Πρόγραμμα MED Διαγνωστικό /ΠΑΡΟΧΕΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗΣ DENTAL CARE / EYE CARE / ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΕΣ

Πρόγραμμα MED Διαγνωστικό /ΠΑΡΟΧΕΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗΣ DENTAL CARE /  EYE CARE / ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΕΣ
✅Απορρόφηση 300 € ανά έτος και 10% στα έξοδα νοσηλείας για όλα τα μέλη στο Ομαδικό Υγείας 🩺 ΔΕΗ-ΔΕΔΔΗΕ-ΑΔΜΗΕ 📌με Συμβεβλημένο Δίκτυο 🆙Οδοντιάτρων 🆙Οπτικών 🆙Ψυχολόγων 🆙Φυσικοθεραπευτών.

Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου 2025

Σύσταση προς ΔΕΔΔΗΕ και ΖΕΝΙΘ από το Συνήγορο του Καταναλωτή

energypress.gr


Σε έγγραφη σύσταση προς τις εταιρίες ΖΕΝΙΘ Α.Ε. και ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε για εσφαλμένη καταγραφή των δεδομένων μέτρησης στην αίτηση- σύμβαση προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας κατά την διαδικασία αλλαγής παρόχου και για άρνηση διόρθωσής τους από τον διαχειριστή δικτύου, προχώρησε ο Συνήγορος του Καταναλωτή και παράλληλα διαβίβασε την Σύσταση στη Ρ.Α.Α.Ε.Υ. για τις δικές της κατά νόμο ενέργειες.

Σύμφωνα με την έγγραφη Σύσταση-Πόρισμα του Συνηγόρου του Καταναλωτή:

α) οι εταιρείες ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε. και ΖΕΝΙΘ Α.Ε. ενημερώθηκαν από τον καταναλωτή για τη μη ορθή καταχώρηση των ενδείξεων της υπό κρίση παροχής στην αίτηση- σύμβαση προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας,

β) η εταιρεία ΖΕΝΙΘ Α.Ε. ως νέος Εκπρόσωπος του επίμαχου μετρητή κατά την αλλαγή παρόχων δεν παρουσίασε κανένα στοιχείο από όπου να πιστοποιείται η ένδειξη του μετρητή που υπέβαλε στη Δήλωση Εκπροσώπησης Μετρητή Φορτίου προς την ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε. ως το διαχειριστή του δικτύου, ως όφειλε, κατά παράβαση του άρθρου 7 του Εγχειριδίου Εκπροσώπησης Μετρητών και Περιοδικής Εκκαθάριση.

γ) η εταιρεία ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε. ως ο διαχειριστής του δικτύου, αναιτιολόγητα δεν προβαίνει σε διόρθωση της λανθασμένης μέτρησης παρά την ύπαρξη φωτογραφικού υλικού από τον καταναλωτή,

δ) η εταιρεία ΖΕΝΙΘ Α.Ε. αξιώνει την ως άνω οφειλή κατανάλωσης που βασίζεται σε λανθασμένα μετρικά δεδομένα που η ίδια απέστειλε και χωρίς να διαθέτει το απαιτούμενο από το ρυθμιστικό πλαίσιο αποδεικτικό υλικό, ενώ δεν έχει προχωρήσει σε σχετικές διορθωτικές ενέργειες.

Με βάση τα παραπάνω, ο Συνήγορος του Καταναλωτή, απεύθυνε Σύσταση προς:

α) την ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε. να προχωρήσει στην διόρθωση των επίμαχων μετρήσεων κατά την αλλαγή παρόχου σύμφωνα με το φωτογραφικό υλικό που προσκόμισε ο κ. Χ και
β) την εταιρεία ΖΕΝΙΘ Α.Ε. να προχωρήσει στην έκδοση του σχετικού διορθωτικού λογαριασμού για την παροχή του κ. Χ και να αναμορφώσει τις εσωτερικές της διαδικασίες σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στο Εγχειρίδιο Εκπροσώπησης Μετρητών και Περιοδικής Εκκαθάρισης.

Αρχειοθήκη ιστολογίου