO, Akuo Energy Greece & Καθηγητή του Alba Graduate Business School, ο κ. Μπαμπίλης τόνισε ότι η ΔΕΗ είναι συνυφασμένη με το ενεργειακό μέλλον της χώρας. Τα τρία συστατικά της στρατηγικής της είναι η απανθρακοποίηση, η ψηφιοποίηση και η πελατοκεντρικότητα, κάτι που ισχύει και στην περίπτωση της ΔΕΗ Blue.
"Έχουμε αποφασίσει από το 2020 να συμμετέχουμε στην ηλεκτροκίνηση και μεταφράζουμε την ευρύτερη ηγεσία μας στην ενεργειακή αγορά, όντας οι πρώτοι που επεκτείνουμε δυναμικά το δίκτυο φόρτισης", πρόσθεσε.
Η ΔΕΗ διαθέτει σήμερα ένα δίκτυο 2.600 σημείων φόρτισης, άρα καταρρίπτεται ο μύθος περί ανεπαρκούς δικτύου στην Ελλάδα. "Είμαστε τρεις φορές μεγαλύτεροι στη σχέση σημείων-αριθμού ηλεκτρικών οχημάτων", σχολίασε ο κ. Μπαμπίλης. Η γεωγραφική κάλυψη επίσης είναι ευρεία.
Στρατηγικός στόχος της ΔΕΗ Blue είναι η ιδιωτική και δημόσια φόρτιση. Στη δημόσια φόρτιση η ΔΕΗ συνεχίζει να επενδύει εμπροσθοβαρώς για δημιουργία νέων σημείων σε όλη τη χώρα. Στην ιδιωτική φόρτιση θα συνεχίσει να προσφέρει λύσεις σε καταναλωτές και επιχειρήσεις.
Ο κ. Μπαμπίλης στάθηκε στη σημασία των προγραμμάτων επιδότησης για απόκτηση ηλεκτρικού αυτοκινήτου που εφαρμόζει η κυβέρνηση , αλλά και στους φορτιστές που πρέπει να αναπτυχθούν. "Είμαστε σε καλό σημείο, όμως υπάρχουν αστερίσκοι και υπάρχει εξαιρετική συνεργασία με τα αρμόδια υπουργεία για να τους καλύψουμε. Αφορούν κυρίως αδειοδοτικούς περιορισμούς και ρυθμίσεις", εξήγησε.
Για παράδειγμα, στα νησιά η ΔΕΗ προσπαθεί να αναπτύξει το δίκτυο και σύντομα θα παρουσιάσει θετικές ειδήσεις. Πλην όμως υπάρχουν περιορισμοί στο πως ένα ηλεκτρικό μπορεί να επιβιβαστεί σε πλοίο αφού ισχύει ένα μέγιστο όριο 40% στη στάθμη της μπαταρίας. "Το όριο αυτό είναι ελληνική ιδιαιτερότητα και δεν εδράζεται σε επιστημονική βάση. Πρέπει να μπορούμε να βάλουμε φορτιστές στα λιμάνια της χώρας και είναι δύσκολο σήμερα", τόνισε ο κ. Μπαμπίλης.
Καταλήγοντας, υπογράμμισε ότι η ΔΕΗ και η καινοτομία είναι ταυτόσημες έννοιες. Στην ηλεκτροκίνηση αυτό μεταφράζεται στην εφαρμογή PPC Blue που καλύπτει τις δραστηριότητες σε Ελλάδα και Ρουμανία. "Ελπίζουμε σύντομα να προσφέρουμε υπηρεσίες και σε άλλες χώρες της ΝΑ Ευρώπης. Επίσης, με την ανάπτυξη που σχεδιάζουμε στην εφαρμογή, υπάρχουν προσφορές προς πελάτες, δυνατότητα συνεχούς λειτουργίας στο δίκτυο φόρτισης, εκπτώσεις και επιστροφές συν πολλά άλλα που ετοιμάζουμε".