- - www.news247.gr
Υπάρχουν πάρα πολλοί συμπολίτες μας που ταλαιπωρούνται ποικιλοτρόπως από τον ΔΕΔΔΗΕ τα τελευταία χρόνια. Ακολουθεί το πώς και το γιατί.
Από τη στιγμή που το NEWS 24/7 δημοσίευσε το ρεπορτάζ για την περιπέτεια πολίτη με τον ΔΕΔΔΗΕ (που κράτησε περίπου 25 ημέρες και είχε, μετά τη δημοσιοποίηση της υπόθεσης, αίσιο τέλος) το e-mail μας κατακλύστηκε από καταγγελίες για παρόμοιες υποθέσεις.
Είναι προφανές ότι στον εν λόγω οργανισμό καταγράφονται σειρά προβλημάτων και δυσλειτουργιών τα οποία έχουν μία κοινή απόληξη. Την απίστευτη ταλαιπωρία και συχνά την οικονομική αφαίμαξη των πολιτών οι οποίοι, παρά τη θέλησή της, μπλέκουν σε ένα απίστευτο κυκεώνα γραφειοκρατίας που θα εντυπωσίαζε ακόμα και τον Φραντς Κάφκα για τη δυστοπία της.
Τι ακριβώς όμως συμβαίνει στον ΔΕΔΔΗΕ και παρατηρείται αυτή η εικόνα;
Το πρώτο μεγάλο πρόβλημα είναι η έλλειψη έμπειρου προσωπικού (και η έλλειψη προσωπικού γενικά). “Προσλήψεις η εταιρία κάνει αλλά δεν φτάνουν. Αλλά και οι όποιες προσλήψεις γίνονται με ατομικές συμβάσεις” τονίζει στο NEWS 24/7 άνθρωπος που γνωρίζει πολύ καλά τα του ΔΕΔΔΗΕ αλλά επιθυμεί να διατηρήσει την ανωνυμία του
.Ο ΔΕΔΔΗΕ επίσης δείχνει να έχει χάσει το προνόμιο της προσωπικής επαφής με τους πελάτες του. “Από την πανδημία και μετά ο ΔΕΔΔΗΕ είναι ουσιαστικά κλειστός για το κοινό. Εκλεισε για τον Covid και δεν ξανάνοιξε ποτέ. Τα πάντα γίνονται ηλεκτρονικά και όλα τα αιτήματα τα διαχειρίζεται μία γενική διεύθυνση η οποία και αυτή αντιμετωπίζει το πρόβλημα της έλλειψης προσωπικού” υπογραμμίζει η ίδια πηγή.
“Το ζήτημα είναι” συμπληρώνει “ότι η εταιρία πλέον έχει τους περισσότερους γενικούς διευθυντές από ποτέ. Και στελέχη γενικότερα, τομεάρχες κτλ. Έρχονται και managers από την αγορά με συμβόλαια. Αλλά το εμπειροπόλεμο προσωπικό, με γνώση του δικτύου, ολοένα και λιγοστεύει. Σημειωτέον ότι ο οποιοσδήποτε νέος υπάλληλος-τεχνικός, χρειάζεται ένα εύλογο διάστημα προσαρμογής για να μάθει το δίκτυο, δεν πρόκειται για μία απλή δουλειά”.
Επιπρόσθετα, η κατάτμηση του έργου σε υπεργολάβους οι οποίοι με τη σειρά τους “σπάνε” τα έργα σε περισσότερα κομμάτια που δίνονται σε εργολάβους δεν ευνοεί την καλή και εύρυθμη λειτουργία.
“Εκτός των άλλων” τονίζει η πηγή του NEWS 24/7 “παρατηρείται και άνιση κατανομή του προσωπικού, ειδικά στην περιφέρεια. Μεγάλο νησί των Κυκλάδων έχει μόνο ένα υπάλληλο και άλλους τρεις αποσπασμένους οι οποίοι όμως εργάζονται για μικρότερα γειτονικά νησιά”.
Τα εκκρεμή αιτήματα, για οποιοδήποτε λόγο, συνεχώς αυξάνονται. Μόνο για μία συγκεκριμένη περιφέρεια της Αττικής, τον Ιούλιο υπολογίζονταν σε 70.000! “Αυτός ο αριθμός θα έχει αυξηθεί σίγουρα αυτήν την ώρα που μιλάμε. Πολλές φορές για την ίδια δουλειά λαμβάνουμε δύο και τρία αιτήματα γιατί πολύ απλά δεν απαντά κανείς στο πρώτο. Στη συνέχεια ο υπάλληλος χάνεται στο πλήθος των αιτημάτων και μέχρι να φτάσει στο πρώτο που πρέπει να απαντηθεί έχει περάσει πραγματικά πολύς χρόνος” επισημαίνει.
Παρακάτω διαβάστε ΕΔΩ.
