Τετάρτη 11 Μαΐου 2016

ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥ ΑΝΤΩΝΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ ΤΗΣ ΔΕΗ ΑΕ

Yποψήφιος με την ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΚΙΝΗΣΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ /ΔΕH

ΑΝΤΩΝΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥ Γ΄ Αντιπρόεδρος ΓΕΝΟΠ - ΔΕΗ Γεν. Γραμματέας Συλλόγου Πτυχιούχων Μηχανικών . 
Υποψήφιος στηρίζοντας το ψηφοδέλτιο της ΔΑΚΕ/ΔΕΗ
 Στις εκλογές εκπροσώπησης Εργαζομένων στο Δ.Σ. της ΔΕΗ 
Συνάδελφε, Απευθυνόμενος σε εσένα με αυτήν την επιστολή, σου γνωρίζω την πρόθεση μου να είμαι υποψήφιος στις εκλογές στις 17 και 18 Μαΐου και ζητώ την υποστήριξη σου
. Είμαι εργαζόμενος από την ημέρα της πρόσληψης μου στον ΑΗΣ Λαυρίου και με την συνδικαλιστική μου δράση ταυτόχρονα ανταποκρίνομαι και στα υπηρεσιακά μου καθήκοντα. Η συνδικαλιστική μου πορεία είναι πολύχρονη.
 Από το 2003 εκλέγομαι στο Δ.Σ του Συλλόγου Πτυχιούχων Μηχανικών του..
Ομίλου . 
Τα τελευταία πέντε χρόνια είμαι Γενικός Γραμματέας του και επίσης Γ΄ Αντιπρόεδρος της ΓΕΝΟΠ. Αυτές οι εκλογές έχουν ιδιαίτερη σημασία για τον Όμιλο ΔΕΗ και τους εργαζομένους του, αφού θα πρέπει το Δ.Σ της ΔΕΗ να αποφασίσει για την υλοποίηση των σχεδίων της κυβέρνησης , που αφορούν την πώληση του ΑΔΜΗΕ ,τα όποια εναλλακτικά σχέδια της Μικρής ΔΕΗ και την υλοποίηση των δεσμεύσεων του 3ου μνημονίου. Δηλαδή θα κριθεί η βιωσιμότητα και η προοπτική της Επιχείρησης αλλά και του Ομίλου γενικότερα δηλαδή οι θέσεις εργασίας μας , οι εργασιακές σχέσεις και το βιοτικό επίπεδο των εργαζομένων. 
Η συμμετοχή των εκπροσώπων των εργαζομένων σε αυτό το Δ.Σ θα είναι καθοριστική και απαιτείται αυτοί να διαθέτουν Γνώση, Θέσεις, Συνέπεια & Ήθος για να εκφράσουν και να υπερασπιστούν τα συμφέροντα των εργαζομένων. Τα χαρακτηριστικά αυτά πρέπει να είναι δοκιμασμένα στην κοινωνική και συνδικαλιστική δράση. 
Τα τελευταία μνημονιακά χρόνια και την περίοδο της δυσλειτουργίας της Ομοσπονδίας, ανεξάρτητα της κυβερνητικής σύνθεσης, ανέπτυξα πρωτοβουλίες μέσα από τον Σύλλογο μου για τα μεγάλα θέματα της ΔΕΗ .
  Ανάδειξη της σοβαρότητας πώλησης του ΑΔΜΗΕ και της πολύ σημαντικής προσπάθειας να ακυρωθεί ο Διαγωνισμός πώλησης του με την Αίτηση Ακύρωσης στο Συμβούλιο της Επικρατείας .
  Κατάθεση καταγγελίας στην Εισαγγελέα Διαφθοράς για την απόφαση της Επιτροπής Διαιτησίας για την τιμολόγηση του ηλεκτρικής ενέργειας στην ΑΛΟΥΜΙΝΙΟ Α.Ε 
 Παρέμβαση στην ΡΑΕ για την δυνατότητα μετακίνησης των εργαζομένων μεταξύ των εταιρειών του Ομίλου ΔΕΗ. 
 Παρέμβαση στον πρώην Πρόεδρο της ΔΕΗ και αποδοχή εκ μέρους του για την επιπρόσθετη νοσοκομειακή κάλυψη των εργαζομένων. Συνάδελφε, Η όποια δυσπιστία προς το συνδικαλιστικό κίνημα και τους συνδικαλιστές δεν μπορεί να γίνει η αιτία για την απαξίωση των σοβαρών εκλογικών διαδικασιών. Όλοι πρέπει να κριθούμε τελικά από τους εργαζόμενους ως προς τις προθέσεις μας, τις δυνατότητες μας, το ήθος μας και την συνέπεια μας. 

ΑΝΤΩΝΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥ

Αρχειοθήκη ιστολογίου