ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Δεν είναι εύκολο να επιτευχθεί επίπεδο και σχέση εμπιστοσύνης μέσα σε έναν οργανισμό, όταν οι διαδικασίες και η διαφάνεια απουσιάζουν.
Όταν ο διάλογος απουσιάζει.
Όταν οι αποφάσεις των ανώτερων και ανωτάτων στελεχών δεν λειτουργούν με τρόπο ξεκάθαρο και σαφή και δεν θεμελιώνουν κουλτούρα εμπιστοσύνης, συνεργασίας και ομαδικότητας.
Όταν οι αποφάσεις αιφνιδιάζουν… η εμπιστοσύνη χάνεται και φτάνει σε σημείο επίκρισης.
Αυτά όμως είναι ψιλά γράμματα όταν στελέχη του ΔΕΔΔΗΕ αρέσκονται σε αιφνίδιες, αμφίβολες, δυσλειτουργικές και αναποτελεσματικές αποφάσεις, επηρεάζοντας την προσωπικότητα, την καθημερινότητα, την οικογενειακή οικονομία, την οικογενειακή ζωή, την ασφάλεια, το χρόνο που δεν περισσεύει σε κανένα μισθωτό, τις προσωπικές τους προτεραιότητες και ανάγκες, αλλά και τελικά την ίδια την εργασία.
Η αιφνίδια απόφαση μεταφοράς του προσωπικού στη Διεύθυνση Εξυπηρέτησης Πελατών και κατόπιν αυτού, σε μια διαδρομή μονίμως μποτιλιαρισμένη, με απροσδιόριστο χρόνο μεταφοράς, χωρίς πρόσβαση ΜΜΜ, για να στεγαστούν στο κτίριο της Περιοχής Φιλοθέης – Κηφισιάς, όχι μόνο πρόχειρη μπορεί να χαρακτηριστεί, αλλά και επικίνδυνη, για το ποιος ηγείται τέτοιων αποφάσεων.
Με όλα τα προαναφερόμενα στοιχεία, είναι πράξη που δε συνάδει με την εργασιακή αποτελεσματικότητα, τον απαιτούμενο σεβασμό σε κάθε εργαζόμενο, αυξάνοντας τα επίπεδα στρες, με συνέπειες δυσπιστίας και υποτίμησης, τόσο στον εργασιακό χώρο, όσο και στο συνδικαλιστικό περιβάλλον, καθώς αυτές οι ενέργειες εκφράζουν επιεικώς, αγένεια και επιθετική συμπεριφορά.
Από τα πηχυαία βιογραφικά σας ίσως απουσιάζει η γνώση πως όταν οι εργαζόμενοι εμπιστεύονται την ιεραρχία τους είναι περισσότερο αποδοτικοί, εποικοδομητικοί και ανταποδίδουν έτσι την εμπιστοσύνη, ενισχύοντας μεταξύ άλλων το οργανωτικό πλαίσιο.
Η διατήρηση του αλληλοσεβασμού και της εκτίμησης μέσα στο εργασιακό περιβάλλον είναι ευθύνη σε όλες τις ιεραρχικές βαθμίδες.
Το πυροτέχνημα του τερατώδους οργανογράμματος με τους πελατο-κεντρικούς… ειδικούς από την αγορά και τις αποφάσεις τους, προς το παρόν δεν πείθουν…
Σχεδίασε, οργάνωσε και μετά υλοποίησε.
Οι τεχνικοί λένε δέκα φορές μέτρα, μία κόψε.
Σεβασμός στους εργαζόμενους.
Σεβασμός στους καταναλωτές.
Η σοβαρότητα και η υπευθυνότητα δεν ζητείται.
Α Π Α Ι Τ Ε Ι Τ Α Ι
ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΑΜΕ ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ-ΚΗΕ