Πρόγραμμα MED Διαγνωστικό /ΠΑΡΟΧΕΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗΣ DENTAL CARE / EYE CARE / ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΕΣ

Πρόγραμμα MED Διαγνωστικό /ΠΑΡΟΧΕΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗΣ DENTAL CARE /  EYE CARE / ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΕΣ
✅Απορρόφηση 300 € ανά έτος και 10% στα έξοδα νοσηλείας για όλα τα μέλη στο Ομαδικό Υγείας 🩺 ΔΕΗ-ΔΕΔΔΗΕ-ΑΔΜΗΕ 📌με Συμβεβλημένο Δίκτυο 🆙Οδοντιάτρων 🆙Οπτικών 🆙Ψυχολόγων 🆙Φυσικοθεραπευτών.

Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2025

Πολλά τα παράπονα καταναλωτών για τις καταμετρήσεις του ρεύματος

 


Μιχάλης Μαστοράκης - energypress.gr

Σε συστάσεις για την βελτίωση του τρόπου καταμέτρησης των καταναλώσεων στους λογαριασμούς ρεύματος έχει προχωρήσει η ΡΑΑΕΥ προς τον ΔΕΔΔΗΕ, με αρμόδιες πηγές να αναφέρουν ότι έχουν γίνει ήδη δύο συναντήσεις και προγραμματίζεται εκ νέου συζήτηση του θέματος σε ένα μήνα.

Υπενθυμίζεται ότι το θέμα ξεκίνησε, όπως έχει γράψει το energypress, με τα στοιχεία για τα παράπονα που καταφθάνουν στον Ενεργειακό Διαμεσολαβητή και τα οποία ταξινομούν στην πρώτη θέση τα θέματα περί καταμετρήσεων. Ανάλογη και χειρότερη εικόνα υπάρχει στην πλατφόρμα παραπόνων του myrae, όπου οι καταγγελίες περί καταμετρήσεων είναι σημαντικά πολλαπλάσιες, υποδηλώνοντας την οξύτητα του προβλήματος. 

Σε αυτή την κατεύθυνση, όπως είχε γράψει το energypress, η Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων προχώρησε σε συναντήσεις τόσο υπηρεσιακά όσο και με την Διοίκηση του ΔΕΔΔΗΕ, εκθέτοντας το ζήτημα και ζητώντας να υπάρξουν μέτρα για την άμεση αντιμετώπιση του προβλήματος που δεν γίνεται να «περιμένει» την ψηφιοποίηση και την αυτοματοποίηση του δικτύου, όταν αυτή επιτευχθεί.

Από την πλευρά της, η Διοίκηση του Διαχειριστή δεσμεύτηκε να λάβει μέτρα προς άμβλυνση του προβλήματος με την όλη διαδικασία να βρίσκεται, όπως αναφέρουν αρμόδιες πηγές, υπό την στενή παρακολούθηση της Ρυθμιστικής Αρχής, δίνοντας ένα χρονικό «παράθυρο» μέχρι τον Φεβρουάριο. Αν τα προβλήματα επιμείνουν με τους καταναλωτές να συνεχίζουν «κατά ριπάς» να διαμαρτύρονται για το θέμα των καταμετρήσεων τότε θα εξεταστούν πρόσθετα μέτρα αντιμετώπισης του προβλήματος.

Χρειάζεται να σημειωθεί ότι το πρόβλημα των καταμετρήσεων εμφανίζεται κύρια στην διαδικασία αλλαγής προμηθευτή με τον καταναλωτή να μην γνωρίζει αν αυτό που αντικρύζει στον λογαριασμό είναι η τελική του κατανάλωση ή όχι, καθώς και με την έναρξη εκπροσώπησης σε νέο προμηθευτή, ενώ παρατηρήσεις γίνονται και ως προς την διαδικασία καταγραφής και εξέτασης των ρευματοκλοπών.

Αρχειοθήκη ιστολογίου